Škoda octavia II CFHC nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Topy11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 zář 2018, 06:51

Škoda octavia II CFHC nejde nastartovat

Příspěvek od Topy11 »

Zdravim, potřeboval bych radu. Octavka uz má nalitano 200k pri těchto kilometrech uz začínají být problemy. Auto začlo mít nepravidelný chod, nízký výkon. Vstřikovače se odvezli na test a 3 byli špatný. Výměna vstřiku pomohla ale jen na 14 dní. Jediný co bylo špatně tak jsem vstřiky nenaprogramoval přes vaga( nenapsal kódy). Poté auto přiveženo na odtahu nešlo nastartovat. Zkoumaní proč auto nejede. Podávací čerpadlo funkční, vy filtru nalezeny špony, rosekalo se vysokotlaký čepardlo na rozvodech (špony v čerpadle), ještě se měřil tlak za vysokotlakym čerpadlem 1400bar takže by to mělo být dobrý ale furt nic. Takže výměna vysokotlakeho cerpadla, potom vyčištění celé palivové soustavy, nádrže, railu, trubek, auto bohužel nechce chytit. Zase měření tlaku před railem 1400, ale za railem uz nevim ale málo. Takže výměna regulátoru na liště no a taky nic. Potom meření přepadů na vstřikách a přepadu na railu, vše jde zpět z railu ale do vstřiků nic. Programování vstřiků přes Vaga taky nepomohla. Trochu praśarna a ucpání přepadu na railu a nic. Vypadá to na regulátor na ty liště že je furt zavřený ale proč? Diagnostika nic nepíše. Zkoušel jsem ještě dat regulátor z jineho auta a nic.

Co ještě změřit abych si byl jistej že to neblokujou nějak vstřiky. Jestli nejsou ucpaný. Nějakě hodnoty na Vagu které zkontrolovat? Mám sem hodit čtení z bloků hodnot?
Diky moc za rady
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kolik je tlak na podávačce z nádrže?
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Přepouštěcí ventil vt čerpadla na vstupu je nastaven na 1,8 baru, proto by jsi tam měl mít stejně. A určitě bych vyměnil palivový filtr.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co na start sprej, to nemá snahu chytit?
Topy11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 zář 2018, 06:51

Příspěvek od Topy11 »

To jediny jsem nemeril, ale asi dobry kdyz cerpadlo udela 1400baru
Kolik ma tedy byt na podavacce do filtru?
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Dyť Ti to píšu. Musí umět víc jak 1,8baru, ale přepouštěcí ventil vt čerpadla přepustí naftu zpátky do vracečky, tak tam víc zpravidle nenaměříš...
Topy11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 zář 2018, 06:51

Příspěvek od Topy11 »

jj vim ja jsem tu zpravu poslal omylem 2x. Filtr jsem menil, vse jsem musel vycistit, ala ten tlak jsem meril rovnou na cerpadle pres trubku. To je spatny to cerpadlo? Jediny co je divny tak kdyz mam zapnutej klicek tak furt bzuci regulator na cerpadle.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Vstreky budu upchate.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nevím jak konkrétně tady ale když vytáhnu vstřiky ( HDi,JTD ) tak mrknu do filtru a pokud jsou tam špony hned tasím i čerpadlo, teď si myslím že tě to čeká znova protože ty opravený vstřiky nejspíš budou znovu díky šponkám z vysokotlaku ( nebo i podávačky ) KO
Topy11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 zář 2018, 06:51

Příspěvek od Topy11 »

vstriky mozna ale je divny ,ze jde rovnou nafta z prepadu railu zpet do nadrze(mereno pres banky napojeny na vstriky a rail) nic nejde do vstriku. Pak jsem zkousel ucpat zpatecku a uz sla trochu nafta z prepadu vstriku.
Zkousel jsem merit tlak na jinym vysokotlakem cerpadle tlak a taky tam je 1400bar. Tak ted uz nevim.
Topy11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 zář 2018, 06:51

Příspěvek od Topy11 »

kdyz by byli pricpany vstriky tak snad by to jednotka poznala? uz je to divny ze to nic nepise
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Huml píše:a co na start sprej, to nemá snahu chytit?
sprej jsi zkoušel??
gars
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 03 led 2015, 23:01
Bydliště: havířov

Příspěvek od gars »

Zdravim,že"skáču do debaty"včera jsem se díval na pal.filtr vypadá že je tam od výroby(v pal.hadičce mi šlo až moc bublinek).Dám ho zpátky a nemoh jsem už natočit :?Asi 5krát jsem zalil filtr a do přivodní hadičky jsem stříkačkou nacpal naftu vzduch šel ven,jen jednou to chytlo a motor hned chcíp.Vždycky mi něco odkapávalo na zem podívám se ze spodu na filtr(ten odvzdušnovák)a na něm byla mikro prasklina a gum.těsnění bylo kaput.Prasklinu jsem zadělal takovou hmotou na těsnost plynu(žlutá hmota s...ka a nové těsnění),přes hadičky do čerpadla jak přivod tak zpatečku jsem nastříkal naftu(obě hadičky od čerpadla do nejv.bodu aby vzduch šel ven)a přes jinou baterku jsem točil a točil... nakonec sevše odvzdušnilo a motor naskočil, hadička je ted bez bublinek.Dneska chytl na 1brnk,ale to jsem si i zvýšil dávku paliva.
Topy11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 zář 2018, 06:51

Příspěvek od Topy11 »

Sprej mi prijde zbytecny, kdyz mi jde vse do zpatecky. Sprej na tydle novejsi typy(CR) neni moc dobry. Stejnak to nevyresi ten problem to je tak na odvzdusneni.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Daj otestovat vstrekovače, a uvidiš. ;)
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“