Škoda octavia II CFHC nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda octavia II CFHC nejde nastartovat
Zdravim, potřeboval bych radu. Octavka uz má nalitano 200k pri těchto kilometrech uz začínají být problemy. Auto začlo mít nepravidelný chod, nízký výkon. Vstřikovače se odvezli na test a 3 byli špatný. Výměna vstřiku pomohla ale jen na 14 dní. Jediný co bylo špatně tak jsem vstřiky nenaprogramoval přes vaga( nenapsal kódy). Poté auto přiveženo na odtahu nešlo nastartovat. Zkoumaní proč auto nejede. Podávací čerpadlo funkční, vy filtru nalezeny špony, rosekalo se vysokotlaký čepardlo na rozvodech (špony v čerpadle), ještě se měřil tlak za vysokotlakym čerpadlem 1400bar takže by to mělo být dobrý ale furt nic. Takže výměna vysokotlakeho cerpadla, potom vyčištění celé palivové soustavy, nádrže, railu, trubek, auto bohužel nechce chytit. Zase měření tlaku před railem 1400, ale za railem uz nevim ale málo. Takže výměna regulátoru na liště no a taky nic. Potom meření přepadů na vstřikách a přepadu na railu, vše jde zpět z railu ale do vstřiků nic. Programování vstřiků přes Vaga taky nepomohla. Trochu praśarna a ucpání přepadu na railu a nic. Vypadá to na regulátor na ty liště že je furt zavřený ale proč? Diagnostika nic nepíše. Zkoušel jsem ještě dat regulátor z jineho auta a nic.
Co ještě změřit abych si byl jistej že to neblokujou nějak vstřiky. Jestli nejsou ucpaný. Nějakě hodnoty na Vagu které zkontrolovat? Mám sem hodit čtení z bloků hodnot?
Diky moc za rady
Co ještě změřit abych si byl jistej že to neblokujou nějak vstřiky. Jestli nejsou ucpaný. Nějakě hodnoty na Vagu které zkontrolovat? Mám sem hodit čtení z bloků hodnot?
Diky moc za rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
vstriky mozna ale je divny ,ze jde rovnou nafta z prepadu railu zpet do nadrze(mereno pres banky napojeny na vstriky a rail) nic nejde do vstriku. Pak jsem zkousel ucpat zpatecku a uz sla trochu nafta z prepadu vstriku.
Zkousel jsem merit tlak na jinym vysokotlakem cerpadle tlak a taky tam je 1400bar. Tak ted uz nevim.
Zkousel jsem merit tlak na jinym vysokotlakem cerpadle tlak a taky tam je 1400bar. Tak ted uz nevim.
Zdravim,že"skáču do debaty"včera jsem se díval na pal.filtr vypadá že je tam od výroby(v pal.hadičce mi šlo až moc bublinek).Dám ho zpátky a nemoh jsem už natočit :?Asi 5krát jsem zalil filtr a do přivodní hadičky jsem stříkačkou nacpal naftu vzduch šel ven,jen jednou to chytlo a motor hned chcíp.Vždycky mi něco odkapávalo na zem podívám se ze spodu na filtr(ten odvzdušnovák)a na něm byla mikro prasklina a gum.těsnění bylo kaput.Prasklinu jsem zadělal takovou hmotou na těsnost plynu(žlutá hmota s...ka a nové těsnění),přes hadičky do čerpadla jak přivod tak zpatečku jsem nastříkal naftu(obě hadičky od čerpadla do nejv.bodu aby vzduch šel ven)a přes jinou baterku jsem točil a točil... nakonec sevše odvzdušnilo a motor naskočil, hadička je ted bez bublinek.Dneska chytl na 1brnk,ale to jsem si i zvýšil dávku paliva.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice