Něco výkonnějšího - koupě...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
[quote="jericho-3"][quote="Vici"]a teď jericho, wobe a spol co nesnášíte koncern... proč chodíte blejt na tohle forum, které je převážně právě o koncernu?...
[/quote]
Tys to vůbec nepochopil, moje výhrady jsou technického rázu a nikdy jsem koncernu neupíral jeho úspěchy a popularitu. Bohužel milovníci koncernu si chyby nepřiznají a každý, kdo nemele jejich chvalozpěvy je nepřítel..A tady je diesel forum a že je hlavně o koncernu také mluví o tom, co se nejvíc se.e..Stejně jako když prohlásíš, že ti ,kterým se nelíbí Octa to říkají proto, že na to nemají...Tohle je klasické čehůnství, je to pořád stejné, tihle lidé nemohli prostě pochopit a ptali se mě, proč si kupuješ ložisko do Fiata za 300kč,/tehdy byla záloha výplaty 800kč/ když jej můžeš vyfasovat v práci na škodovku, nebo jej koupit za pár šupů..Nechápali, proč kvůli Simce, Renaultu jedeme do ČB do Mototechny a tam zkoušíme, jestli nepřišlo zboží apod..Jak to, že jsem nosil dlouhé vlasy a oni měli vylepané kokosy , tesilky a průkazku ssm /ksč/v kapse?..Proč jezdíš broukem , když ti to pořádně netopí? /a dnes ty hovádka mají omrzlá kolena z TDI/, nebo proč si Franta přivezl ten sráč až z Prahy /Simku 1501/ , co s tím chce dělat? A když to Franta opravil a dal tomu lak,a byla to voňavka jako z Tuzexu, tak to očumovali a říkali, ty vole, kde na to vzal, když jako řidič bere ani ne 1700kč? A potutelně se usmívali...No, prostě jste pořád stejní..... [/quote]
víš proč se tu tak řeší koncern? Jsi mimo jelito, je to proto, že v tom jezdí půl republiky, lidi to upravujou a zvyšujou výkon atd, to co ty tady výše meleš, jsou nesmysly a bledá závist vykulenýho dědka řítícího se 120 na plnej kotel ve šmejdu z itálie aby dojel 66kw tdi s půlmegou na počítadle kilometrů. Jednou se taky dočkáš a koupíš si auto, neboj
[/quote]
Tys to vůbec nepochopil, moje výhrady jsou technického rázu a nikdy jsem koncernu neupíral jeho úspěchy a popularitu. Bohužel milovníci koncernu si chyby nepřiznají a každý, kdo nemele jejich chvalozpěvy je nepřítel..A tady je diesel forum a že je hlavně o koncernu také mluví o tom, co se nejvíc se.e..Stejně jako když prohlásíš, že ti ,kterým se nelíbí Octa to říkají proto, že na to nemají...Tohle je klasické čehůnství, je to pořád stejné, tihle lidé nemohli prostě pochopit a ptali se mě, proč si kupuješ ložisko do Fiata za 300kč,/tehdy byla záloha výplaty 800kč/ když jej můžeš vyfasovat v práci na škodovku, nebo jej koupit za pár šupů..Nechápali, proč kvůli Simce, Renaultu jedeme do ČB do Mototechny a tam zkoušíme, jestli nepřišlo zboží apod..Jak to, že jsem nosil dlouhé vlasy a oni měli vylepané kokosy , tesilky a průkazku ssm /ksč/v kapse?..Proč jezdíš broukem , když ti to pořádně netopí? /a dnes ty hovádka mají omrzlá kolena z TDI/, nebo proč si Franta přivezl ten sráč až z Prahy /Simku 1501/ , co s tím chce dělat? A když to Franta opravil a dal tomu lak,a byla to voňavka jako z Tuzexu, tak to očumovali a říkali, ty vole, kde na to vzal, když jako řidič bere ani ne 1700kč? A potutelně se usmívali...No, prostě jste pořád stejní..... [/quote]
víš proč se tu tak řeší koncern? Jsi mimo jelito, je to proto, že v tom jezdí půl republiky, lidi to upravujou a zvyšujou výkon atd, to co ty tady výše meleš, jsou nesmysly a bledá závist vykulenýho dědka řítícího se 120 na plnej kotel ve šmejdu z itálie aby dojel 66kw tdi s půlmegou na počítadle kilometrů. Jednou se taky dočkáš a koupíš si auto, neboj
Nechapem podstatu tvojho prispevku zadavatel ziadal o radu o nieco vykonnejsie nikde nevidim ze by to musel byt iba koncern si v teme kde mozes pisat o kadejakych znackach poradit sa s niekym kto ma skusenost cize kazdy pisal co si myslel ze je good to ze sa tu 5 stale traja dotahuju je ina rec.
BMW 330 ix
Mě by zajímal ten počet upravených / neupravených dieslů. Podle mě těch s úpravami bude pár kapek v moři.Domecek píše: lidi to upravujou a zvyšujou výkon atd
A pokud je jich vícero, tak se nedivím, protože je to furt rozbitý a málo výkoný, tak se v tom každej hrabe aby to alespoň jelo.
Není nad Japonce, ty jsou nastavený už od výroby na maximální výkon, prostě japonec není žádný evropský DODO.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Klidně napiš adresu a já pána odkážu na tebe, jakožto milovník japonců mu tu hlavu jistě uděláš za hubičku, jsi přece japonskej mazák vole, máš toho přece spoustu načtenýhoWOB píše:Třeba si to fekálek vymyslel aby pošpinil japonce. Já třeba v zimě japoncem jezdit nebudu, bylo by ho škoda na debilama rozsolený sračky.
Domeček jako stádní zvíře se ozval..Pořád nechápe, v čem je problém...Tito lidé žijí ve svém světě bludu daného jejich duševní výbavou, která bohužel nejde načipovat jako TDI..Zrovna dnes jedu do velkého taháku, který ukáže co v čem je a nastoupí na přejíždění ta zlatá Octa 2, která je pro čehůny přitažlivá jako rudý prapor a tak jedu a říkám si, co ten chlap pořád dělá, jel vedle mne . tak jsem si říkal, chce udělat selfíčko jako ti moderní pitomci? A tak jsem zkušebně přidal a on se chvíli držel a bylo vidět, že se nevzdává , ale jel pořád stejně, tak i když mě ve 120 km/h drnčí celé auto , tak jsem neustal a on se ani nehnul z posice odpovídající rychlosti vyladěné dieselové Felicie..Na kopci jsem ubral a jel předpisově 110 km/h a on, když se vydrápal na kopec, tak se toho pustil, tak jak to TDI z kopce umí......Tak jsem koukal, zda mu to nehulí černě, typoval bych tu lemru na "SDI", ale z výfuku kouř nešel..No prostě KW v podání koncernu mají jiné parametry než kdysi...Proto taky ti čehůni do nich jdou, ale musí přidat chip , aby to na kopec vůbec vylezlo...
nepropadat panice...
Jen jsi zapoměl napsat, že jsi se probudil s italskou žínkou na čele a s horečkou přesahující 40 stupňujericho-3 píše:Domeček jako stádní zvíře se ozval..Pořád nechápe, v čem je problém...Tito lidé žijí ve svém světě bludu daného jejich duševní výbavou, která bohužel nejde načipovat jako TDI..Zrovna dnes jedu do velkého taháku, který ukáže co v čem je a nastoupí na přejíždění ta zlatá Octa 2, která je pro čehůny přitažlivá jako rudý prapor a tak jedu a říkám si, co ten chlap pořád dělá, jel vedle mne . tak jsem si říkal, chce udělat selfíčko jako ti moderní pitomci? A tak jsem zkušebně přidal a on se chvíli držel a bylo vidět, že se nevzdává , ale jel pořád stejně, tak i když mě ve 120 km/h drnčí celé auto , tak jsem neustal a on se ani nehnul z posice odpovídající rychlosti vyladěné dieselové Felicie..Na kopci jsem ubral a jel předpisově 110 km/h a on, když se vydrápal na kopec, tak se toho pustil, tak jak to TDI z kopce umí......Tak jsem koukal, zda mu to nehulí černě, typoval bych tu lemru na "SDI", ale z výfuku kouř nešel..No prostě KW v podání koncernu mají jiné parametry než kdysi...Proto taky ti čehůni do nich jdou, ale musí přidat chip , aby to na kopec vůbec vylezlo...