Něco výkonnějšího - koupě...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vy dva lojzové, jak už vás tu dlouho sleduji, tak umíte o všem pěkně blafat, ale zkušenosti z praxe nula. Vím o těchto autech své a takový dvě vemínka mě určitě nepřesvědčeji o opaku, může se tu vyjádřit někdo zkušenější než já, nemám chuť se hádat s laikama.
Největší socky bych typoval vás dva, jeden C5ku a druhej nějakej pomník od subaru, v tom u nás nejezději ani hnědočeši. Jděte pracovat ať si taky koupíte něco v čem si neuříznete ostudu moulové.
Největší socky bych typoval vás dva, jeden C5ku a druhej nějakej pomník od subaru, v tom u nás nejezději ani hnědočeši. Jděte pracovat ať si taky koupíte něco v čem si neuříznete ostudu moulové.
jj tak mi řekni co všechno musíš odinstalovat aby ses dostal k čidlu otáčení klikové hřídele u O2? Nebo když potřebuješ vyměnit ASR tak musíš rozberat celý sání.... Jasněo O2 je best off...
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jako O3 RS je příjemný a rychlý auto použitelný bez problémů na každý den s rozumnou spotřebou. Ale je fakt, že za ty prachy bych si dokázal představit něco úplně jinýho. Hlavně by mě srala brutální ztráta hodnoty u novýho auta během pár let.
Jinak pořád se tu řeší výkon, ale ten u sportovního auta není nejdůležitější. Důležitější je hmotnost, respektive poměr výkon/váha a taky zpřevodovaní a druh převodovky, v neposlední řadě schopný podvozek.
Třeba zmíněný Lexus, určitě je možný aby to byla raketa, ale potřebuje k tomu nesmyslný koně, protože je to velký a těžký auto, v zatáčkách pak bude stejně ztrácet, fyziku nevosereš.
Když máš nízkou hmotnost a krátkou převodovku, nepotřebuješ ani 200 koní abys tím zostudil kde co. Extrémním příkladem budiž Caterham, kterému stačí 1.6 125 koní a na okruhu se s tím dají zahanbit jména jako M3 nebo 911
Jinak pořád se tu řeší výkon, ale ten u sportovního auta není nejdůležitější. Důležitější je hmotnost, respektive poměr výkon/váha a taky zpřevodovaní a druh převodovky, v neposlední řadě schopný podvozek.
Třeba zmíněný Lexus, určitě je možný aby to byla raketa, ale potřebuje k tomu nesmyslný koně, protože je to velký a těžký auto, v zatáčkách pak bude stejně ztrácet, fyziku nevosereš.
Když máš nízkou hmotnost a krátkou převodovku, nepotřebuješ ani 200 koní abys tím zostudil kde co. Extrémním příkladem budiž Caterham, kterému stačí 1.6 125 koní a na okruhu se s tím dají zahanbit jména jako M3 nebo 911
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mě se ta v té zelené konkrétně líbí hodně, ale u nás a na moje ježdění vůbec bych to nevyužil, měl jse e46 330 a prodal jsem to, teď mám 3 roky RAV4 a super,jede to taky,všude vyjedu,vlek odtáhnu velkej atd atd.
To o ztrátě hodnoty novýho auta je pravda samozřejmě, ale týpek kterej si vydělá kilo měsíčně tohle opravdu řešit nemusí...
To o ztrátě hodnoty novýho auta je pravda samozřejmě, ale týpek kterej si vydělá kilo měsíčně tohle opravdu řešit nemusí...
A já si celou dobu bláhově myslel že je to v tom že to je nejkradenější auto v EU...Vici píše:.... víte jaká je největší sranda s Oktávkou? Ty co na ni kafrají především sere, že na ni nemají .. a pak je to sere znovu, protože i jetá si drží hodnotu, takže na ni nemaj pořád
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000