Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplneni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ano, schválený chip existuje, ale rozhodně to není originální chip asi by stálo za to zkusit nechat si nahrát zpět původní soft, jestli to není tím...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Je fakt paráda, že to nekouří a nesmrdí a snad to má i příznivý vliv na zdraví, ale bohužel jsou s tím trable... Asi budu jezdit, dokud ta kontrolka filtru zhasíná a až pak to řešit. Doufám, že se mi nezačnou dít věci, které popisuje Miloš . Možná mě napadá, ještě zkusit regeneraci jiným programem....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Tak to neni uplne pravda. 24,7g je mnozstvi sazi (SOOT) ktere jdou regenerovat. Ta maximalni hodnota 70g je popilek ( ASH ). Najdi si jeste aktualni zaneseni popilkem a hod to sem. Pokud budes na limitu tak s tim nic neudelas - vymena dpf .michalbo píše: Hodnota zaplnění je těch 24,7 g a maximum je 70 g
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
dist01: hádám, že CAYC není BMW motor
jinak co jsem tak vypozoroval za 100.000km, co jsem najezdil s CAYC, tak pro optimální funkci DPF se nestačí spoléhat pouze na pravidelné regenerace, ale je potřeba motor občas protáhnout, nejlépe do táhlého kopce a pořádně mu zatopit do maximálních otáček, aby se saze vypálily
jinak co jsem tak vypozoroval za 100.000km, co jsem najezdil s CAYC, tak pro optimální funkci DPF se nestačí spoléhat pouze na pravidelné regenerace, ale je potřeba motor občas protáhnout, nejlépe do táhlého kopce a pořádně mu zatopit do maximálních otáček, aby se saze vypálily
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uplně není pravda že při plnym plynu to nejlíp regeneruje co mam vyzkoušeny tak to regeneruje nejlíp v momente když tesně lízneš 550 stuplnu ale jestě nejedes plny plyn. Páč plny plyn je z orignalu naladěny na lambdu 1.2 a to je hrana kouřivosti s malym množstvim zbytkového kysliku
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex