Ložisko FAG Germany vs. Slovakia

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Ložisko FAG Germany vs. Slovakia

Příspěvek od tukydydes »

Dnes zásilka CC-díly, dvě totožné krabičky FAGU po otevření jedno GERMANY druhé SLOVAKIA. Jaké pak asi vydrží déle? nebo obě půjdou do věčných lovišť po pár tisících kilometrech? :D


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ser na to

utáhni předepsaným mementem a zdar ;)

kamoš co sem chodá tak dělá do toho koule, věř tomu že kdyby mistrová našla zmetek přijde o pěkné prachy, kontrolují se základní výrobky i celé součástky třeba na hlučnost, fag je kvalita
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

měnil jsem štíty, na náboji bylo FAG 1j0501477A. na autě 207000km. ;)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

my testujeme kolesove loziska v praci (pevnostne, zivotnostne, funkcne skusky), detaily a vysledky tu prepierat nebudem, ale prezradim ze velmi dolezity je utahovaci moment, kvalitna nova skrutka a nezabudnut ocistit a namazat dosadaciu plochu hlavy skrutky aby ti momentak necvakol skor ako treba. Ked to dodrzis, auto sa ti nevrati na reklamacku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Presne tak.
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

očištěno, namazáno, cvaknuto na 70Nm a 40stupňů a nazdar tak uvidíme ;)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

toefuk, v d. p. nepíšou, že se má nová středová matka přimáznout. Nebo se pletu? Když jsem ji měnil, byla suchá. :?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pamatuju když měl soused staré Mondeo tak v roce 2011 přijel že něco rachotí od kola ( cestou z Chorvatska domů ), měl povolenou středovou matku na poloose, kolo vůle že kotouč škrtal o držák třmenu, tak jsem jí dotáhul a říkám Pepo to ložisko dostalo sodu, těžko říci jak dlouho vydrží...
Ložisko se bez hluku točilo ještě další 3 roky, soused jezdil tak 30tkm ročně, pak když jsem ho měnil tak ani nešel vylisovat náboj jak byl jeho konec rozžvýkaný od té vůle, ložisko bylo SKF.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rubensis píše:toefuk, v d. p. nepíšou, že se má nová středová matka přimáznout. Nebo se pletu? Když jsem ji měnil, byla suchá. :?
než zasuneš taky ho máš suchý, když ho přimázneš je to lepší co myslíš :? (LOL) nebo se pletu?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hlavovýác šrouby nebo i jiný kde potřebuješ moment napřesno se taky přimazávají, eliminuje se tím nárůst momentu vlivem tření
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale nechce to olej, ale např. grafit, jinak se právě moment zkreslí a šroub se vrací zpět, což tuhosti nepomáhá..Nehledě na to, že pokud závity nejsou perfektní, tak se snáze ztrhnou...
nepropadat panice...
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

věrím co piše D.P.! (Miloškovy vtípky). :o
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

toefuk píše:... kvalitna nova skrutka ...
já vracím zpět origo šroub, ten co bývá v balení s ložiskem je většinou hrozný bláto :(
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rubensis píše:věrím co piše D.P.! (Miloškovy vtípky). :o
vem si třeba blbé kolo, máš cejchovaný momenták utahuješ podle dp a reklamace, momenták opustíš a zvolíš utahovačku a ta zas reklamace a když přitvrdíš zas reklamace nejde povolit, nakonec zjistíš že třeba ruka a zklušenosti jsou lepší jak dp

tím chci říct že dp nelze podcenovat a je potřeba ho dodržovat ale můžeš stím dojít i do prdele ;)
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

Miloši, jsi zkušený mechoš, víc informací, lepší, než žádné. :-)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“