Audi A6 (C5) 2.8 142kw quattro - nestartuje a chcípá

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Auto je v servisu. Všechny hodnoty ok, žádná chyba, ale konečně se mechanikovi stalo to samé co nám. Má podezření na budíky. Pravda je že maxidot od začátku zlobí, je rozmazaný neukazuje. Na cestě už je stejně nový, takže uvidíme.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Budíky mi neprídu ako zdroj chyby, veď keď naštartuješ tak ich v podstate môžeš odpojiť a auto ti bude bežať. čiže nepredpokladám, že by to bolo budíkmi
lukas.pce
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 pro 2012, 17:37

Příspěvek od lukas.pce »

Zkusil bych čidlo klikovky... A taky jezdit s odpojenou váhou vzduchu, změřit tlak paliva zdali není ko čerpadlo.. 98 A6 má ještě lankový plyn, egr, ani sekundár není přítomen
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="amg124"]Auto je v servisu. Všechny hodnoty ok, žádná chyba s


mušíš čekat až se ti to vys... tak že motor nenastartuješ a zjistí se že start blokuje třeba automatická převodovka, nebo si kup vaga a začni bádat, když ti to chcípne a v akčních členech ti pojede třeba čerpadlo tak to čerpadlem nebude, nebo v momentě když nenatočís se nespojíš řj motoru a auž víš hlavní relé studený spoj, a tak musíš bádat až vybádáš (wallbash)
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak po delší době se hlásím s výsledkem.
Sice to podle mě byla kombinace několika závad, ale skutečně po výměně budíků auto jezdí a startuje jak má. Přesto zůstává jedna menší vada. Při plném rejdu a na volnoběh při sešlápnutí brzdy chcípne. Povyměňoval jsem všechny hadičky co jsem našel, zlepšilo se to, přesto to pořád občas udělá. Ale to už asi řešit nebudu, určitě ne v nejbližší době.

všem díky za rady
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi ti nefachčí spínač tlaku serva a řj motoru neví že servo je maximálně zatížené
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

slovacek.milos píše:asi ti nefachčí spínač tlaku serva a řj motoru neví že servo je maximálně zatížené
Zkusím se na to kouknout, díky za tip.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“