Audi A6 (C5) 2.8 142kw quattro - nestartuje a chcípá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto je v servisu. Všechny hodnoty ok, žádná chyba, ale konečně se mechanikovi stalo to samé co nám. Má podezření na budíky. Pravda je že maxidot od začátku zlobí, je rozmazaný neukazuje. Na cestě už je stejně nový, takže uvidíme.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="amg124"]Auto je v servisu. Všechny hodnoty ok, žádná chyba s
mušíš čekat až se ti to vys... tak že motor nenastartuješ a zjistí se že start blokuje třeba automatická převodovka, nebo si kup vaga a začni bádat, když ti to chcípne a v akčních členech ti pojede třeba čerpadlo tak to čerpadlem nebude, nebo v momentě když nenatočís se nespojíš řj motoru a auž víš hlavní relé studený spoj, a tak musíš bádat až vybádáš
mušíš čekat až se ti to vys... tak že motor nenastartuješ a zjistí se že start blokuje třeba automatická převodovka, nebo si kup vaga a začni bádat, když ti to chcípne a v akčních členech ti pojede třeba čerpadlo tak to čerpadlem nebude, nebo v momentě když nenatočís se nespojíš řj motoru a auž víš hlavní relé studený spoj, a tak musíš bádat až vybádáš
Tak po delší době se hlásím s výsledkem.
Sice to podle mě byla kombinace několika závad, ale skutečně po výměně budíků auto jezdí a startuje jak má. Přesto zůstává jedna menší vada. Při plném rejdu a na volnoběh při sešlápnutí brzdy chcípne. Povyměňoval jsem všechny hadičky co jsem našel, zlepšilo se to, přesto to pořád občas udělá. Ale to už asi řešit nebudu, určitě ne v nejbližší době.
všem díky za rady
Sice to podle mě byla kombinace několika závad, ale skutečně po výměně budíků auto jezdí a startuje jak má. Přesto zůstává jedna menší vada. Při plném rejdu a na volnoběh při sešlápnutí brzdy chcípne. Povyměňoval jsem všechny hadičky co jsem našel, zlepšilo se to, přesto to pořád občas udělá. Ale to už asi řešit nebudu, určitě ne v nejbližší době.
všem díky za rady
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zkusím se na to kouknout, díky za tip.slovacek.milos píše:asi ti nefachčí spínač tlaku serva a řj motoru neví že servo je maximálně zatížené
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4