@xjuras: Pokud to rekl, je mozne, ze tomu tak bylo. Zazil jsem to v pripade cloveka, ktery neustale reklamoval. Nakonec se prislo na to, ze olejove vedeni neodpovida nezbytnemu. Uvedom si, ze kdyz by propoustelo olej na vyvazovacce tak by to zjistil, nebot to preventivne testuje i pri vyssich tlacich nezli jsou v systemu.
Koukni-li se stridme na stranky co odkazuje dreizig tak vidim stranky s preklepy a radobydynamickymi ale pritom staticky strnulymi udajich o poctech zakazek apod. Uvadeji, ze pry 30000 repasu, nu dobra, pojdme se na to podivat blize:
dle databaze vznik podnikatelske opravneni dne 27.8.2012. Predpokladejme, ze od pocatku repasuje turbodmychadla a "jede konstantne", takze za 6 let sveho provozu, tedy cca 2000 kalendarnich dni dokazal jet tempem 13 repasu za den. Paklize pracoval jen o pracovnich dnech, dostavame se na temer 20 repasu za jeden pracovni den. Ve chvili, kdy by dodrzoval postup, ktery zminuje na svych strankach, nema realnou sanci toto stihat ani ve 3 lidech nebot na te jedne vyvazovacce to proste nestihne (a nebo to nedela dukladne).
Jinymi slovy, jako spoustu zdejsich "kseftmanku", nejspis kupuji levne stredy od topturba a jen je namontuji, pripadne seridi. Zel, toto nestaci a kazdy kvalitni turboservis vam potvrdi, ze sestavene stredy je nezbytne nezridka rozebrat a po nezbytnych krocich opet kvalitne slozit.
Na
kvalitne provedeny repas je nezbytne pocitat minimalne nekolik hodin prace. Jinymi slovy, pan Michal Bures navstevnikum stranek lze - jak se asi chova v moment, kdy se jedna o zakazniky?
Jen se zeptam: je tu nekdo, kdo u nich byl osobne, kdo videla jejich zazemi a muze dosvedcit, ze opravdu disponuji tim, co sdeluji na internetu?
Jinak zpet k tvemu prispevku: no, v roce 2012 byl technologicky na urovni, na ktere jsou nektere turboservisy na spicce nyni.
Nyni? Premyslim, jaky turboservis v CR disponuje takovym HW jako prave Turbopower. Aktualne maji tri vyvazovacky a tim myslim VSR tedy vysokorychlostni ktere pouzivaji, nemluvim o tech, ktere stavi protoze je i vyrabeji.
V moment, kdy nekdo pouziva na sprintech hybridni turbodmychadlo, v drtive vetsine pochazi z teto firmy. A na takovy naroky je treba umet vice nezli jen zrepasovat turbodmychadlo
