Q7 3.0tdi CASA EGR+čerpadlo chlazení EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Q7 3.0tdi CASA EGR+čerpadlo chlazení EGR

Příspěvek od roman1648 »

Kámoš má už léta toto auto,kupoval kdysi nový(10 let zpátky),nebyl s tím problém ale teď to nějak hapluje,padá do nouze,už mu to i za jízdy prý dvakrát zdechli
Načítal to kdesi KTS a prý problémy s tlakem paliva,on neví pořádně
Zkusim to vyčíst VAGem a na co jo připravit? Tasit čerpadlo a vstriky?
Diky
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 08 říj 2018, 08:33, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

mrkni jestli neni ocesanej reminek na cerpadle ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok jasný dik
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak řemen je ok
Projev závady za jízdy i na místě párkrát přidáš plyn a motor zdechne
Píše to nizkej tlak vysokotlakého systemu,v měřených hodnotách když přidám tlak vyletí a pak spadne třeba na 130bar motor zakopne nebo zdechne
Pak to píše čerpadlo chlazení EGR preruseni,to je ten bazmek u termostatu?
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

to je spatne.... ja to nedavno zkoumal u sebe.... uz pri startu tam nabehne cca. 180bar a hned jak naskoci je 250bar na volnobeh, v otackach az 600-800bar, ale pod 200baru to neslo nikdy :) tak bud cerpadlo unaveny nebo tlakovy ventil?
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Sel bych od nejlevnejsiho po nejdrazsi. Ventil -> vstriky (kontrola, vycisteni kvalitne neuskodi) -> cerpadlo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vyndal jsem čerpadlo a zítra je dám čerpadlari,vstriky se tváří jako ok
Jo to auto má 410tis.km a vše je původní...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Co podávací tlak?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ten je ok měřeno hned za tím hliníkovým válce kolem 4.5-4.8bar to je cajk
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

občas se stane že test vstřiků je ok ale vstřiky přesto nejsou uplně ok. Nikdo je netestuje v teplotách při kterých pracují ale při pokojové teplotě.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasný no...na tom něco je
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak mi volal že čerpadlo KO - regulační ventil, jak jsem tak nějak čekal
Nechám je zrepásnout,přetěsnit, novej ventil a uvidí se
Vstřiky se tvářily normálně, dám novej paliváč, pořádně napít VIFu a snad to ještě chvíli pojede (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak čerpadlo namontovaný, závada je pryč tak asi dobrý.
Pořád to ale píše závadu na čerpadle chlazení EGR - kde to mám hledat ? To je ta věc u termostatu ? Nic jinýho co by mělo mít tu funkci jsem na motoru nenašel (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak po týdnu se závada na vysokotlaku neprojevila, to je cajk, ale po týdnu opět blikla kontrolak motoru a píše to zase závadu na EGR a čerpadle chlazení EGR
Prý mu to bliklo hned po tom co vjel na silnici do nějaké díry a auto se prý dost zatřáslo tou ránou - to by ukazovalo spíš na kabeláž?
Vymazat to jde...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kluci nikdo nemá nápad ? potřebuju se s tím někam pohnout
díky :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“