Jedná se o Superba 2.0tdi 125kw cbbb dsg.
Problém je ten, že při plném plynu zabírá turbo až kolem 2400ot a pak stejně není zátah úplně pravidelný, viz. log.
Občas slyším jakoby syčení v otáčkách, kdy by mělo turbo tlačit, ale netlačí, ale únik jsem nikde nenašel.
Při normální jízdě na málo plynu auto jede celkem normálně, zabírá od 1500ot a plynule.
Najel jsem s tím kolem 2000km a řj je bez závad.
Krajní polohy regulace dle hodnot z diag. jsou ok.
Podtlak v pořádku.
Regulace běhá na podtlakové pistoli normálně.
Má někdo nějaký další tip? Předem děkuji.
Špatná regulace turba Superb 2.0tdi cbbb - log
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nikoho nic nenapadá? Únik vzduchu bych vyloučil, to jsem kontroloval a teď po 4t km by to bylo vidět. Syčení je velmi lehké a je to asi zvuk turba.
Ještě přidám poznatek, že s vyšším rychlostním stupněm turbo zabírá dřív, tedy na dvojku ve 2500ot, na trojku 2200ot, na čtyřku pod 2000ot.
Jako kdyby fungovala regulace pomalu a nestačila včas regulovat, je to podivný.
Budu rád za každý nápad..
Ještě přidám poznatek, že s vyšším rychlostním stupněm turbo zabírá dřív, tedy na dvojku ve 2500ot, na trojku 2200ot, na čtyřku pod 2000ot.
Jako kdyby fungovala regulace pomalu a nestačila včas regulovat, je to podivný.
Budu rád za každý nápad..
Napsal jsem to špatně, myslel jsem, že to ta regulace špatně reguluje..
Netěsnosti nevěřím, spíš opravdu ta regulace, ale je to divný, všechno funguje a hýbe se, krajní polohy ok, podtlak dobrý, ovládací ventil určitě ok.
Nechtěl bych kupovat za bůra baňku a měnit to zbytečně, ale asi mi nic jiného nezbude..
Netěsnosti nevěřím, spíš opravdu ta regulace, ale je to divný, všechno funguje a hýbe se, krajní polohy ok, podtlak dobrý, ovládací ventil určitě ok.
Nechtěl bych kupovat za bůra baňku a měnit to zbytečně, ale asi mi nic jiného nezbude..
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 18 lis 2021, 23:36
Re: Špatná regulace turba Superb 2.0tdi cbbb - log
Zdravím, podařilo se problém vyřešit? Děkuji za odpověď.Luigi píše: ↑17 zář 2018, 10:34 Jedná se o Superba 2.0tdi 125kw cbbb dsg.
Problém je ten, že při plném plynu zabírá turbo až kolem 2400ot a pak stejně není zátah úplně pravidelný, viz. log.
Občas slyším jakoby syčení v otáčkách, kdy by mělo turbo tlačit, ale netlačí, ale únik jsem nikde nenašel.
Při normální jízdě na málo plynu auto jede celkem normálně, zabírá od 1500ot a plynule.
Najel jsem s tím kolem 2000km a řj je bez závad.
Krajní polohy regulace dle hodnot z diag. jsou ok.
Podtlak v pořádku.
Regulace běhá na podtlakové pistoli normálně.
Má někdo nějaký další tip? Předem děkuji.