Vyklizení dílny

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Kamna na olej rovná se 1mega pokuta, byl bych opatrnej, stačí jeden soused píča a je po tobě, znám ten případ. ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Takže naftová kamna jsou zakázána také? Když jsou kamna na olej udělána správně , tak není žádný viditelný kouř , určítě lepší než z nějakého OŘÍŠKU z Ostravy..Pokud by člověk chtěl udělat dílnu /servis/přesně podle norem, je lepší to vzdát a jít zametat do autorizáku mezi mistry s logem na prsou a velkou peřinou nad hlavou, nejlépe s odbory, protože nově zkolaudovaný servis musí mít místnost pro odbory,kde jim topí, svítí podle potřeby, záchody pro mechány a zakazníky zvlášť, odpočinkový koutek pro zákazníky, nejlépe prosklený aby mohli sledovat práci na svém voze, světla musí mít předepsanou svítivost atd. atd..Je to ekonomický nesmysl , takhle začínat... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pak se ale nesmí nikdo divit že dílna 100% ofiko má cenu jakou má cenu, aby zaplatila vše a všechny.
Jak mi kamarád hudroval že jim autorizovaný servis MAN dělá náklaďáky se slevou ( komunální technika městských služeb a kuka vůz ) a počítá 700kč/hod + dph. Tak mu říkám, to je krásná cena :)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="jericho-3"]Takže naftová kamna jsou zakázána také? Když jsou kamna na olej udělána správně , tak není žádný viditelný kouř , určítě lepší než z nějakého OŘÍŠKU z Ostravy..Pokud by člověk chtěl udělat dílnu /servis/přesně podle norem, je lepší to vzdát a jít zametat do autorizáku mezi mistry s logem na prsou a velkou peřinou nad hlavou, nejlépe s odbory, protože nově zkolaudovaný servis musí mít místnost pro odbory,kde jim topí, svítí podle potřeby, záchody pro mechány a zakazníky zvlášť, odpočinkový koutek pro zákazníky, nejlépe prosklený aby mohli sledovat práci na svém voze, světla musí mít předepsanou svítivost atd. atd..Je to ekonomický nesmysl , takhle začínat... :([/quote]


máš co si chtěl, tebou vysněný kapitalismus, tak nebul člověče a makej,nebo zhebni v kopřivách, dnes nikoho nezajímáš
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kámoš tehdy začal před lety s pneuservisem,došla mu kontrola a naprostém dílny olejový kamna obskladany gumama (LOL) ,flastr jak Brno tak zase skoncil (crazy)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jericho-3 píše: Když jsou kamna na olej udělána správně , tak není žádný viditelný kouř
to je sice pekne ale sam dobre vieš co obsahuje motorový olej za bordel a ked to spaluješ tak sice dým nevidíš ale zložky z neho sa ti pekne usaduju v zahrade a zamoríš s tým 300m okolo seba. Iné by bolo zehnat treba fritovací olej z jedálne a topit s ním. Proto moc topení na olej neschvalujem a topím radšej drevem
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Možná jsem si toho nevšiml, protože tam, kde byly dílny nebyla zahrada. Ale kdysi to bylo ekologické topení a já v okolí tolik nekašlal, jako když jdu v zimním období mezi domy a soudruzi spalují jejich odpadky a nejlevnější uhlí..Je to jako s auty, pořád nechápu, že můžu u běžícího motoru T4, kterou vlastním a ta paradoxně nikdy nezakouří klidně nakládat a není problém a na druhou stranu najedu na zdviž s nějakou voňavkou po STK, která smrdí jako psí kšíry a já kašlu, se svými vykouřenými plícemi, které přes 30let kouřily až se mhouřily a už 17 let dýchají jen výpary civilizace..A proto mají citlivost na svinstvo pořád v sobě..Tohle mi nikdo nevysvětlí, proč tomu tak je, protože T4 je předkomůrka a ty voňavky mají výbavu posledních let.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jericho, je to jednoduche: ted z toho jdou ty sracky bez obalu a jsou servirovane v jejich neviditelne podobe naprimo - a jsou tak malinke, ze jsou jak skrz kuzi, tak i plicni stenu primo do krevniho reciste. Jinak tento bordel, narozdil od spalin bez DPF s jistotou projdou skrz kabinovy filtr. No a protoze nikde nesednou, cekaji dokud je nepohltime.

Nekde jsem cetl, ze nezavisly vyzkum ukazal, ze z dlouhodobeho hlediska je EURO III "zdravejsi" nezli normy nasledujici!

Prosta pravda v absolutni nahote: cilena likvidace obyvatelstva za jeho plneho potlesku a podpory, nebot "co oci nevidi, to srdce neboli".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

nevím jestli už není levnější tepelný čerpadlo než spalovat ropné deriváty. :roll:
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jericho-3 píše:Možná jsem si toho nevšiml, protože tam, kde byly dílny nebyla zahrada. Ale kdysi to bylo ekologické topení a já v okolí tolik nekašlal, jako když jdu v zimním období mezi domy a soudruzi spalují jejich odpadky a nejlevnější uhlí..Je to jako s auty, pořád nechápu, že můžu u běžícího motoru T4, kterou vlastním a ta paradoxně nikdy nezakouří klidně nakládat a není problém a na druhou stranu najedu na zdviž s nějakou voňavkou po STK, která smrdí jako psí kšíry a já kašlu, se svými vykouřenými plícemi, které přes 30let kouřily až se mhouřily a už 17 let dýchají jen výpary civilizace..A proto mají citlivost na svinstvo pořád v sobě..Tohle mi nikdo nevysvětlí, proč tomu tak je, protože T4 je předkomůrka a ty voňavky mají výbavu posledních let.... :)
hormóny v pitnej vode a kuracím masu take nejsu videt a cítit. To co ťa pomaly zabíja sa ťažko dokazuje
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Možná jsem si toho nevšiml, protože tam, kde byly dílny nebyla zahrada. Ale kdysi to bylo ekologické topení a já v okolí tolik nekašlal, jako když jdu v zimním období mezi domy a soudruzi spalují jejich odpadky a nejlevnější uhlí..Je to jako s auty, pořád nechápu, že můžu u běžícího motoru T4, kterou vlastním a ta paradoxně nikdy nezakouří klidně nakládat a není problém a na druhou stranu najedu na zdviž s nějakou voňavkou po STK, která smrdí jako psí kšíry a já kašlu, se svými vykouřenými plícemi, které přes 30let kouřily až se mhouřily a už 17 let dýchají jen výpary civilizace..A proto mají citlivost na svinstvo pořád v sobě..Tohle mi nikdo nevysvětlí, proč tomu tak je, protože T4 je předkomůrka a ty voňavky mají výbavu posledních let.... :)

Furt tu blije na koncern a má T4?? Ty jsi na játr, fakt, prodej ten šunt a kup si doblo jako správnej masochista.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pánové, už se na to vykašlete, nebo si to běžte vyřešit sem.

Většinu témat, které tu otevřu, tak jsou vaše vzájemné nadávky a urážky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

doblo mam ja (LOL)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

doblo je drezína.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proč? Co máte vy vymazlené květinky proti tomu autu? Máte strach z mozolů na vašich prdelkách citlivých i na vlastní větry? Samozřejmě když má takový povaleč hemeroidy, protože pořád sedí na zadku, tak to v pracovním autě bolí při každém nárazu, ale my co pořádně jime kvalitní maso a máme předpisovou stolici a naše hnědé oko krásně větrá při práci venku, tak nemáme problém...Mě stačí kvalitní Italský vůz a koncernová T4 /samozřejmě TD/z dob, kdy koncern ještě vyráběl auta a ne sráče jednou nohou v servisu.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“