Vyklizení dílny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jericho-3 píše:Tak nás pouč a řekni nám, co nejvíc odchází..
Převodovky na 1.2, 1.4, jsou tam ložiska jak v hodinkách, spojka je malá, neumím si představit, že by to mělo tahat vozejk, po 100tis se můžeš spolehnout že je po ní, přední uložení na novém doblu 30tis a konec, Motor 1.4 16v žere od nova víc voleje než benzínu a soused má dvě dobla 1.3 jtd u o obou vstřiky čerpadlo, během měsíce u obou, jak naschvál. O interieru nemluvím, čudlíky na stahování okýnek jsou v prdeli hned, ještě nedávno pouze originál 3500kč, masakr
Nejsou to náhodou převodovky Opel? A mimochodem, chyba Fiatu je to, že firma používá slabé motory, které se samozřejmě utahají. Ten tvůj masakr spočívá vtom, že nechápeš, že vstřiky a čerpadlo jsou i u mnoha jiných firem spotřební zboží, možná bys se mohl zeptat souseda na co jezdí .. A že má malou spojku? Já měl na Fiorinu motor obsahu 1116ccm a prostor stejně jak Doblo byl ze všech největší, mohl jsem se uvnitř skoro postavit..A spojku jsem dělal jen jednou, a to proto, že jsem musel vycouvávat do velkého kopce naložený..Auto nesmí používat nějaký debil , který nechápe, že jezdí s malým obsahem...Moje nejmilejší auto bylo právě Fiorino s pár koňmi, protože techniku mám rád a vím, jak jí používat.Nejlepší zjištění spolehlivosti auta je , když si pročteš fora, já právě před chvílí jsem si forum Fiat doblo přečetl, už jen proto , že jsem těch nových nedělal tolik, abych mohl přesně posoudit co a jak..Pokud umíš číst, tak to zkus a uvidíš ten masakr, kde všechny motory řeší max. zasraný EGR, vadný alternátor nebo starter, nebo podfukující vstřik..A pak si přečti tady komentáře majitelů koncernových skvostů, co vše tady musí řešit,... je mi jich upřímně líto..ty nejsi objektivní mechán, ale jako pravý čehůn JEN SLINTAL a to je právě ten největší MASAKR v Čechách. Mnozí si nevidí do huby a pomlouvají vše za plotem a přitom mají doma větší bordel, než soused..Sežeň si radši do tvé sračky konečně už to debilní servo, které vymyslel idiot a dal ho pod nárazník...Ale máš pravdu, ty čudlíky to je masakr...
nepropadat panice...
Pánové ,hádete su a pomlouváte defakto zbytečně , je to otázka peněz ,
Do dobla ve fiatu nacpou jen to co dovolí výrobní cena kterou musí splnit .
Pak to auto samozřejmě musí dál fiatu vydělávat .
Kam by asi šli kdyby to jezdilo 20 let bez servisu , což je taky možný ale ne tady.
Vše je to otázka vlstně regulací a zákazů vlád a ted už hlavně EU a tomu podobných neviditelných institucí,
Do dobla ve fiatu nacpou jen to co dovolí výrobní cena kterou musí splnit .
Pak to auto samozřejmě musí dál fiatu vydělávat .
Kam by asi šli kdyby to jezdilo 20 let bez servisu , což je taky možný ale ne tady.
Vše je to otázka vlstně regulací a zákazů vlád a ted už hlavně EU a tomu podobných neviditelných institucí,
Mam na 1.9jtd 74kw odjazdwne ce 300tis km bez zasahu do motora a do prevovky!potom som dostal vw caddy a tam sa turbo losralo aninnie v 70tis km a to doblo odkupil kolega sukromne a stale jazdi snad uz ma pol mega ,a poznam dalsivh troch to to deru na stavbach druha vec 20cm snehu dobre gumy doblo ani nevie caddy 5cm a uz sa nepohnes .ked mi niekto povie ze doblo je srac tak vie o tom auto hovnoooooo!fekálek píše:Doblo je sráč a za tí si stojím. Mám bohaté zkušenosti s jejich servisem a to nové doblo, to je ultra sráč Vřele doporučuji masochystům
BMW 330 ix
Meleš o jednom doblo jtd 1.9, to je nějakej ještě slušněj veterán, dnes je tam 1.3 multijet a jinak těch dobel servisuju flotilu a jsou benzínová všechny a ty fakt nechceš, je to rádo že se to rozjede, ale co, nebudu vysvětlovat něco člověku kterej viděl jedno naftový doblo a je z něj posranej. Mě stačilo když mi ve fiatu řekli, ze vstřik na 1.2 benál stojí 8500kč, já říkám, že to není diesel a oni že to je benzínový vstřik, tak si ty sráče hoši kupte je to pořád dokola, vřele všem doporučuji nové vozy od ALFA ROMEO když vám koncern nevoní, i soused zarytej alfista si koupil novou cupru, že prej ty alfy jsou hovna a od něj bych to fakt nečekal.rudy5 píše:Mam na 1.9jtd 74kw odjazdwne ce 300tis km bez zasahu do motora a do prevovky!potom som dostal vw caddy a tam sa turbo losralo aninnie v 70tis km a to doblo odkupil kolega sukromne a stale jazdi snad uz ma pol mega ,a poznam dalsivh troch to to deru na stavbach druha vec 20cm snehu dobre gumy doblo ani nevie caddy 5cm a uz sa nepohnes .ked mi niekto povie ze doblo je srac tak vie o tom auto hovnoooooo!fekálek píše:Doblo je sráč a za tí si stojím. Mám bohaté zkušenosti s jejich servisem a to nové doblo, to je ultra sráč Vřele doporučuji masochystům
Už jsi držel píst z nějakého motoru Fiat -Alfa romeo v ruce? Tak se připrav, až ho budeš držet u svého..A nejlepší jsou ti, kteří servisují flotilu...kolikrát jsem až zaražen, jak mistři z autorizáku s nápisem své firmy neskutečně tápají i v naprostých hovadinách...A Fiat není blbej jejich motory jsou napříč modely a co je hlavní hledisko úspěchu , je jejich montáž do vozidel jiných firem..Proč asi je ty firmy chtějí a proč nikdo koncernové výtvory nechce? Ale to je pro lidi tvého typu, neřešitelný fakt...
nepropadat panice...
Si moc zainteresovany clovek na jednu znacku a podla teba nic ine ako skoda a vw nefunguje ,ja mam tych aut vyskusanych dost a viacej znaciek takze mam prehlad jasne doblo 1.2 nemuis byt celko ok ked najazdi 300tis ale je tu napriklad clovek co ma to auto dokonca v plyne a ma na tom mraky km najazdene a funguje.Ja napriklad na motor jtd nedam dopustit lebo boli v rodine dve a ani jeden motor nebol rozobrany a doblo 300tis a alfta stara snad asi 450tis km .po druhe bracho robi v servise a tu vedla ma jeden servis co myslis ake maju dodavky? Fiat ducato jtd a ine auto by snad ani nechceli a to poznam x firiem co tieto auta maju a nie jedno ale desiatky.cize fiat za mna ako uzitkove auto a pracant jednoznacne .fekálek píše:Meleš o jednom doblo jtd 1.9, to je nějakej ještě slušněj veterán, dnes je tam 1.3 multijet a jinak těch dobel servisuju flotilu a jsou benzínová všechny a ty fakt nechceš, je to rádo že se to rozjede, ale co, nebudu vysvětlovat něco člověku kterej viděl jedno naftový doblo a je z něj posranej. Mě stačilo když mi ve fiatu řekli, ze vstřik na 1.2 benál stojí 8500kč, já říkám, že to není diesel a oni že to je benzínový vstřik, tak si ty sráče hoši kupte je to pořád dokola, vřele všem doporučuji nové vozy od ALFA ROMEO když vám koncern nevoní, i soused zarytej alfista si koupil novou cupru, že prej ty alfy jsou hovna a od něj bych to fakt nečekal.rudy5 píše:Mam na 1.9jtd 74kw odjazdwne ce 300tis km bez zasahu do motora a do prevovky!potom som dostal vw caddy a tam sa turbo losralo aninnie v 70tis km a to doblo odkupil kolega sukromne a stale jazdi snad uz ma pol mega ,a poznam dalsivh troch to to deru na stavbach druha vec 20cm snehu dobre gumy doblo ani nevie caddy 5cm a uz sa nepohnes .ked mi niekto povie ze doblo je srac tak vie o tom auto hovnoooooo!fekálek píše:Doblo je sráč a za tí si stojím. Mám bohaté zkušenosti s jejich servisem a to nové doblo, to je ultra sráč Vřele doporučuji masochystům
BMW 330 ix
A k tym vstrekom chod si kupit vstrek na bmw 200kw 3.0 benzin a tam odchadzaju ako na beziacom pase a je to premiova znacka a tak hned je ta znavka zla? Proste su dobrw a zle motory ale ty tu stale pises o skode ako keby to je nejaky zazrak a je to srac ako kazde ine auto ak nie este horsie jedina vyhoda je dostupnost dielov lebo ich je vsade dost.ale nicim inym to auto nevynika vsetko to je na jedno kopyto uz v dnesnej dobe.
BMW 330 ix
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Ano, napsal jsi to přesně, já měl 1000 obsah a to chce slušné zacházení a řidič si musí uvědomit, že má pod sebou pionýra a proto jsem auto nechtěl půjčit..Např. na odvoz dřeva z lesa, známý se skoro urazil, ale prostě ne, když mi spálil malou rozbrusku, prosím , může se to stát, když tu větší Narex , už jsem byl nasrán, ale tohle autíčko už prostě né..To nechce raubíře, ale JTD má sílu, pokud dotyčný není řidič s kloboukem který na přímý záběr jezdí všude, neublíží se mu..Je to motor do boje...
nepropadat panice...