To já znal jednoho, byl v perfektní kondici, sportovec, nepil, nekouřil a ráno byl mrtev..HM..Je zajímavé, že když se u Itala něco mění, tak je z toho humbuk a poprask, ale když koncern pere sračky na běžícím pásu a výměna turba u jejich dieselů je součást běžného servisu, tak i když jsou tady o tom popsané litanie, nikdo ani necekne..Mě teď potěšilo, jak si ARomeo vytírá zadek se svým Stelvio a Giulií s etalonem německých skvostů , kdy výroba ND na tyto vozu převyšuje výrobu nových..A mimochodem, je dobré se podívat na soupeření Tesly s BMW a Mustangem, je vidět , kdo má trumfy
P.S. já budu věrný spalováku až do posledních dní svého bídného života..
Vyklizení dílny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jericho, to je z pocitacove hryjericho-3 píše:Tesly s BMW a Mustangem, je vidět , kdo má trumfy
Nicmene, musim souhlasis s Jerichem v jednom zasadnim: zatimco VW koncern se furt sere s turbama se starejma loziskama, AR ma super parametry diky turbum s kulickovymi keramickymi lozisky: 154KW/210PS pri 3750RPM a 470NM pri 1750RPM. A at mi tu nikdo netvrdi, ze ten rozdil 100 Nm. maji za nasledek dve decky objemu navic
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Já počítačové hry nehraju, i kuličky na hraní nemám. Tohle řešili na Seznamu , tak jsem se usmíval, jak byl milovník spal. motorů zklamán, že je Tesla napráskala a dokonce do ní i sedl a byl omámen..Ale je vidět, že mnoho lidí je nevzdělaných v základních informacích, pokud to není autíčko na hraní, tak el. auto vždy vyhraje, protože už v minulosti byl elektrický automobil ten, který jako první PŘEKONAL RYCHLOST 100km/h...Už Porscheho tank Tiger l, u kterého motor vyráběl elektřinu , která poháněla elektromotory v kolech byl lepší v terénu, bohužel nebyl vybrán/což bylo dobře/ protože byl velmi složitý a těžší než klasika, která šla poté do výroby...Ale dnes, kdy vývoj a miniaturizace téměř všeho postoupili do stavu, lze vyrobit smysluplný stroj podobného principu. Jde o to, zda to bude posun vpřed..
nepropadat panice...