Fabia BNM - mizí voda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia BNM - mizí voda
Ahoj,
určitě to tu bylo již vícekrát, ale snad navede kam potřebuji.
Fabia I, r.v. 2006, 1.4 TDI 51 kW, kód motoru BNM. Mizí voda. Hladina klesne z max do min po 140 km (jen jedno měření).
Nikde nic viditelně neteče. Nádržka nedávno měněna (zkouším ještě vyměnit jen víčko). Auto nekouří, pod víčkem není emulze. Jezdí denně cca 35 km, půl do práce, půl z práce.
Po čem jít?
určitě to tu bylo již vícekrát, ale snad navede kam potřebuji.
Fabia I, r.v. 2006, 1.4 TDI 51 kW, kód motoru BNM. Mizí voda. Hladina klesne z max do min po 140 km (jen jedno měření).
Nikde nic viditelně neteče. Nádržka nedávno měněna (zkouším ještě vyměnit jen víčko). Auto nekouří, pod víčkem není emulze. Jezdí denně cca 35 km, půl do práce, půl z práce.
Po čem jít?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když bylo chladno, rozsvěcela se kontrolka chladící kapaliny, i když tam vody bylo dost.martinsidlo píše:Proč se měnila nádržka? Sama praskla? Nic není samo. Víčko a uvidí se.
Je to jetej motor se vším všudy. Historii neznám, popravdě byl problém sehnat vůbec něco. Možný je asi leccos, nicméně najelo se na něm skoro 5 000 km a doteď vše ok. Údajně měl mít kolem 170 000 km, ale to je taky otázka...Rayx píše:Asi jako možná cesta uniku ... No a ten vyměněný motor byl zaručeně nový a nejetý, že?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Ok, zkusim. Da se s tim pak jezdit? Nebude to delat nejakou neplechu? Plus hledal jsem ten kram nekde ke koupi, ale moc se mi nedari. Tohle vypada jako katalogove cislo - je to spravne?
045 131 513 L
045 131 513 L
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Koukám, že jsem už nikdy nenapsal, jak jsem dopadl, tak kdyby to někdy někdo řešil, tak nakonec šla hlava dolu, výměna těsnění. Hlava potřebovala srovnat. Co se tam stalo těžko říct. Teď už OK cca 2 měsíce.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5