jaké turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaké turbo
Pustil jsem se do úpravy motoru CFFB, myslel jsem že to vyřeším turbem ze 125kW verze a softem. Ale zase když už tak už a zkusil bych víc. Sehnal jsem starší turbo gtc1549vz a myslel jsem že do těch svodů se nacpe něco jiného, ale turbař mě vyvedl z omylu. Takže se použijou svody a bude se vařit. Co by jste doporučili za turbo? Plán je cca 230 PS s dobrým spodkem a zachování DPF. Zatím se dobře tváří GTD1752VRK. Díky za názory..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tak toto turbo je určite vydarené riešenie a v BMW sa ladí na 230 PS.Otazkou zostáva či dokáže dlhodobo a spoľahlivo fungovať pri tomto výkone.Udavany max. Tlak na web stránkach je 1,95 bar.Dalsou otázkou je čo nato Intercoler či sa pri vysokých teplotách a tlaku nezačne naduvať ako aj spoje a hadice...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Byl by prosím někde graf? Dlouhodobě ho zatěžovat tímto výkonem neplánuju, pouze krátkodobě, rozhodně s tím nehodlám lítat po německé dálnici 220+ Beru to pouze jako příjemnou rezervu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Paklize nikdo netusi, pak se jedna o prvni technologii, ktera "umi sedet jednou prdeli na dvou posvicenich" - vule mezi housingem a lopatkama se v ramci zmen teplot a s tim souvisejici roztaznosti materialu meni.
Jinymi slovy: uz zadne pridirani, zname z nekterych hybridu ktere mely sice uzasny spodek ale po zahrati se "kousaly" (chapej pridiraly)!
Neni mi znamo turbodmychadlo, ktere by na dvoulitrovem motoru v single setupu dosahovalo vetsich nominalnich hodnot vykonu, zvlaste pak ve spojeni se znacne limitujicim filtrem pevnych castic. Paklize nekdo o takovem vi, budu mu vdecny za obohaceni novym poznatkem.
Navic, technologie keramickych kulickovych lozisek (a s tim souvisejici nabeh i odezva pri prechodovych rezimech) ve spojeni s vyssi odolnosti vuci vysokym hodnotam a ovladanim za pomoci REA z tohoto turba delaji proste dost mozna nejlepsi mozna volba na R4 VP/PD/CR a to i v pripade 1,6.
Obzvlaste v porovnani s tim je "NEW VB" prehistoricky dinosaurus pro ty, kteri jsou pohodlni nebo nejsou schopni improvizovat.
Problem techto turbodmychadel vsak spociva v tom, ze dost "levnych" kousku ma vadne REA (napr. po havarii) a pochazi "ze srotu" BMW servisu, odkud byly ukradeny. Osobne si umim predstavit, ze by se to dalo predelat na nejake jine REA. Kdo by to snad chtel predelavat na podtlak, budiz mu obe ruce preventivne zprelamany za hanobeni
Jinymi slovy: uz zadne pridirani, zname z nekterych hybridu ktere mely sice uzasny spodek ale po zahrati se "kousaly" (chapej pridiraly)!
Neni mi znamo turbodmychadlo, ktere by na dvoulitrovem motoru v single setupu dosahovalo vetsich nominalnich hodnot vykonu, zvlaste pak ve spojeni se znacne limitujicim filtrem pevnych castic. Paklize nekdo o takovem vi, budu mu vdecny za obohaceni novym poznatkem.
Navic, technologie keramickych kulickovych lozisek (a s tim souvisejici nabeh i odezva pri prechodovych rezimech) ve spojeni s vyssi odolnosti vuci vysokym hodnotam a ovladanim za pomoci REA z tohoto turba delaji proste dost mozna nejlepsi mozna volba na R4 VP/PD/CR a to i v pripade 1,6.
Obzvlaste v porovnani s tim je "NEW VB" prehistoricky dinosaurus pro ty, kteri jsou pohodlni nebo nejsou schopni improvizovat.
Problem techto turbodmychadel vsak spociva v tom, ze dost "levnych" kousku ma vadne REA (napr. po havarii) a pochazi "ze srotu" BMW servisu, odkud byly ukradeny. Osobne si umim predstavit, ze by se to dalo predelat na nejake jine REA. Kdo by to snad chtel predelavat na podtlak, budiz mu obe ruce preventivne zprelamany za hanobeni
Naposledy upravil(a) Forest dne 24 zář 2018, 15:15, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
.MirekX píše:Byl by prosím někde graf? Dlouhodobě ho zatěžovat tímto výkonem neplánuju, pouze krátkodobě, rozhodně s tím nehodlám lítat po německé dálnici 220+ Beru to pouze jako příjemnou rezervu
https://www.darkmattertuning.co.uk/prod ... 2-0-8v-tdi
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Misík: CFFB je CR, ma uplne jinou prirubu, navic, turbo smeruje nahoru a hlavne - predelavat to na podtlak je barbarstvi a "vizitkou" neschopnych chiptuneru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Turbo BMW GTD 1752
To ja som sem dal aby aj ty čo preferujú Ešte staré turba videli pokrok Čo sa áut týka my sme nemali tu možnosť popísať no ubezpečujem ťa že mám dosť skúsenosti s úpravami a aj prehľad o motoroch atď...Forest píše:@Misík: CFFB je CR, ma uplne jinou prirubu, navic, turbo smeruje nahoru a hlavne - predelavat to na podtlak je barbarstvi a "vizitkou" neschopnych chiptuneru.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
kdyby k tomu byl aspoň trochu přístup...
Ani óčko nenasadíš....
Ani óčko nenasadíš....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ze jsou ji malo a vyuzila by veskery jejich potencial a "bylo by ji smutno, ze nemuze rozvinout svuj potencial vice" ... na druhou stranu, ikdyby jsi mel diru (v rozumne mire) v sani, zvladala by to v klidu dohanet
Ale nemusis se obavat, takove turbo nebude mit horsi nastup a odezvu nezli s VB, spis naopak. A co se EGT tyce, snese jeste vice. A co se obvodove rychlosti tyce, je na tom tak o minimalne 1/10 lepe nezli klasicke lite (chapej tlakem vstrikovane) compressory.
Ale nemusis se obavat, takove turbo nebude mit horsi nastup a odezvu nezli s VB, spis naopak. A co se EGT tyce, snese jeste vice. A co se obvodove rychlosti tyce, je na tom tak o minimalne 1/10 lepe nezli klasicke lite (chapej tlakem vstrikovane) compressory.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak se postupuje dál, mám navařený výfukový šnek z GTD1752VRK na svodech z KKK (to jsem obětoval) a bude se instalovat.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
pocuj @Forest.
je to pravda ze ziadne GTD20XX xxx nema gulockove loziska? Ze pouzivaju klasicke hydrodynamicke loziska?
Jak je to vlastne so zivotostou gulockoveho loziska oproti hydrodynamickemu?
Vraj aj pri gulockovych loziskach dochadza k hydrodynamickemu treniu pri urcitej rychlosti kedy gulocky klzu po olejovom filme.
Tak ma napada ci vlasne jediny benefit tychto ultra high popici rozmerovo malych a vykonnostne velkych turb nie je len inovovana VNT regulacia.
je to pravda ze ziadne GTD20XX xxx nema gulockove loziska? Ze pouzivaju klasicke hydrodynamicke loziska?
Jak je to vlastne so zivotostou gulockoveho loziska oproti hydrodynamickemu?
Vraj aj pri gulockovych loziskach dochadza k hydrodynamickemu treniu pri urcitej rychlosti kedy gulocky klzu po olejovom filme.
Tak ma napada ci vlasne jediny benefit tychto ultra high popici rozmerovo malych a vykonnostne velkych turb nie je len inovovana VNT regulacia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF