jaké turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Obrázek
Obrázek

uvidíme... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

parada
:punk:
REA dufam zostava. Kto bude ladit?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Asi někde u Baumaxu za trojku.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@toefuk:
1) priznavam, co je mi znamo, zadne GTD20 neni na kulickovych loziscich ... ale mohu se mylit, nedelam pro Garrett a vychazim predevsim z verejne dostupnych informaci ... a jinak samozrejme, libilo by se mi neco jako GTD2266VKLR ;)

2) neni mi znama lepsi technologie pouzita v turbodmychadlech, nezli jsou keramicka kulickova loziska ... to "keramicka" je nejpodstatnejsi - "obycejna" kulickova loziska, ktera jsou znama z "beznych" turbodmychadel totiz dle me dostupnych informaci pri vysoke zatezi "hranolkuji" (chapej, ziskavaji hrany, ztraceji kulaty tvar a tim i svoji zakladni schopnost)

3) duvod, proc jsou GTD tak "inovativni" spociva predevsim ve vyssi tepelne odolnosti (viz. moje predchozi zminka), dale pak v pouziti kovaneho compressoru, ktery umoznuje bezpecne vyssi otacky

Vice zde, na promo primo do Garrettu.

Jinak ja osobne bych do GTD2060VZK nesel protoze, co je mi znamo, tak toto turbodmychadlo nelze nikterak repasovat, tudiz (pomineme-li zvetseni jiz tak velkeho compressoru) ani modifikovat a v pripade destrukce nezbyva nic jineho, nezli pouzit jiny kus ... a ja nevim jak vy, ale ja mam rad moznost vice voleb.

@MirekX: Hezke, s uspokojenim shledavam, ze sedi a stavim se to "zkontrolovat" osobne :wink:

Konecne zase nejaky inovativni projekt ... ktery budou moci zase vsichni ostatni vyslapanou cestickou okopirovat (noteeth)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

MirekX píše:Asi někde u Baumaxu za trojku.... :D
tiez som tak daval robit, odporucam :havaj:
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:Asi někde u Baumaxu za trojku.... :D
TESCO - pedal booster only
OBI - EDC15
BAUMAX - EDC16
Hornbach - EDC17
GES Electronics - MSA1x
:lol:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Nechcem zakladat novú tému ale mám superb 1.9tdi 96kw 2003 turbo ešte origo 390tis ale už ma 2mm axialnu volu a po mesiaci čistenia regulácie komplet rozobratie ho zanieslo znova a už nemám chuť ro riešiť.Tak ma napadlo do budúcna sa plánuje chip a toto staré by určite nevydrzalo tak by som ho chcel zameniť za väčšie silnejšie otázka znie ake? aj keď sa bude v buducnu chipovat viac ako nejakých cca 120-140kw určite nebude dakujem
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@ferdy91: Bohuzel (nebo bohudik) mi nezbyva nic jineho, nezli Ti doporucit prave toto turbo, tedy GTD1752VRK. K dokonalosti mu chybi pouze chlazeni vodou. Vzhledem k tomu, ze jsem realizaci privareni tohoto turba resil u Mirka, kde byl problem v tom, ze V-band/clamp na pripojku DPF i drzak jakoz cele turbo muselo zustat v puvodni poloze, v tomto pripadu to nebude tak limitujici, tudiz to bude snazsi.

To, ze je to turbo na seriovych 190 koni s filtrem pevnych castic nebrani tomu, aby se "flakalo" na 120Kw, spis naopak - bude nesmrtelne. Samozrejme s tim, ze pokud bys chtel vice, nevidim problem (paklize ostatni komponenty budou v dobre kondici a dostatecne dimenzovane na vyssi vykon) aby se z toho nevymacklo i pres 160kW.

V pripade zajmu me nevahej kontaktovat formou Obrázek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
LUKY BKC
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 25 pro 2010, 22:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od LUKY BKC »

Existuje i verze vodním chlazením.Ma ji AR 2.2jtdm označení gtd1752mvkr /vklr.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dobre vedet, diky. Ovsem Mirkovi primo vyhovuje, ze neni chlazene vodou protoze tam toho ma pozehnane.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

už vrčí... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Míro ta REA je originál nebo upraveno na Audi/Mercedes?
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Originál, uvidíme jak se s tím Richard popere, ještě k tomu nějak dostat zpět info o poloze - origo je snímač na baňce. Nastěhuju se k němu domů a dokud to nebude chodit tak tam budu bydlet... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Gardner píše:Míro ta REA je originál nebo upraveno na Audi/Mercedes?
Jen doplním: plně funkční, u Olega otestovaný originál, zkontrolováno a dovyváženo (vysoce nad úroveň zatížení plynoucího ze sériového zatížení) na VSR vyvažovačce, Gardnere
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Tak Míro, kde teď bydlíš, ještě u Richarda? :D ..Nebo se to nějak povedlo?
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“