jaké turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
uvidíme...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Asi někde u Baumaxu za trojku....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@toefuk:
1) priznavam, co je mi znamo, zadne GTD20 neni na kulickovych loziscich ... ale mohu se mylit, nedelam pro Garrett a vychazim predevsim z verejne dostupnych informaci ... a jinak samozrejme, libilo by se mi neco jako GTD2266VKLR
2) neni mi znama lepsi technologie pouzita v turbodmychadlech, nezli jsou keramicka kulickova loziska ... to "keramicka" je nejpodstatnejsi - "obycejna" kulickova loziska, ktera jsou znama z "beznych" turbodmychadel totiz dle me dostupnych informaci pri vysoke zatezi "hranolkuji" (chapej, ziskavaji hrany, ztraceji kulaty tvar a tim i svoji zakladni schopnost)
3) duvod, proc jsou GTD tak "inovativni" spociva predevsim ve vyssi tepelne odolnosti (viz. moje predchozi zminka), dale pak v pouziti kovaneho compressoru, ktery umoznuje bezpecne vyssi otacky
Vice zde, na promo primo do Garrettu.
Jinak ja osobne bych do GTD2060VZK nesel protoze, co je mi znamo, tak toto turbodmychadlo nelze nikterak repasovat, tudiz (pomineme-li zvetseni jiz tak velkeho compressoru) ani modifikovat a v pripade destrukce nezbyva nic jineho, nezli pouzit jiny kus ... a ja nevim jak vy, ale ja mam rad moznost vice voleb.
@MirekX: Hezke, s uspokojenim shledavam, ze sedi a stavim se to "zkontrolovat" osobne
Konecne zase nejaky inovativni projekt ... ktery budou moci zase vsichni ostatni vyslapanou cestickou okopirovat
1) priznavam, co je mi znamo, zadne GTD20 neni na kulickovych loziscich ... ale mohu se mylit, nedelam pro Garrett a vychazim predevsim z verejne dostupnych informaci ... a jinak samozrejme, libilo by se mi neco jako GTD2266VKLR
2) neni mi znama lepsi technologie pouzita v turbodmychadlech, nezli jsou keramicka kulickova loziska ... to "keramicka" je nejpodstatnejsi - "obycejna" kulickova loziska, ktera jsou znama z "beznych" turbodmychadel totiz dle me dostupnych informaci pri vysoke zatezi "hranolkuji" (chapej, ziskavaji hrany, ztraceji kulaty tvar a tim i svoji zakladni schopnost)
3) duvod, proc jsou GTD tak "inovativni" spociva predevsim ve vyssi tepelne odolnosti (viz. moje predchozi zminka), dale pak v pouziti kovaneho compressoru, ktery umoznuje bezpecne vyssi otacky
Vice zde, na promo primo do Garrettu.
Jinak ja osobne bych do GTD2060VZK nesel protoze, co je mi znamo, tak toto turbodmychadlo nelze nikterak repasovat, tudiz (pomineme-li zvetseni jiz tak velkeho compressoru) ani modifikovat a v pripade destrukce nezbyva nic jineho, nezli pouzit jiny kus ... a ja nevim jak vy, ale ja mam rad moznost vice voleb.
@MirekX: Hezke, s uspokojenim shledavam, ze sedi a stavim se to "zkontrolovat" osobne
Konecne zase nejaky inovativni projekt ... ktery budou moci zase vsichni ostatni vyslapanou cestickou okopirovat
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
TESCO - pedal booster onlyMirekX píše:Asi někde u Baumaxu za trojku....
OBI - EDC15
BAUMAX - EDC16
Hornbach - EDC17
GES Electronics - MSA1x
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nechcem zakladat novú tému ale mám superb 1.9tdi 96kw 2003 turbo ešte origo 390tis ale už ma 2mm axialnu volu a po mesiaci čistenia regulácie komplet rozobratie ho zanieslo znova a už nemám chuť ro riešiť.Tak ma napadlo do budúcna sa plánuje chip a toto staré by určite nevydrzalo tak by som ho chcel zameniť za väčšie silnejšie otázka znie ake? aj keď sa bude v buducnu chipovat viac ako nejakých cca 120-140kw určite nebude dakujem
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@ferdy91: Bohuzel (nebo bohudik) mi nezbyva nic jineho, nezli Ti doporucit prave toto turbo, tedy GTD1752VRK. K dokonalosti mu chybi pouze chlazeni vodou. Vzhledem k tomu, ze jsem realizaci privareni tohoto turba resil u Mirka, kde byl problem v tom, ze V-band/clamp na pripojku DPF i drzak jakoz cele turbo muselo zustat v puvodni poloze, v tomto pripadu to nebude tak limitujici, tudiz to bude snazsi.
To, ze je to turbo na seriovych 190 koni s filtrem pevnych castic nebrani tomu, aby se "flakalo" na 120Kw, spis naopak - bude nesmrtelne. Samozrejme s tim, ze pokud bys chtel vice, nevidim problem (paklize ostatni komponenty budou v dobre kondici a dostatecne dimenzovane na vyssi vykon) aby se z toho nevymacklo i pres 160kW.
V pripade zajmu me nevahej kontaktovat formou .
To, ze je to turbo na seriovych 190 koni s filtrem pevnych castic nebrani tomu, aby se "flakalo" na 120Kw, spis naopak - bude nesmrtelne. Samozrejme s tim, ze pokud bys chtel vice, nevidim problem (paklize ostatni komponenty budou v dobre kondici a dostatecne dimenzovane na vyssi vykon) aby se z toho nevymacklo i pres 160kW.
V pripade zajmu me nevahej kontaktovat formou .
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dobre vedet, diky. Ovsem Mirkovi primo vyhovuje, ze neni chlazene vodou protoze tam toho ma pozehnane.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
už vrčí...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Originál, uvidíme jak se s tím Richard popere, ještě k tomu nějak dostat zpět info o poloze - origo je snímač na baňce. Nastěhuju se k němu domů a dokud to nebude chodit tak tam budu bydlet...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jen doplním: plně funkční, u Olega otestovaný originál, zkontrolováno a dovyváženo (vysoce nad úroveň zatížení plynoucího ze sériového zatížení) na VSR vyvažovačce, GardnereGardner píše:Míro ta REA je originál nebo upraveno na Audi/Mercedes?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)