jaké turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

MirekX píše:Originál, uvidíme jak se s tím Richard popere, ještě k tomu nějak dostat zpět info o poloze - origo je snímač na baňce. Nastěhuju se k němu domů a dokud to nebude chodit tak tam budu bydlet... :D
.. už se na to těšíme ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Richard je trošku marod tak jsme to posunuli, abych ještě něco nechytil... :D
Jsme domluvení že dojede k nám do Týniště, je tady ještě pár aut co na něj čeká. Zkusí se to oživit a pak se pojede na brzdu. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tak je předběžně naladěno a je to krása. Chlapi, moc díky, chová se to parádně. Jen mě mrzí, že se muselo ubrat v pásmu 1700-1800ot, ale třeba se zjistí že to neklepal setrvák :D a půjde tomu ještě přiložit... :) Obrázek
Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Teď už jen změřit na brzdě ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Na brzdu přijedu až budete mít podložky pod SPZ v dostatečném množství... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

MirekX píše:Na brzdu přijedu až budete mít podložky pod SPZ v dostatečném množství... :D
Tak to není problém (noteeth)
Obrázek
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

Dost by mě to zajímalo jaký to má hodnoty :)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hezke, Richard prokazal svoje schopnosti.

Skoda jedina: ze nezjistime opravdovy potencial turbodmychadla diky pritomnosti filtru pevnych castic...coz by zajiste zajimalo vsechny uzivatele vozu bez pritomnosti DPF.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Pěkná práce pánové, moc se těším na ten graf.

Doplňující info pro případné zájemce, umím tyhle turbíny (GTD1752VRK). Teď bude jedna skladem. Přípravu na svody umí zajistit Forest případně další.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Gardnere, kde nachazis tu odvahu?! Vim uz o minimalne dvou pripadech, kdy jsi dodal toto turbo bez funkcniho REA.

Mimochodem, dez je umim zajistit, s overenim funkcnosti REA a s protokolem o dovyvazeni nad uroven beznych otacek coz je vhodne pro pouziti v extremnejsich podminkach. Jak plyne z vyse uvedeneho textu, dodavatelem tohoto turba vcetne prizpusobeni na puvodni pozici (plug&play) jsem byl ja 8-)

Nefunkcnost REA je castym duvodem prodeje za na prvni pohled priznivou cenu, predevsim na zahranicnich webech. Sehnat nasledne funkcni nahradni kus je temer nemoznou zalezitosti (vim z vlastni zkusenosti).

Paklize se nechate napalit a narazite na nefunkcni kus, mam na to elegantni reseni formou nahrady za jine, dostupneji ovladatelneho REA.

Ze zajmu jsem si poridil GTD1752VRK s vodnim chlazenim a integrovanym snimacem otacek, v pripade zajmu me nevahejte kontaktovat formou Obrázek

Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Forest píše:Paklize nikdo netusi, pak se jedna o prvni technologii, ktera "umi sedet jednou prdeli na dvou posvicenich" - vule mezi housingem a lopatkama se v ramci zmen teplot a s tim souvisejici roztaznosti materialu meni.

Jinymi slovy: uz zadne pridirani, zname z nekterych hybridu ktere mely sice uzasny spodek ale po zahrati se "kousaly" (chapej pridiraly)!

Neni mi znamo turbodmychadlo, ktere by na dvoulitrovem motoru v single setupu dosahovalo vetsich nominalnich hodnot vykonu, zvlaste pak ve spojeni se znacne limitujicim filtrem pevnych castic. Paklize nekdo o takovem vi, budu mu vdecny za obohaceni novym poznatkem.

Navic, technologie keramickych kulickovych lozisek (a s tim souvisejici nabeh i odezva pri prechodovych rezimech) ve spojeni s vyssi odolnosti vuci vysokym hodnotam a ovladanim za pomoci REA z tohoto turba delaji proste dost mozna nejlepsi mozna volba na R4 VP/PD/CR a to i v pripade 1,6.

Obzvlaste v porovnani s tim je "NEW VB" prehistoricky dinosaurus pro ty, kteri jsou pohodlni nebo nejsou schopni improvizovat.

Problem techto turbodmychadel vsak spociva v tom, ze dost "levnych" kousku ma vadne REA (napr. po havarii) a pochazi "ze srotu" BMW servisu, odkud byly ukradeny. Osobne si umim predstavit, ze by se to dalo predelat na nejake jine REA. Kdo by to snad chtel predelavat na podtlak, budiz mu obe ruce preventivne zprelamany za hanobeni 8-) (noteeth)

Hlavně nemá REA ale SREA to je podstatny rozdil
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Foreste já v tom nevidím problém. Nabízím pěkná turba (železo) k dalším úpravám co si tam kdo dá REA nebo podtlak to neřeším. RAE je součástí dodávky, ale za jeho funkčnost jednoduše ručit nemohu, protože se nejedná o nové zboží. Ale vždy existuje rozumné řešení tak to zbytečně nehroť.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

dist01 píše:Hlavně nemá REA ale SREA to je podstatny rozdil
Ve sve podstate souhlasim.

REA = Rotary Electronic Actuator, tudiz zaklad zustava. Zacneme snad u turbodmychadel udavat i jaka generace VNT je pritomna nebo proste budeme jen psat, ze se jedna turbodmychadlo s VNT? ;) Podstatnejsi rozdil je ovsem, zda je to pneumaticky a nebo elektronicky rizeno.

Vyuziji teto prilezitosti k rozsireni povedomi a uchylim se k tomu, abych informoval o tom, jak identifikovat:

Obrázek

Gardner píše:Foreste já v tom nevidím problém. Nabízím pěkná turba (železo) k dalším úpravám co si tam kdo dá REA nebo podtlak to neřeším. RAE je součástí dodávky, ale za jeho funkčnost jednoduše ručit nemohu, protože se nejedná o nové zboží. Ale vždy existuje rozumné řešení tak to zbytečně nehroť.
Ale to ja prece vim, ze v tom problem nevidis.

A to, co predvadis je alibismus.

Jak je mozne, ze ja mohu funkcnost pri predani zarucit?
Jednoduse (jak jsi napsal), ja nedavam turbo, ktere by neproslo komplexni kontrolou u Olega a dovyvazenim z ruky (paklize si to zakaznik vylozene nepreje) - delam to pro zakaznika ale i lehce "sobecky" kvuli sobe, abych mel jistotu.

Navic, narozdil od tebe nesirim lzive pomluvy od Olegovi, ze toto REA, resp. SREA neumi otestovat, coz nelze bez lhani prohlasit o tobe.

Ano, existuje reseni, akorat to zakaznika, ktery to chce na puvodni regulaci, stoji cas, usili, penize a zpusobuje kotel neprijemnosti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Foreste jsi král.. :D Zase jsi někoho ponížil a sebe na jedničku vychválil. Všichni by si asi měli koupit turbo jen u tebe. Hlavě tohle hnusné jednání tě proslavilo bohužel.

Já o nikom nic nerozhlašuji. Tak si dej pozor na to jestli náhodou taky nelžeš když to o někom píšeš. Pokud se ti něco nelíbilo nemusel jsi to turbo odemne kupovat nikdo tě nenutil ale to ty dobře víš.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Gardner píše:Foreste jsi král.. :D Zase jsi někoho ponížil a sebe na jedničku vychválil. Všichni by si asi měli koupit turbo jen u tebe. Hlavě tohle hnusné jednání tě proslavilo bohužel.

Já o nikom nic nerozhlašuji. Tak si dej pozor na to jestli náhodou taky nelžeš když to o někom píšeš. Pokud se ti něco nelíbilo nemusel jsi to turbo odemne kupovat nikdo tě nenutil ale to ty dobře víš.

Kral? Jako ve skupine s lidmi jako jsi ty? ... je jednoduche byt jednookym kralem mezi slepymi ;)

Vis, neni tezke ponizit nekoho, kdo tomu jde znacne vstric svymi skutky a jednanim.
A nemuseji si kupovat turbo u me - ja to nedelam za ucelem vydelku, me to nezivi, me to bavi, je to muj konicek, odreagovani. V minulosti jsem se v automotive zivil ale diky EU a nastupu elektromobilu jsem hluboce presvedcenm ze pro pravy tuning nastaly spatne casy koncici hrbitovem.

Co se me tyce, bavi me borit myty, posouvat hranice, zkouset a vyvijet neco noveho, inovativniho. A protoze Mirka znam leta a dal mi duveru (za kterou mu nyni verejne dekuji), ruku v ruce s timto pristupem se nam podarilo za posveceni DP ve forme softwarove upravy neco neotreleho a hlavne z hlediska "tuningu" prinosneho. Co je mi znamo, toto je prvni verejne znamy pripad instalace na CR motoru v CR a hlavne na funkcnim REA.

Ja si myslim, ze nikoho nezajima forma tolik jako obsah. Tedy co za svoje penize dostanou a jak jim to bude slouzit. Jako snad bych se nemel stydet za to, ze si potrpim na vystupni kvalite, nebo snad ano? :wink:

Hnusne jednani? Vskutku? Pro me je hnusnejsi, kdyz mi nekdo proda turbo jako plne funkcni, i kdyz vi, ze to bude provozovano na originalni regulaci. Kdybych trochu jen tusil, ze nebude plne funkcni tak bych ho nikdy nekupoval protoze nevim jak ostatni ale ja automaticky predpokladam, ze je vec funkcni, kdyz ji nekdo prodava bez dodatku, ze neni ozkousene nebot soucasti bezneho opotrebeni neni to, ze nefunguje REA.

Hlavne, nefandi si, tento kus, ktery je predmetem zastavby u Mirka neni to od tebe. To od tebe proslo vycistenim (odbornym, ne tim, co jsi se pokusil aplikovat ty), dal jsem na nej tezce sehnatelne REA, nechal jsem ho nastavit a dovyvazit u Olega a stalo se predmetem smenneho obchodu.

Ale rozhlasujes a sam jsi to priznal v soukrome zprave, takze toho nech ... a to, ze to zabalis do formulky "rikam jen domnenky/co si myslim" neznamena, ze to neni sireni poplasne a lzive zpravy.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“