jaké turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Foreste, ty si forma i obsah zároveň a to za všechny peníze. :D

Poslyš, formulky požíváš hlavně ty já jsem si něco myslel odůvodněně a s člověkem který rozumí problematice jsme pouze sdílel poznatky. Bohužel ses k tomu přimotal a zneužil toho jak nejlépe dovedeš. V PM jsem ti pak situaci v dobré víře vysvětlil i tak ti to nedalo a musel jsi toho zneužít. Ale nic si z to věru nedělám takový už holt jsi. Jen mě mrzí že s tebou od začátku jednám naprosto slušně a ty mi to takhle vracíš, ale nejsem první ani poslední že. Víš že turbo plně funkční bylo nikoliv REA takto to souhlasí. A také jsem dělal vše pro to abych ti sehnal jinou REA nakonec sis pomohl dříve sám a cenu jsem upravil k tvé spokojenosti. Tak proč ty výpady?
Jednak ne každý chce využít OEM REA tedy jeho funkčnost neřeší. Pokud ano lze se snadno domluvit. A pak jedná se o použité turbo je tedy namístě předpokládat že problém se může vyskytnout. Vše je to o dohodě.
Nevím o jakém "fandění si" mluvíš o Mirkovi jsem se snad nezmínil.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ale tak kluci, budou ty vánoce.... :)
Vypadá to, že se udělá místo na brzdě před svátkama, už se těším. Takhle už se s tím dá jezdit a dokonce i předjíždět. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@MirekX: Mirku, uz aby to bylo. Je mi jasne, ze diky pritomnosti DPF (a pozadavku na jeho zachovani) se nepodari zjistit jeho realny potencial v maximu ale zajima nas hlavne nabeh, odezva - na to by stacily i logy ... idealne po vyladeni na brzde :wink:
Gardner píše:Víš že turbo plně funkční bylo nikoliv REA takto to souhlasí.
Soucasti turbodmychadla je i REA. Je to jako prodavat auto s vadnou ridici jednotkou.

Po zkusenostech, ktere mam bych za turbo bez REA nedal treba ani 2/3 ceny (paklize bych trval na originalnim REA). Nezminil jsi se o tom, ze by snad mohlo byt nefunkcni. A to, ze jsi cenu upravil je sice hezke, ale moje realne vicenaklady spojene se zajistenim funkcniho kusu to ani zdaleka neobsahlo. Dnes uz bych to resil jinak, nahradou za jine, lepe kontrolovatelne REA.

Sdilel jsi poznatky ale pritom jsi se uchylil k soudum, ktere se nezakladaji na pravde. To, ze kupujes nefunkcni REA a pak u Olega nejdou neni zakladnim predpokladam k tomu, ze to neumi otestovat. Co uz vubec nechapu je, jak jsi mohl dojit k nazoru, ze to Oleg neumi pote a navzdory tomu, ze jsem te informoval o tom, ze mnou zajistene nahradni REA je plne funkcni a otestovane Olegem. Jak jinak by asi prisel na to, ze to od tebe neni funkcni? Vice pouzivej mozek nezli usta, usetris si tim takoveto trapasy a jak jsi sam definoval "ponizeni".

Problem se muze vyskytnout, ale ze neni zcela funkcni v moment prodeje je vec jina a zakaznik by mel byt informovan jeste pred porizenim - coz se u tebe nestalo.

Dovolim si zaver: paklize nemas overenou funkcnost REA, doporucuji ti to nechat proverit u Olega a nebo to prodavat bud jako nefunkcni a nebo radeji bez REA. Verim, ze vzhledem k tomu, ze turbodmychadel s nefunkcnim REA je kotel, nasledne tato REA prodas za vetsi obnos nezli kdyz by byla soucasti baleni v ramci komplexniho turbodmychadla.

Paklize to stale nechapes, nech si to nekym prelozit do tveho jazyka abys to pochopil.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Ale Foreste
Co uz vubec nechapu
Bodejť bys chápal když jsi to tradičně vytrhl z kontextu který ani neznáš. Máš jen chorobnou touhu někoho obšťastňovat svými "Pakliže" pindy.

Věz že tvůj pohled na věc je dost jednostranný. Nepřipouštíš alternativy a vše stavíš tak abys druhého co nejvíce pošpinil, ale to už víme.
Nemíním se setbou víc přetahovat o slovíčka.
Paklize to stale nechapes, nech si to nekym prelozit do tveho jazyka abys to pochopil.
:D ..hezké svátky Foreste
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Forest píše:
dist01 píše:Hlavně nemá REA ale SREA to je podstatny rozdil
Ve sve podstate souhlasim.

REA = Rotary Electronic Actuator, tudiz zaklad zustava. Zacneme snad u turbodmychadel udavat i jaka generace VNT je pritomna nebo proste budeme jen psat, ze se jedna turbodmychadlo s VNT? ;) Podstatnejsi rozdil je ovsem, zda je to pneumaticky a nebo elektronicky rizeno.

Vyuziji teto prilezitosti k rozsireni povedomi a uchylim se k tomu, abych informoval o tom, jak identifikovat:

Obrázek

Gardner píše:Foreste já v tom nevidím problém. Nabízím pěkná turba (železo) k dalším úpravám co si tam kdo dá REA nebo podtlak to neřeším. RAE je součástí dodávky, ale za jeho funkčnost jednoduše ručit nemohu, protože se nejedná o nové zboží. Ale vždy existuje rozumné řešení tak to zbytečně nehroť.
Ale to ja prece vim, ze v tom problem nevidis.


A to, co predvadis je alibismus.

Jak je mozne, ze ja mohu funkcnost pri predani zarucit?
Jednoduse (jak jsi napsal), ja nedavam turbo, ktere by neproslo komplexni kontrolou u Olega a dovyvazenim z ruky (paklize si to zakaznik vylozene nepreje) - delam to pro zakaznika ale i lehce "sobecky" kvuli sobe, abych mel jistotu.

Navic, narozdil od tebe nesirim lzive pomluvy od Olegovi, ze toto REA, resp. SREA neumi otestovat, coz nelze bez lhani prohlasit o tobe.

Ano, existuje reseni, akorat to zakaznika, ktery to chce na puvodni regulaci, stoji cas, usili, penize a zpusobuje kotel neprijemnosti.

Jasny to jen pro upresneni jeste se to da poznat ze SREA ma konektor temer u prostred toho plastu a REA je bliz ke kraji. jinak SREA ne H-bridge takze se ovlada jen plus minus a REA se da programovat bud CAN nebo PWM ale myslim vsechny nejdou.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Gardner: Nejsi pro me partner pro diskuzi a na tvoji uroven se snizovat nebudu. Hezke svatky i tobe.

@dist01: Dik za doplneni. Priznam se, ze do teto hloubky jsem to neresil. Mam svoje dodavatele, kterym pouze sdelim typ a oznaceni a ty mi pripravi patricne nezbytne k tomu, aby slo ovladat a prozatim bez problemu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Forest píše:@Gardner: Nejsi pro me partner pro diskuzi a na tvoji uroven se snizovat nebudu. Hezke svatky i tobe.

@dist01: Dik za doplneni. Priznam se, ze do teto hloubky jsem to neresil. Mam svoje dodavatele, kterym pouze sdelim typ a oznaceni a ty mi pripravi patricne nezbytne k tomu, aby slo ovladat a prozatim bez problemu.
Pracoval jsem 5 len v honeywellu tak to byl muj denni chleba :)
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Foreste, jen drobnost, to co jsi na ty turba nakonec dal, byla to REA nebo SREA?

dist01, nevíš prosímtě jestli komunikují shodným způsobem?


Ještě doplním info k tomu vodou chlazenému turbu co nabízí forest na předešlé stránce.

Jde o GTD1752MVKR z Alfa Romeo Giulia Veloce Multijet 2.2 Euro 6 2016
cena nového 1400 asi Euro
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na obou je puvodni typ ... dnes uz bych to resil jinak. Sehnat funkcni na BMW za rozumnou cenu se zda temer nemoznym kouskem. Nekde mam dokonce i oznaceni actuatoru poznamenane ... pokud najdu tak doplnim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Všem hezké vánoce, na brzdu už to nevyšlo, tak alespoň logy. Ten spodek je z důvodu rezonancí setrváku oříznutý ale i tak myslím paráda

Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

spodok krasny, ale zda sa ze hore mas daky problem, real tlak je pod poziadavkou.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Asi jsem ubral zrovna když to zregulovalo ale jinak to v celém rozsahu reguluje krásně.Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Mne REA regulovala podobne, da sa to vraj krasne vyhladit PIDmi v softe, ale bud som to zle upravoval alebo to u mna moc dobre nefungovalo. Mne najlepsie zabrala uprava pilotnej mapy N75.
Po uprave PID ovladacov:
Obrázek

Po uprave pilotnej mapy N75:
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Bude se to ještě dolaďovat na brzdě, tohle je výsledek po oživení u mě. Dalo mu to docela dost práce to vůbec rozchodit. (zatuhlé REA atd) Já otravuju Richarda, že dáme ještě 3 barové čidlo a nafoukneme to, on mě trošku brzdí a tvrdí že to takhle funguje krásně a už by tomu nepřidával.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

no ked ti ukazuje tlak cez 2600mbar/hpa tak tam uz asi 3bar cidlo mas
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“