jaké turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no to máš pravdu, tak 4 barové
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Turbo BMW GTD 1752
Čo je nové na projekte?Podarilo sa to odmerať?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Nepohlo, zatím jsme se nedostali k odměření, buď se to nehodilo mě nebo Richardovi. Vše funguje parádně tak si to užívám...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja to vidim na 250 Fridokoni
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odhadnout to je těžký, když to porovnávám se staroušem (cca 220PS a 500Nm) tak díky tomu že je tady ticho a nejsou vibrace se to zdá pocitově horší. Ale mám jeden testovací kopec kde jezdím často a od cedule konec vesnice na čtyřku zrychluju ze 60 a nechám ji vytočit na 140 tak to v novým doleze zhruba ve stejným místě. Krouťák tam asi 500 nebude ale těch 220 PS asi jo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
On je to sharan, tak jede jako sharan
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Můžeš to sem prosím dát v pěkné kvalitě? Já bych se s tím sral hodinu a stejně by bylo prd vidět. Obrovský dík chlapům v Dieselpoweru, oni to dají do sekce grafy a mají i data z brzdy. Škoda že to v nízkých nezvládal setrvák, to turbo se nafukuje neskutečným způsobem a muselo se hoodně krotit. Zkusím dát nový setrvák, tohle klepalo celým autem. Stejně bych do spojky časem musel aspoň přeobložit...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... dovolil jsem si upravit popisek turba (v souladu s realitou) a dale jsem duplicitne uvest hodnoty krouticiho momentu v leve casti, vykonu v prave a otacek v horni casti grafu (pro z meho subjektivniho pohledu snazsi orientaci o odecitani hodnot). Jinak beze zmen.
Jako referencni (puvodni) krivky byly pouzity hodnoty namerene na tovarni SW pouze po zamene turbodmychadla.
... pro detailnější prohlídku klikni na obrázek nebo tento odkaz.
Jako referencni (puvodni) krivky byly pouzity hodnoty namerene na tovarni SW pouze po zamene turbodmychadla.
... pro detailnější prohlídku klikni na obrázek nebo tento odkaz.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)