Stránka 1 z 1

BMW 530D 160KW olej v kolenu mezi váhou a turbem?

Napsal: 18 zář 2018, 20:54
od lukes128
Ahoj kluci prosím o radu koupil jsem 530D 160kw E60 a musel jsem nechat repasovat turbo propouštělo olej do sání a prostor byl celkově hodně potečený kolem turba od oleje jenže po repasi už je turbo v pořádku a objevuje se olej v trubce(v kolenu) co vede z váhy vzduchu do turba viz.foto je tam vždy asi 3/4 polévkové lžičky a vůči tomu že je na tuto trubku napojené odvětrávání klikové hřídele tak předpokládám že olej jde právě odtud.Separátor jsem vyměnil sice neoriginální ale nemyslím si že tohle je příčina problému protože separátor stejné značky jsem měl v e46 a tam je v tomto prostoru jen masný film nikoliv kapky oleje.Je pravda že zde kapky oleje nemají co dělat?Myslíte že by to mohlo být neoriginálním separátorem oleje?Nebo mám hned myslet na nejhorší to je že motor bere olej,pístní kroužky připečené a v háji gufera ventilů a tím pádem jde odvětráváním klikovky olej do tohoto prostoru?V servisní knížce jsem se dočetl že motorový olej byl měněn skoro vždy po 30000km a to si myslím že ten rádoby long life mohl klidně tenhle problém s kroužky a zakarbonování motoru způsobit co myslíte?Napadá mě jen nechat změřit tlaky na jednotlivých válcích jinak si nevím rady.Dekuji moc za každou odpověd



Obrázek

Napsal: 19 zář 2018, 06:57
od roman1648
Najeto to má mít kolik ?
Jestli to jezdilo na LL04 tak to nemusí být nic moc no..
Když změříš tlaky, aspoň něco budeš vědět ;) ale pokud to startuje tak tlaky budou cajk si myslím..

Napsal: 19 zář 2018, 13:07
od dist01
tlaky ti nic moc extra nemusí nutně říc stací trochu zapečeny sterak je to tam...

Napsal: 19 zář 2018, 15:14
od jericho-3
Tohle zakarbonování dělá propouštějící egr, který tam pouští moc výf. plynů a proto se dělá ten karbon..Pokud by jsi měl ucpaný oddych, tak to bude někde tlakovat a bude to pochcánek od oleje..

Napsal: 19 zář 2018, 17:18
od lukes128
roman najeto ma udajne 256000km a nejspis to jezdilo na LL-04 ma tam byt v tomto kolenu jen mastny film nebo take kapky?Na e46 320d kapky oleje nemam ale kluci na jinem forum mi psali ze je to normalni ze se jim tam take olej objevuje tak nevim co je spravne a co ne ...motor startuje v poradku

Jericho myslis ze by to tlakovalo do tohoto prostoru?Asi ano ze kdyz je zde napojeno odvetravani klikovky...

Napsal: 19 zář 2018, 18:46
od uiqjirka
Paneboze, tohle neni zadna zavada a je to uplne normalni.. (LOL)

Napsal: 20 zář 2018, 12:11
od jericho-3
Co je normální? Karbon tohoto typu v sání?Pokud by to bylo mastné, tak prosím turbo vždy popouští mlhu, ale aby sání mělo takový hic, že by upražilo ten olej na karbon jako u dvoutaktního pionýra ve výfuku..? Pokud ano, tak buď jsou v BMW magoři, nebo se posuzuje sání u motoru před smrtí..Kdo čistil sání u továrny na sračky v sání TDI , tak moc dobře ví, jaká struktura sračky tam je...Ale nejsem expert na BMW... :)

Napsal: 20 zář 2018, 16:15
od lukes128
chlape precti si poradne co pisu na zacatku topicu resim olej v kolenu do turba a ne karbon v motoru

Napsal: 20 zář 2018, 17:24
od jericho-3
Promiň, jsem zbrklej..

Napsal: 20 zář 2018, 17:38
od lukes128
v pohode o nic nejde

Napsal: 21 zář 2018, 15:16
od rosta tdi
Nechápu , jak si někdo může myslet , že bude mít za odpařovací hadicí sucho. A to ještě něco málo pouští turbo.Prostě to nemá bez mastnoty žádnej motor a ni atmosféra.
Já to neměl suchý a žádnýho auta a nemám ani ted. Jasně s kilometrama se to zhoršuje, ale záleží i na oleji. Ale tyhle kalužinky za X km ani na měrce nepoznáš. A pokud to bude mizet , tak to pak řeš

Napsal: 22 zář 2018, 12:01
od dist01
da se to eliminovat olejem ktery me nejnizsi odpar a castyma vemenama cim dele je ten olej v motoru a redi se palivem ta se odparuje vice. proto se musi lit olej s co nemensim odparem i do vsech primovstrikovych benzinu