BMW E36 316i turbo@0,5bar

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

BMW E36 316i turbo@0,5bar

Příspěvek od RAPIDmen »

dva roky stary project mojej E36ky, auto ešte stale jazdi motor ma za sebou niečo cez 10tis.km na 0,5bar . (budikova hodnota na tachu 411.xxx km či prave neviem ,robila sa len hlava a rozvod (LOL) pred montažou fénu.Obrázek
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Obrázek
turbo Garrett T2 hybrid skladanka golf 3 TD/ Alfa 146. AR 0,48.
intercooler bmw E36 Tds.
blow chinas.
vedenie tlaku Turboworks.
vstreky 5X 150cc +externy reg.tlakuD1 spec. (3,8bar) skušali sa aj 317CC(OI,RS) do lišty s bmw.ale seriova RJ zalievala sviečky ako inak (LOL)
Vyfuck :decat 2x absorbčny tlmič. stred turboworks a koniec 90mm VWsport.
seriovy okruh chladenia len visca demontovana a vymenena za poriadnu vrtulu S Vectra Dti.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

A váha, čo ?
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Obrázek Cez tuto zimu mam nachystany tu istu radu motora M40 len o 2deci z vačšim objemom.+na jar dohodnute brzdenie na valcoch za 100KW a krutak cez 200Nm by som bol vdačny :)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Taky bych šel , ale do 2.5 (noteeth) Bohužel auto k hovnu :(
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Obrázek
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Máš tam tu váhu vzduchu nebo ne ??? :roll:
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

https://www.youtube.com/watch?v=SDFM_IteoJE niečo pridam aj v pohybe ale taka 2,5ka fuknuta by ho dala :) alebo aj možno dobre odladeny 2,0 (noteeth)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

A6TDI píše:Máš tam tu váhu vzduchu nebo ne ??? :roll:
Ahoj.vaha vzduchu tam je(pred turbom) .toto je system vstrekovania Bosch Motronic,vaha vzduchu je tu s priveru klapkou. upravena pružina na klapke da sa to snou vyladit aj zmes v určitom pasme :) pružina je predšponovana ba tažei otvaranie klapky .
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

takže pridam sem zase volaky vymysel po zime.. ( 1,6 na turbu ešte jazdi :D ) do coupe som sa rozhodol postavit trošku viac krutaku (samozrejme ak to vijde)
zaklad motor: M50B20 non vanos.( iron block) produkcia 1992
Ide o zvačšenie objemu pomocov vyšich zdvihov tzv. Stroker
kluka je použita s naftovej E39 525TDS 105kw
ojnice su použite tiež s naftovej verzie 525TDS
piesty 80mm naftove TDS museli sa odobrat o určity rozmer aby nešli nad rovinu bloku. pred odsustruženim mi vychadzal KP cca 11,5 ( pri použity turba ) som dal upravit piesty na hodnutu KP 9,3 .. ( počitane s použitym najvyšieho serioveho tesnenia :)
v skratke benzinovy motor 2,0 bude prestavany na 2,5 (2497cc) za pomoci udernej sady s naftaka. Počita sa s turbom TD04 13T a pretlaku 0,5bar za použitia standart ECU. Radost by som mal ak by som mal na kolach 200-220WHP :)
Tolko k Teme :-D Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To jsi kosík, takhle do toho jít, někde jsi to už viděl, nebo je to prototyp?
nepropadat panice...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

jericho-3 píše:To jsi kosík, takhle do toho jít, někde jsi to už viděl, nebo je to prototyp?
Klamal by som keby vravim že s mojej hlavy, začalo to na Youtube našiel som jedneho typka vo Finsku čo robil M40 4 valec na turbo ,už u prvej stavby mi poradil cez Facebook dost ..teraz som kupil 2,0 a vedel som že sa tie motory daju preskladat s dalšich 6valcovych motorov od E34/E36/E39 atd atd ....ale za benzinove holomotory od 2litra vyšie pytaju celkom dost ,,, tak som kupil holomotor s puknutuu hlavu za 20e naftovy 6val a začal patrat cel som použit len kluku ale ten typek ma kamarata čo jazdi drag race na takej zostave ako som urobil ja (teda vlastne podla neho)
Inak len ked u E36siek motor su ojnice v dlžka 130mm,135,140,145 a kluky benzinove asi 3-4 zdvihmy a piestov tiež sakra vela vyšok od čapu po dno piesta čiže je toho mraky na kombinaciu . každopadne uvidime ako to pojde :)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: BMW E36 316i turbo@0,5bar

Příspěvek od RAPIDmen »

6valcovy stroker s naftovu kluku už jazdi :)
https://www.youtube.com/watch?v=fvypaDqCYeI&t=3s
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“