MSA15 to EDC15

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Shockwave
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 pro 2013, 22:30
Bydliště: Slovakia BN

MSA15 to EDC15

Příspěvek od Shockwave »

Zdravím prerabal u niekto kabeláž týchto ECU? Mam problém. S komunikáciou diagnostiky po naštartovaní motora.. Takisto plynový pedalObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

este som to nerobil, ale opytam sa, pri kluciku v polohe 1 bez beziaceho motora sa spojis s ECU ale ked nastartujes tak uz nie?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Shockwave
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 pro 2013, 22:30
Bydliště: Slovakia BN

Příspěvek od Shockwave »

toefuk píše:este som to nerobil, ale opytam sa, pri kluciku v polohe 1 bez beziaceho motora sa spojis s ECU ale ked nastartujes tak uz nie?
. Presne jak hovoríš pri zapnutom kľúčiku sa spojíš.. Jak naštartuje spojenie padne a nedá sa naviazať
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Urcite je na to logicke vysvetlenie ale ja ho nepoznam :)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Presne takto sa spravala RJ motora jedneho clena fora ktory u mna bol s Golfom AHF pred asi 5-6 rokmi. Po nastartovani RJ motora proste nechcela komunikovat ( KKL- USB ) . Zohnal rovnaku RJ motora a ta komunikovala normalne aj po nastartovani.
Potom so mnou takto cvicila jedna RJ Simons. Ked som nastartoval motor prestala komunikovat. Menil som nastavenia COM portu hore dole, ale bez uspechu. Pri nastartovanom motore nenadviazala komunikaciu prostrednictvom KKL kabla ani za boha. Akonahle som vsak pripojil HEX-can kabel riadne komunikovala aj pri nastartovanom motore. Dodnes neviem co som mal nastavene zle na tom emulovanom COM porte pre KKL kabel.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tie cinske kkl kable funguju ako sa im zachce. Tento kabel uz jedine do budikov na commander a este aj to nie je iste ci pojde, proste je to s nimi loteria. FTDI USB UART prevodniky su len kopie a ked nainstalujes ori ovladac tak ho zablokuju. Takisto pouzivaju komparatory ako prevodniky co pri spravnom nastaveni rezistorov moze fungovat, ale nie su moc stabilne. Niekedy pomoze nastavit K line idle voltage s pridavnym trimrom priamo v interface.
Od kedy pouzivam hex can tak som nikdy nemal problem sa spojit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“