Zdravím prerabal u niekto kabeláž týchto ECU? Mam problém. S komunikáciou diagnostiky po naštartovaní motora.. Takisto plynový pedal
MSA15 to EDC15
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Presne takto sa spravala RJ motora jedneho clena fora ktory u mna bol s Golfom AHF pred asi 5-6 rokmi. Po nastartovani RJ motora proste nechcela komunikovat ( KKL- USB ) . Zohnal rovnaku RJ motora a ta komunikovala normalne aj po nastartovani.
Potom so mnou takto cvicila jedna RJ Simons. Ked som nastartoval motor prestala komunikovat. Menil som nastavenia COM portu hore dole, ale bez uspechu. Pri nastartovanom motore nenadviazala komunikaciu prostrednictvom KKL kabla ani za boha. Akonahle som vsak pripojil HEX-can kabel riadne komunikovala aj pri nastartovanom motore. Dodnes neviem co som mal nastavene zle na tom emulovanom COM porte pre KKL kabel.
Potom so mnou takto cvicila jedna RJ Simons. Ked som nastartoval motor prestala komunikovat. Menil som nastavenia COM portu hore dole, ale bez uspechu. Pri nastartovanom motore nenadviazala komunikaciu prostrednictvom KKL kabla ani za boha. Akonahle som vsak pripojil HEX-can kabel riadne komunikovala aj pri nastartovanom motore. Dodnes neviem co som mal nastavene zle na tom emulovanom COM porte pre KKL kabel.
tie cinske kkl kable funguju ako sa im zachce. Tento kabel uz jedine do budikov na commander a este aj to nie je iste ci pojde, proste je to s nimi loteria. FTDI USB UART prevodniky su len kopie a ked nainstalujes ori ovladac tak ho zablokuju. Takisto pouzivaju komparatory ako prevodniky co pri spravnom nastaveni rezistorov moze fungovat, ale nie su moc stabilne. Niekedy pomoze nastavit K line idle voltage s pridavnym trimrom priamo v interface.
Od kedy pouzivam hex can tak som nikdy nemal problem sa spojit.
Od kedy pouzivam hex can tak som nikdy nemal problem sa spojit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF