T4 98 budíky 7D0919862G padlý ručičky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
T4 98 budíky 7D0919862G padlý ručičky
Zdravím,
poradí někdo jak na opravu budíků s nefunkčníma ručičkama?
Díky,
Fanda
poradí někdo jak na opravu budíků s nefunkčníma ručičkama?
Díky,
Fanda
pašíkombi AFN B597
Minuke som to robil na B3ke...podobne budiky iba su analogove komplet...nefungovala teplota a stav paliva...preletoval som takmer vsetky kontatky lebo vsetky boli zaje*ane nejakym zltym sajrajtom,odvtedy teplota namiesto 90 je na 100 ale to neriesim lebo je mozno zle cidlo a stav paliva ukazoval chvilu,potom zacal zase blbnut takze znovu to musim rozobrat.ma to na starosti nejaky regulator,v odkaze vyssie je na obrazku zobrazeny ken nikde ho nemozem zohnat...ale praca v pohode
jozef9- Díky za link, stabík mě napadl jako první, ale ať koukam jak koukam, nevidím ho u těchto budíků...
Nejpodezřelejší se mi zdá ta část na 3.foto, ale co jsem různě proměřoval cesty/součástky, tak vše ok, na kondíku napájecí napětí a na těch dvou kontrolních bodech 7,5V...
edit: tak už se mi snad povedlo fota nahrát tady, btw. označení budíků je Motometer KW12/98, 1 036 060 316-2
a vidím další podezřelý místo/součástku (keram.kondík mezi tím NECem a displayem) ...
Nejpodezřelejší se mi zdá ta část na 3.foto, ale co jsem různě proměřoval cesty/součástky, tak vše ok, na kondíku napájecí napětí a na těch dvou kontrolních bodech 7,5V...
edit: tak už se mi snad povedlo fota nahrát tady, btw. označení budíků je Motometer KW12/98, 1 036 060 316-2
a vidím další podezřelý místo/součástku (keram.kondík mezi tím NECem a displayem) ...
pašíkombi AFN B597
jofa: a nasazenou tu ručičku máš přesně? Jo bylo by fajn, kdyby i tohle byl ten případ, kdy by stačilo propájet studeňák, ale tady jsou ručky mrtvý všechny a možná není od věci uvést, že nejdřív zlobily tak, že se třeba nevrátily na nulu (hlavně otáčkoměr a tacho), ale pomohlo dát ručky dolu a přitom pročistit konektor (napadla mě ta "Gebermasse", ale to je teď vše ok...) a chvíli to fungovalo a pak "umřelo" tak, že při jednom zapnutí zapalování už se nehnuly...
Btw. chod všech těch náhonů je podobnej, jen tacho si občas jakoby "pískne" při hýbání rukou...
Btw. chod všech těch náhonů je podobnej, jen tacho si občas jakoby "pískne" při hýbání rukou...
Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 23 zář 2018, 18:29, celkem upraveno 1 x.
pašíkombi AFN B597
Proměřoval jsem LCR můstkem tu prohřátou součástku (viz.šipka, vypadá, že bez označení a "vedle" jsou dvě podobný, jen světlejší) a nevím, na kolik to s těma ručičkama souvisí, ale vypadá to na keram.kondík původně asi 1(1,1)mikroF, ale ten očouzenej mi to ukazuje 0,6-0,7mikroF a měřák má tendenci měřit sériovej odpor v řádu kOhm (což může být i vlivem měření v obvodu, ale ostatní dva změří skoro stejně těch cca 1,1mikroF...)
Co vy na to?
Co vy na to?
pašíkombi AFN B597