vw multivan

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Takže aby jsme to shrnuli, dejme tomu, že BiTDI by hodně slušnému řidiči mohl motor vydržet 1,5 násobek oproti našim. Při průměrné životnosti tohoto motoru 120 tis. by vydržel 180, což je také málo. Ale když už si někdo koupil vrcholný motor, asi ho moc nešetřil a určitě i dodržuje LL servis po 30 tis., takže taky past.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Já si myslel, žes někde v dopravě nebo servisu, co maj velký vozový park, a ono je to dokonce o zdraví. No, zkušenosti máš opravdu velké jen od sebe, a jistě jsi v kontaktu s dalšími servismany stejných zařízení, viz těch 50 kousků.

O to víc je na pováženou, že i v případě takové organizace a počtu odběrů nových aut se staví VW k řešení problémů po skončení garance takto a nenabízí kulantní řešení ... Ono o firmě řekne víc to, jak se staví k možným problémům než to, co vyrobí jako nové ...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Přesně tak a to vím jen o jihočeských. To je na tom to nejsmutnější, že VW o problémech neřekne, žádné svolávačky se nekonají (třeba na ty trubky k EGRům), když už člověk něco reklamuje, tak z něj nejdřív dělají vola a pak milostivě auto vezmou.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

U těch BITDI 132kw je to prej EGRem že vevnitř vyrezne a pak se vydrou valce když koupiš novy ve VW tak by to mělo byt ok nebo v softe vypnout
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tvl . co furt chcete ? aby to jezdilo zadarmo ??
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Je to normální člověk???
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ty seš normální .. já ne ..
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

fekálek píše:Je to normální člověk???
miliardář teoretik (noteeth)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak aspoň miliardář ty seš jen teoretik :D
..a ještě dost mizernej když si myslíš že si ofce drží cenu .. (noteeth)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

ty jseš hovno a ne miliardář, jsi krachlej zamindrákovanej vosel kterej rozumí hovnu a jen tu blije, táhni už s wobem někam na japan forum a naučte je tam měnit olej aby nepraskla hlava (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

chlapi už se budu opakovat ale že vás to baví, tady se má řešit multivan a jeho neduhy a vy tady už X příspěvků výše jen nadáváte jeden druhýmu, už s tím fakt běžte do háje... (offtopic)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

roman1648, tati když oni si začínaji (rofl)

Ne samozřejmě máš pravdu, ale nereaguj na ten bordel co sem leze a má hnít na jiným foru
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

A máme tu asi rekordmana - dnes jsme dostali nového Transportera T6 BiTDI 150 kW. Na tachometru 280 km - první nouzák, při 308 km druhý, při 317 třetí. Beztak to dělalo už předtím, než ho z Prahy přivezli do ČB. To jsem zvědavý, co tomu bude... (LOL)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tak to bude ale este riesit autirizak nie? Zaruka ale sila nove auto.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

Ja se staral o dve T5 Multivan R5 TDi 128KW, jelo to pekne, jedna manual 4x4 druha DSGpredokola, obe ztroskotaly na cca. 250tkm, jedna na motor brutalni pribytek nafty do oleje, a druha na DSG prevodovku. co se tyce techniky tragedie, obe za ty kilometry menene svody, vacky, turba a o elektrickejch soupackach ani nemluvim, ty vic nefunovaly nez fungovaly....jo a na tom manualu lehla nekde kolem 200tkm prevodovka taky...

Nechtel bych to ani za nic ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“