vw multivan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže aby jsme to shrnuli, dejme tomu, že BiTDI by hodně slušnému řidiči mohl motor vydržet 1,5 násobek oproti našim. Při průměrné životnosti tohoto motoru 120 tis. by vydržel 180, což je také málo. Ale když už si někdo koupil vrcholný motor, asi ho moc nešetřil a určitě i dodržuje LL servis po 30 tis., takže taky past.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Já si myslel, žes někde v dopravě nebo servisu, co maj velký vozový park, a ono je to dokonce o zdraví. No, zkušenosti máš opravdu velké jen od sebe, a jistě jsi v kontaktu s dalšími servismany stejných zařízení, viz těch 50 kousků.
O to víc je na pováženou, že i v případě takové organizace a počtu odběrů nových aut se staví VW k řešení problémů po skončení garance takto a nenabízí kulantní řešení ... Ono o firmě řekne víc to, jak se staví k možným problémům než to, co vyrobí jako nové ...
O to víc je na pováženou, že i v případě takové organizace a počtu odběrů nových aut se staví VW k řešení problémů po skončení garance takto a nenabízí kulantní řešení ... Ono o firmě řekne víc to, jak se staví k možným problémům než to, co vyrobí jako nové ...
Přesně tak a to vím jen o jihočeských. To je na tom to nejsmutnější, že VW o problémech neřekne, žádné svolávačky se nekonají (třeba na ty trubky k EGRům), když už člověk něco reklamuje, tak z něj nejdřív dělají vola a pak milostivě auto vezmou.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A máme tu asi rekordmana - dnes jsme dostali nového Transportera T6 BiTDI 150 kW. Na tachometru 280 km - první nouzák, při 308 km druhý, při 317 třetí. Beztak to dělalo už předtím, než ho z Prahy přivezli do ČB. To jsem zvědavý, co tomu bude...
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Ja se staral o dve T5 Multivan R5 TDi 128KW, jelo to pekne, jedna manual 4x4 druha DSGpredokola, obe ztroskotaly na cca. 250tkm, jedna na motor brutalni pribytek nafty do oleje, a druha na DSG prevodovku. co se tyce techniky tragedie, obe za ty kilometry menene svody, vacky, turba a o elektrickejch soupackach ani nemluvim, ty vic nefunovaly nez fungovaly....jo a na tom manualu lehla nekde kolem 200tkm prevodovka taky...
Nechtel bych to ani za nic
Nechtel bych to ani za nic
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Golf II 1,6TD 59KW SB