vw multivan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, autorizák to vyřeší na záruku, ale fakt mě dojímají. Když to během 50 km udělá třikrát, tak minimálně výstupní kontrola musela někde selhat. Celkově když jsem měl T5 a T6 na zdviži, jsou vidět rozdíly v kvalitě. Motory průser, v přístrojovkách něco chrastí, start stop funguje náhodně, nápravnice zeslabené (už na T5 hnily, některé dokonce skrz), přední tlumiče asi od roku 2013 sice snadněji vyměnitelné, ale po 100 tis. tekly atd.atd. Ale stejně mám ty svině rád, jen bych je nechtěl mít doma.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Jo, autorizák to vyřeší na záruku, ale fakt mě dojímají. Když to během 50 km udělá třikrát, tak minimálně výstupní kontrola musela někde selhat. Celkově když jsem měl T5 a T6 na zdviži, jsou vidět rozdíly v kvalitě. Motory průser, v přístrojovkách něco chrastí, start stop funguje náhodně, nápravnice zeslabené (už na T5 hnily, některé dokonce skrz), přední tlumiče asi od roku 2013 sice snadněji vyměnitelné, ale po 100 tis. tekly atd.atd. Ale stejně mám ty svině rád, jen bych je nechtěl mít doma.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
VIANO BEST...to ma prave majitel po tom multivanovi, 3,0CDi V6 150KW automat, ted ma 280tkm a na motoru se delaly akorat jednou zhavici svicky, predni pero prasklo a byly problemy s klimou, jednou klima chadic, podruhe jedna trubka a potreti druha trubka. jinak nic bezna udrzba, bezny servis. za me vyborny auto
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Golf II 1,6TD 59KW SB
Automobilky už spolu nesúperia kdo vyrobí lepšie auto ale ktorá zarobí najviac miliardfekálek píše:Můj kamarád (skoro miliardář) si koupil NOVÉ C klase coupé benzín, dělo jak hovado, přivezl to z prodejny a už to nenastartoval, odtah do autorizáku, odešla fuel pumpa, takže ne jen VW, je to napříč automobilovým průmyslem to šizení a ojebávání.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
No zrovna 3.0 V6 s 300 tis na zádech bych nevolil.Lehce se z toho stane kasička ty motory jsou dobrý ale na tehle km to chce větší investice.Octava píše:VIANO BEST...to ma prave majitel po tom multivanovi, 3,0CDi V6 150KW automat, ted ma 280tkm a na motoru se delaly akorat jednou zhavici svicky, predni pero prasklo a byly problemy s klimou, jednou klima chadic, podruhe jedna trubka a potreti druha trubka. jinak nic bezna udrzba, bezny servis. za me vyborny auto