vw multivan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
U dodávek MB byl výborný motor 2,9 , ten 2,3 také nebyl špatný, ale při výměně těsnění byl problém, že se musely vyndavat předkomůrky, což byl problém.Motory CDI byla velká naděje, bohužel ročníky okolo roku 2000 byly shnilé sračky, to firma MB vypustila a dodnes se z toho líže.. Byla to ostuda, a mě by MB už nesmělo do baráku..Samozřejmě situace se zlepšila , patrně i ty motory CDi, ale musíme brát v potaz, že moc dodávek VITO nejezdilo, a to nejen kvůli ceně..Většina firem měla jiné značky dodávek a já osobně nějaký motor, který nebyl otevřen a měl mega jsem neviděl, pouze vím od svého synovce, že jeho Iveca s třílitrem odcházejí na zchátrání celého organismu, ale srdce pořád běží..Chce jen tahle provedení a říká, má to 800000km , ze zadku chčije, převodka pochcaná od oleje, ale motor sucháček a pořád chytá na otočení a ještě by dál šlapal. CDI je vylepšená konstrukce starého motoru z MB 124 , konstrukčně správná, ale je toho na něho moc..Pokud dodávka vozí polystyren nebo sádrokarton, tak proč ne, ale přetěžování a jízda po dálnicí na plný knedlík na nejvyšší kvalt do kopce, kdy se mu neuleví, tento malý obsah neustojí , a proto se stává to, co jsem popsal..Ale je to jen můj, možná zkreslený názor...Tvrdím, že mnozí majitelé si neuvědomují, že každý obsah má své limity a možnosti a kupují si" malá auta na velkou práci.." lrudy5 píše:Inak bratranec ma vito rok asi 1998 neviem a motor 2.3 stare auto ale za 15r do toho auta do motora nic nedal bolo tam vzduchove perovanie to sa sralo prerobil to na klasiku a ziadny problem
nepropadat panice...
No já nevím. Buď jsi těch dodávek moc neřešil nebo máš nějaké zkreslené informace. Ano slabé motory nejsou na velkou práci, ale v práci máme asi 6ks T5 valníků, které vozí běžně jednou tolik co můžou, najeto 400 tis a víc a krom jedné vačky a jednoho těsnění pod hlavou nic... Podvozky se řeší hlava nehlava,ten kubík betonu musí být někde znát ale motory drží.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Je to zaujimave lebo vsade inde sa docitam opak ako pises k tomu ivecu jeden pan tu ml starsi model spokojny vsetko ok kupil novy a nadava ze sa to sere ze mal nechat este dozit to stare. Tak kazde auto ma svoje muchy kazde sa moze pokazit.jericho-3 píše:U dodávek MB byl výborný motor 2,9 , ten 2,3 také nebyl špatný, ale při výměně těsnění byl problém, že se musely vyndavat předkomůrky, což byl problém.Motory CDI byla velká naděje, bohužel ročníky okolo roku 2000 byly shnilé sračky, to firma MB vypustila a dodnes se z toho líže.. Byla to ostuda, a mě by MB už nesmělo do baráku..Samozřejmě situace se zlepšila , patrně i ty motory CDi, ale musíme brát v potaz, že moc dodávek VITO nejezdilo, a to nejen kvůli ceně..Většina firem měla jiné značky dodávek a já osobně nějaký motor, který nebyl otevřen a měl mega jsem neviděl, pouze vím od svého synovce, že jeho Iveca s třílitrem odcházejí na zchátrání celého organismu, ale srdce pořád běží..Chce jen tahle provedení a říká, má to 800000km , ze zadku chčije, převodka pochcaná od oleje, ale motor sucháček a pořád chytá na otočení a ještě by dál šlapal. CDI je vylepšená konstrukce starého motoru z MB 124 , konstrukčně správná, ale je toho na něho moc..Pokud dodávka vozí polystyren nebo sádrokarton, tak proč ne, ale přetěžování a jízda po dálnicí na plný knedlík na nejvyšší kvalt do kopce, kdy se mu neuleví, tento malý obsah neustojí , a proto se stává to, co jsem popsal..Ale je to jen můj, možná zkreslený názor...Tvrdím, že mnozí majitelé si neuvědomují, že každý obsah má své limity a možnosti a kupují si" malá auta na velkou práci.." lrudy5 píše:Inak bratranec ma vito rok asi 1998 neviem a motor 2.3 stare auto ale za 15r do toho auta do motora nic nedal bolo tam vzduchove perovanie to sa sralo prerobil to na klasiku a ziadny problem
BMW 330 ix
No, můj synovec má autodopravu a má jen Iveca, a ostatní, kteří jezdí pro stejnou firmu, také, tak jsem se ptal , proč zrovna Iveco. Jelikož nejsem odborník na dodávky, tak se zeptám vždy těch, kterých se to týká..A synovec mi to vysvětlil, tak jak jsem napsal..Nejdřív si koupil úplně nové, ale teď vždy koupí starší, ojeté s malo km a jezdí, jednou koupil dodávku MB s korbičkou a plachtou a tak jsem se také ptal, co tak najednou..A on, že to chce vyzkoušet ..a pak mi bylo řečeno, tohle ne, to už nechci, pořád jsem něco řešil, turbo apod..A to ani nevím, co v tom měl za motor, patrně měl smůlu..Takže moje zkušenosti z oprav a názor řemeslníka,který hlavy motorů upravuje/opravuje/ jsou jen názor..Vždy každý vše posuje podle svých zkušeností, jinak to ani nejde. Pokud je to opakem jiných názorů, nedá se nic dělat..Každý se musí rozhodnout, podle svého..Jen si říkám, proč někdo jezdí s dodávkou , když je soukromník a vše si platí sám , proč nejezdí s tím, co je nejlepší , podle odborníků a jezdí s něčím, co je k ničemu? A udělá to po několikáté? Tohle mi hlava nebere..
nepropadat panice...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
2,9 pětiválec i 2,3 čtyřválec jsou obojí přímovstřik rotačka ale u komůrkových mercedesů to tak bylo, protože komůrka trčela z hlavy a spalovací prostor byl v pístu. Což bylo geniální, protože narozdíl od VW a BMW se u Mercedesu hlavy tolik nepřehřívaly a nepraskalyjericho-3 píše:U dodávek MB byl výborný motor 2,9 , ten 2,3 také nebyl špatný, ale při výměně těsnění byl problém, že se musely vyndavat předkomůrky, což byl problém.
fekálek píše:Má tohle něco společnýho s 2.7 cdi 120kw ve starám ML?? Jestli jo, tak ten motor je hroznej, hlavy fakt praskaj i když se k tomu chováš jak bůh, servisoval jsem dva a oboum to přerazilo prdelTomas6 píše:Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
v ML byla první generace CR motorů, OM612, nebyly zas tak špatný, ani ta spotřeba, v pohodě kolem 11ti litrů. Spousta lidí to používá na tahání.fekálek píše:aha, tohle byl pětivál a žralo to i trávu okolo silnice, je fakt, že to ML je těžký jak kráva, ještě poctivý železo
Vito/Viano má motory 220 CDI už 2. generace, z rodiny motorů, kde: 220 R4 je OM646, 270 pětiválec OM647 a 320 R6 OM648 - všechno skvělý motory, často v kombinaci s odolným automatem 722.6, jedny z nejlepších dieselů co kdy Mercedes vyrobil - odolnost skoro jako starý MB diesely, ale se skvělou spotřebou - třeba Brácha má S211 E270 CDI v automatu - na to, že je to dvoutunové kombi, tak to jezdí v pohodě pod 7l
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak to vidíte, asi jsem ty prasklé hlavy měl z trabanta..Jinak samozřejmě jsem měl na mysli ty komůrkáče a pak už jen první provedení CDI. Jen si říkám, proč to nikdo moc nechce a majitel slavného Viana u nás běhal se šuplerou a měřil novou hlavu, zda by mu tam nešla, bohužel měl jinou..
nepropadat panice...
Tady je firma co vozí zdravotnický materiál, po celé Evropě by se dalo říct. Od roku 2000 mají jenom vita. Jejich flotila dodávek počítá cca 10 ks,ty auta najezdí cca 100 až 120 tis ročně. Běžně je prodávají s půl mega nahrbu. Řidiči ty auta nešetří. Hodně vozí třeba krve a tak,takže on třeba v Mnichově naloží bednu a maže s ní klidně do Budapešti. A celou cestu pod majákama takže defakto doraz. Nemyslím si že kdyby ty vita/viana byly tak špatné, jak tady popisuje ten vychvalovač italských krámů, které teda měli předtím - fiaty ducato,by ty auta kupovali 18 let pořád stejné a nechali je jezdit tak dlouho... Bomba je ta že ty auta pak ještě dalších 300 bez problémů odjezdí. To spíš větší problém je koroze jak nespolehlivost motoru.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km