Ibiza 6L 74kw PD zvyšovanie výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ibiza 6L 74kw PD zvyšovanie výkonu
Čaute, vopred vám píšem, že určite sa denno-denne stretávate s ľudmi, čo sa pýtajú dookola ako zvýšiť výkon buď na PD alebo starej dobrej rotačke. Kúpil som synovi Ibizu, nech sa vozí na tom a ja starostlivý otecko doprajem synčekovy nejaké tie koníky navyše ( samozrejme aj pre seba ) Nie som expert na tento diesel, tak vás prosim aspoň o takú menšiu radu. Respektíve ako spraviť zo základu aspoň tých 150-170 koní. Aký typ turba a podobné vecičky.. za každú radu vám ďakujem a určite sa nájdu ľudia, ktorí mi pomôžu.. Ďakujem vám.
Peugeot 106 1.6 S16 QuickSilver Turbo 2xx kw, FMIC, EBC brzdy a ďalšie srandy. BOLO pred 4 rokmi
Seat Ibiza 6L 74kw 1.9 TDi - stock
Seat Ibiza 6L 74kw 1.9 TDi - stock
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dam ti radu, za kterou bych byl ja osobne na zacatku vdecny: kluk je mladej, nejspis bude po tatovi (rad se sveze) takze zapomen na to, ze mu bude 170 koni stacit.
Bud chytry a proziravy a komponenty, ktere tam naskladas tak at maji alespon na 220 koni. Nikdo nikoho nenuti je hned od zacatku vyuzivat a to, co je potreba menit pro takove navyseni si bude moci zainvestovat sam.
Drtiva vetsina lidi zde ti napise "dej tam NEW VB" (vetsina z nich neumi anglicky ale to NEW si neodpusti). Jasne, je to dobre ve smyslu plug&play ale tim to konci. Jedna se o prehistoricky kus. V dobe, kdy je moznost mit tam turbo, ktere nebude trpet zadiranim, je regulovane elektronicky, snese daleko vetsi tepelnou zatez bez nasledku a nabeh bude mit lepsi jakoz i potencial, proste v celem spektru otacek a i co se prechodovych rezimu tyce - proc ho tam nedat? Tohle turbo bude fungovat jak na 150 tak na 170 tak na 220 konich stabilne.
O tomto turbu, tedy GTD1752VRK se doctes zde.
Pri koupi si ale davej pozor na to, aby bylo REA funkcni! Kdyz to nemas sanci vyzkouset tak se domluv s prodejcem, ze pokud by nebylo, da ti slevu. Vetsina, se kterymi jsem se setkal tak byl problem v tom, ze nebylo funkcni - to byl duvod jejich jinak velice dobreho stavu.
A predelani na podtlak je pocin barbara svedcici o pravekem smysleni.
Bud chytry a proziravy a komponenty, ktere tam naskladas tak at maji alespon na 220 koni. Nikdo nikoho nenuti je hned od zacatku vyuzivat a to, co je potreba menit pro takove navyseni si bude moci zainvestovat sam.
Drtiva vetsina lidi zde ti napise "dej tam NEW VB" (vetsina z nich neumi anglicky ale to NEW si neodpusti). Jasne, je to dobre ve smyslu plug&play ale tim to konci. Jedna se o prehistoricky kus. V dobe, kdy je moznost mit tam turbo, ktere nebude trpet zadiranim, je regulovane elektronicky, snese daleko vetsi tepelnou zatez bez nasledku a nabeh bude mit lepsi jakoz i potencial, proste v celem spektru otacek a i co se prechodovych rezimu tyce - proc ho tam nedat? Tohle turbo bude fungovat jak na 150 tak na 170 tak na 220 konich stabilne.
O tomto turbu, tedy GTD1752VRK se doctes zde.
Pri koupi si ale davej pozor na to, aby bylo REA funkcni! Kdyz to nemas sanci vyzkouset tak se domluv s prodejcem, ze pokud by nebylo, da ti slevu. Vetsina, se kterymi jsem se setkal tak byl problem v tom, ze nebylo funkcni - to byl duvod jejich jinak velice dobreho stavu.
A predelani na podtlak je pocin barbara svedcici o pravekem smysleni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Takto jsem odmitnul jednoho kluka, ktery mel tyden po maturite za kterou dostal FRS, delal si papiry ale uz mi zadal pozadavek na 300 koni. Rekl jsem mu, ze nemam problem mu zajistit tento vykon az mi prokaze, ze prezil urcity pocet km v seriovem stavu.fekálek píše:Já ti dám lepší radu, jeden můj známej po autoškole synovi dal po mámě peugeota 1.9D a jelikož má prachy a klukovi to nestačilo, tak mu koupil kalibru turbo a syn byl za tři dni mrtvej, jako opatrně s těma koňma
Vysmal se mi a nechal to upravit. 300 koni nedosahli ale on to v ramci par dni omotal kolem stromu.
A proto bych volil tento setup. Necha mu to chipnout, za toto vyda penize ale tato investice bude po par mesicich k nicemu!
Doporucuji auto postavit a nechat naladit s prepinatelnym chipem, pricemz jen majitel bude vedet jak to prepnout. Takze tata bude jezdit na maximalnim vykonu, zatimto syn bude jezdit na ponizenem. Az syn prokaze, ze ovlada 150 koni, otec mu muze nechat nejvykonnejsi verzi SW.
Vyhody? Jedno lazeni (pristaveni vozu, kurtovani atd.), jedna cesta na SW, sice v uvodu vyssi naklady na vicenasobny SW ale v dlouhodobem hledicku nejlevnejsi a nejefektivnejsi reseni. No, a az syn bude chtit 300 koni, tak to uz si bude muset zainvestovat sam
Tuning (nemyslim styling) zpusobuje zavislost a jen malokdo je opravdu spokojeny s aktualnim stavem a chce vic
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Otec kupi auto synovi? Neviem ako je na tom s soferskymi skusenostami syn, ale rozhodne by som nesipal peniaze do auta ktore aj tak pravdepodobne rozmlati. Za mna osobne by som to dal max. nachipovat a prerobil predne brzdy na 288mm. Budete obidaja spokojny. A ak sa to bude casom mlademu malit, tak nech si kone pekne krasne nahana za svoje peniaze. Aspon si to bude viac vazit.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Je otázka , co jsi schopen si udělat sam . Protože to co tady čtu nejsou vůbec levné veci a do úpravy nacpeš kilo pokud si to necháš nekde dělat . Jako v Ibize to bude pecka ale to je pouze motor . Budeš muset řešit další věci . . A opět investovat nemalý peníz . No nevím , za vynaloženy cas a finance bych se díval asi po jiném voze . Vzhledem k tomu jak nám STK hází větve pod nohy a pojišťovna při dopravní nehodě řeší technický stav vozu .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
tak ako mal som 106-tku a turbokit sme robili spolu s kamarátom, ktorý má aj brzdu a vedel by mi upraviť primeraný výkon... bola to malá raketka, len žiaľ prišla rodina a starosti, tak som sa toho zbavil a chlapec si to zobral do Belgicka. Bolo by zlé, keby som tam dal turbo zo 110kw a Cupra intercooler seat sport alebo nejaký zo 110kw leon+ trysky z 96kw a to sanie z ibizy 96kw alebo cupry, tak na koľko by som to asi vytiahol? to by mi uplne stačilo taký výkon.. Nechcem meniť motor, lebo tá ibiza je 2007 z tých posledných a v seate som zaplatil a overil si kilometre a ukázalo mi 168260km... nehovorím, že to nemôže byť ojeb. Respektíve, či tie sériové poloosy zo 74kw vydržia to už neviem.. Spojka určite pôjde HDS obloženie, tak to by som riešil tiež... nič extra, len občas sa povoziť a vyblázniť s rozumom samozrejme. určite by som dal aj cupra výfuk a nejaký poriadny chiptuning, nech to nedými.. trošku môže ale viac neznesiem
Peugeot 106 1.6 S16 QuickSilver Turbo 2xx kw, FMIC, EBC brzdy a ďalšie srandy. BOLO pred 4 rokmi
Seat Ibiza 6L 74kw 1.9 TDi - stock
Seat Ibiza 6L 74kw 1.9 TDi - stock
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Znovu, ikdyz vim, ze s jistotou to rict nemuzes: bude vam to stacit? Mate vuli na tomto prestat?
To je dulezite si predem rici protoze to je smerodatne.
Nejeden ze zdejsich by mohl vypravet co vsechno zainvestoval v ramci ruznych upgradu. Ja mohu mluvit z vlastni zkusenosti. Malokdo tu byl tak odvazny jako ja.
Kdyz jsem byl jeste neznaly, zjistil jsem si, ze nejlepsi reseni je ARL. Takze jsem to shanel ale marne. Kazdy si to cenil nad zlato. Nastval jsem se a koupil to v Nemecku (protoze v CR to paradoxne stalo v autorizaku vice). No a pak jsem chtel jit s tlakem vys a zjistil jsem, ze seriove bocnice intercooleru neudrzi dostatecny tlak tak jsem koupil z O2, navaril bocnice, predelal vedeni apod.
Pro info: ten saci trakt me z Nemecka vysel na asi 40 tisic
Takze dulezite je si urcit kde se v ramci konecne faze chces nachazet.
To je dulezite si predem rici protoze to je smerodatne.
Nejeden ze zdejsich by mohl vypravet co vsechno zainvestoval v ramci ruznych upgradu. Ja mohu mluvit z vlastni zkusenosti. Malokdo tu byl tak odvazny jako ja.
Kdyz jsem byl jeste neznaly, zjistil jsem si, ze nejlepsi reseni je ARL. Takze jsem to shanel ale marne. Kazdy si to cenil nad zlato. Nastval jsem se a koupil to v Nemecku (protoze v CR to paradoxne stalo v autorizaku vice). No a pak jsem chtel jit s tlakem vys a zjistil jsem, ze seriove bocnice intercooleru neudrzi dostatecny tlak tak jsem koupil z O2, navaril bocnice, predelal vedeni apod.
Pro info: ten saci trakt me z Nemecka vysel na asi 40 tisic
Takze dulezite je si urcit kde se v ramci konecne faze chces nachazet.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)