2019 ŠKODA Fabia 1.0TSI 110 PS dyno run by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

2019 ŠKODA Fabia 1.0TSI 110 PS dyno run by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Co způsobil filtr pevných částic u faceliftované Fabie 1.0 TSI?

Lukáš Dittrich – redaktor motoristického webu autobible.euro.cz k nám tentokrát zavítal s novým vozem ŠKODA Fabia v nejsilnější motorizaci, která je aktuálně v nabídce 1.0 TSI 81 kW (110 PS) a 200 Nm. Tříválec dostal nově filtr pevných částic, dříve dokázala Fabia Combi s tímto motorem akcelerovat na 100 km/h za 9,6 s, teď to je oficiálně 9,7 s. Nejvyšší rychlost klesla ze 199 km/h na 195 km/h. Opravdu jede modernizovaná jednotka hůř, resp. má nižší výkon než starší verze? To jsme se rozhodli ověřit na válcové zkušebně.

"Z grafu naměřených průběhů je zřejmé, že modernizovaná jednotka (silnější křivky) nabízí výrazně nižší točivý moment, který navíc nastupuje pozvolněji. Hlavní změna se odehrála v rozmezí od dvou do zhruba 3,5 tisíc otáček, zbytek je v podstatě shodný."
Lukáš Dittrich

Více se dočtete zde: http://www.dp-race.com/2018/10/19/co-zp ... e-1-0-tsi/




Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“