2.0 TDI BKD Sám si přidává plyn
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI BKD Sám si přidává plyn
Ahoj všichni,
Mám problém u Octavie II BKD. Při jízdě mezi 1500 až 3000 ot/min si sama začne přidávat a ubírat plyn.
Zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu a veškerou podtlakovou regulaci. (přetrvává). Bylo to cejtit i v nouzáku. V měřených hodnotách je vidět že si sama zvyšuje množství paliva. Požadovaná hodnota je v grafu OK. Skutečná hodnota jde nahoru a auto zrychluje a zase ubere. Chová se přesně podle grafu (skutečná hodnota). Dělá to i na tempomat.
Je zajímavý, že auto jede normálně i s odpojenou váhou vzduchu.
Auto má první majitel a najeto 160 tis. Vyměněny kabely ke vstřikům.
Co všechno dokáže ragulovat množství paliva u PD?
Díky za odpovědi.
Mám problém u Octavie II BKD. Při jízdě mezi 1500 až 3000 ot/min si sama začne přidávat a ubírat plyn.
Zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu a veškerou podtlakovou regulaci. (přetrvává). Bylo to cejtit i v nouzáku. V měřených hodnotách je vidět že si sama zvyšuje množství paliva. Požadovaná hodnota je v grafu OK. Skutečná hodnota jde nahoru a auto zrychluje a zase ubere. Chová se přesně podle grafu (skutečná hodnota). Dělá to i na tempomat.
Je zajímavý, že auto jede normálně i s odpojenou váhou vzduchu.
Auto má první majitel a najeto 160 tis. Vyměněny kabely ke vstřikům.
Co všechno dokáže ragulovat množství paliva u PD?
Díky za odpovědi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Místo odpojování ABS a dalšího hledání naslepo sis měl už dávno projet měřený hodnoty, třeba pro plynovej pedál a nebo tu páčku tempomatu v době, kdy to má "samo přidávat a ubírat" ... Ale platí to pro všechny skupiny
Píšeš V měřených hodnotách je vidět že si sama zvyšuje množství paliva, to máš na mysli skupinu 8?
To že má jet normálně i s odpojenou váhou normální není
Píšeš V měřených hodnotách je vidět že si sama zvyšuje množství paliva, to máš na mysli skupinu 8?
To že má jet normálně i s odpojenou váhou normální není
V měřených hodnotách jsem hledal vše co se dalo. Například plynový pedál se chová normálně. Sledoval jsem ho v % i ve skupině 17 napětí dvou snímačů polohy, napětí v grafu je stejné a auto zrychluje. Ve skupině 8 je vstrikovane množství paliva požadované řidičem to se chová normálně, reaguje podle pedálu. Vstrikovane množství ve skupině 13 si přidává a ubírá samo podle toho jak auto samo zrychluje a škube.
Ve skupině 15 je vidět jak ventily na vstřikovacích sami mění hodnotu. Někdy společně někdy střídavě a to při i aktivním tempomatu při jízdě po rovině.
Páčku tempomatu nevím jak měřit. Tam je jen pozice v kódu. Ta se mění v závislosti na povelech páčky. Při problémů se kód nijak nemění.
Ve skupině 15 je vidět jak ventily na vstřikovacích sami mění hodnotu. Někdy společně někdy střídavě a to při i aktivním tempomatu při jízdě po rovině.
Páčku tempomatu nevím jak měřit. Tam je jen pozice v kódu. Ta se mění v závislosti na povelech páčky. Při problémů se kód nijak nemění.
Hm, tohle sis ale nějak popletl ...
Vstrikovane množství ve skupině 13 si přidává a ubírá samo podle toho jak auto samo zrychluje a škube.
Ve skupině 15 je vidět jak ventily na vstřikovacích sami mění hodnotu. Někdy společně někdy střídavě
013,0,volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
013,1,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 1,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
013,2,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 2,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
013,3,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 3,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
013,4,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 4,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
;
015,0,spotreba paliva
015,1,Otacky motoru,(G28),Pozadovano (volnobeh): 810...940 ot/min\nPozadovano (plne zatizeni): 2800...3200 ot/min
015,2,kroutici moment motoru,,Pozadovano (volnobeh): 25.0...60.0 Nm
015,3,spotreba paliva
015,4,pozadavek na moment,(ridic),Pozadovano (volnobeh): -5.0...0.0 Nm
Vstrikovane množství ve skupině 13 si přidává a ubírá samo podle toho jak auto samo zrychluje a škube.
Ve skupině 15 je vidět jak ventily na vstřikovacích sami mění hodnotu. Někdy společně někdy střídavě
013,0,volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
013,1,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 1,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
013,2,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 2,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
013,3,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 3,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
013,4,odchylka,vstrikovaneho mnozstvi valec 4,Pozadovano (volnobeh): -2.8...+2.8 mg/vstrik.
;
015,0,spotreba paliva
015,1,Otacky motoru,(G28),Pozadovano (volnobeh): 810...940 ot/min\nPozadovano (plne zatizeni): 2800...3200 ot/min
015,2,kroutici moment motoru,,Pozadovano (volnobeh): 25.0...60.0 Nm
015,3,spotreba paliva
015,4,pozadavek na moment,(ridic),Pozadovano (volnobeh): -5.0...0.0 Nm