Stránka 1 z 1
Croma II 1.9JTD brzdy
Napsal: 30 zář 2018, 08:06
od Karel65
Nemá někdo nějakej nápad: Stále se hřeje L.Z kolo už proběhlo výměna- kotouč, brzdič, desky, náboj lanovod + odvzušnění po 50km disk 250 stupňu, druhe kolo OK. Dle snímaču ABS otáčky stejne. Na místě kolo volné bez přibrzdění, Tak už mi došla fantazie.

Napsal: 30 zář 2018, 09:05
od proxima
Skus sa pozrieť či je vôĺa medzi posiľňovačom a brzdovým válcom...alebo to môže spôsobovať brzdová hadička.
Napsal: 30 zář 2018, 13:09
od jericho-3
Je to jak píše proxima, hadička má tu nevýhodu pro mechána, že když auto odstaví a třeba zvedne to kolo na hever, tak kapalina za tu chvíli uteče zpět z válce brzdiče a kolo jde krásně volně/, takže pokud se bude málo brzdit, klidně se může jet/Dokonce se mi stalo, že byla zmáčklá trubička, patrně po nějaké montáži a kapalina šla zpět pomalu..Sice je na to tohle auto ještě mladé, ale možné to je ..Pokud zůstane těsně po jízdě kolo přibržděné a povolí se odvzušňovák a kolo se uvolní je to opravdu ta hadička a zároveň důkaz, že píst se dobře vrací...
Napsal: 01 říj 2018, 06:05
od Karel65
Tak hadičku jsem zapomněl napsat, ta byla první a průchodnost trubky odzkoušena po kostku ABS, už nějakej pátek ty Fiaty dělám. Po jízdě není v okruhu žádnej tlak.
Napsal: 01 říj 2018, 08:48
od Marek001
Ložisko je OK, náboj nehádže? Na zdviháku keď zabrzdíš niekoľko krát za sebou, koleso sa hneď uvoľní? Skúsil by som ešte cez akčné členy otestovať ventily na ABS kocke, či nezbadáš niečo podozrivé. Prípadne by som to skúsil prebehnúť s odpojeným ABS/ESP
Napsal: 01 říj 2018, 11:17
od jericho-3
Pokud není v okruhu žádný tlak, tak kolo odpoj od hydrauliky a jezdi a uvidíš, co teda přibrzďování způsobuje, že je to Fiat nemá vliv, tohle je všeobecný problém..

Napsal: 01 říj 2018, 13:48
od Karel65
Tak T kus a manometer s hadici do kufru ukazal zákmity tlaku za jízdy až po 0.8atm. bez dotyku pedálu na druhym kole nic. Když odpojim ABS tak stale stejný. Ten tlak nepravidelně pulsuje tak v rozmezí 10s až třeba minuty blbě se to v zrcátku pozoruje. Mám takovej pocit jako když to má souvislost s nerovnostma na silnici.
Napsal: 01 říj 2018, 15:08
od Marek001
Teda bola odpojená komplet elektronika bŕzd ABS vrátane ESP a teda znefunkčnené čerpadlo? Tlak ide isto po 0,8 Atm, nie náhodou po 0,8 MPa?
Napsal: 01 říj 2018, 15:22
od Karel65
JASNÝ čerpadlo odpojene i na štekru pro sichr a fakt do 1Atm budik je do 5
Napsal: 01 říj 2018, 19:39
od Marek001
Takže ak je nesprávna funkcia ESP vylúčená, tak na 90% bude chyba na ventilovom bloku, niekde ostáva tlak. Ak je možnosť, skúsil by som ešte prehodiť trubky/hadice zadných kolies medzi sebou či sa začne hriať koleso na druhej strane. 0,8 bar je veľmi málo, ale na zahriatie bŕzd môže stačiť.