Sharan 2.0 tdi 103 KW r.v. 2015 -čerpadlo v háji?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Sharan 2.0 tdi 103 KW r.v. 2015 -čerpadlo v háji?

Příspěvek od Jaroušek »

čest, dělám známému tento vůz, nejdřív svítila 5 km spirálka, poté čerpadélko a motor zhasl. píše to chybu 10061 - palivové čerpadlo je mechanicky nefunkční P3043


přes akční členy ho spustím ale vydává nezdravý zvuk, zkusil jsem změřit tlak, po zapnutí klíčku se nic neděje, až začnu startovat tak se velmi pomalu zvedá tlak, cca po 10-15 s je tam 4 bar, pak jsem to vypl, shodil jsem nádrž dolů, vyndal celou jednotku, vše ale vypadá čistě. Piliny nikde nejsou, filtr je nový. Rád bych věděl, jak je to s tím tlakem, zda nemá naběhnout pouze při zapnutém klíčku a dále kolik tam má tedy zhruba být a jak rychle. Mimochodem tyto čerpadla se snad nedají koupit, hledal jsem a nic. snad jen origo VW ??? Díky mocObrázekObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Podívej se jestli není bosch číslo na patroně čerpadla pak by se možná dalo koupit jen samotný čerpadlo.Jestli z něho jdou zvuky tak sním stejně nic neuděláš.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

no na mém PD to jen zabublá ale tady bylo 60 L paliva a šlo slyšet rachocení, dřinčení…….blbě se to popisuje.....no pokud jsem nic nepřehlédl tak tam je pouze toto číslo

A2C8393130001315G2749 DÍKY
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Hledej na válci čerpadla a dá se něčím nahradit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

hansdob píše:Hledej na válci čerpadla a dá se něčím nahradit.
samozřejmě, že jsem hledal přesně na válci.....pošlu foto......to dlouhé je na boku a to druhé je zespodu....to druhé nejde moc vidět...je tam A2C80 214400 VA27 nic víc neniObrázekObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ono je ale nejlepší vyměnit to celý, prvně zjisti cenu originálu...
Měnit jen ten válec není ono, na tu plastovou hadici to vesměs nejde napojit, hlavně nenahrazovat normální gumovou hadicí...
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

roman1648 píše:Ono je ale nejlepší vyměnit to celý, prvně zjisti cenu originálu...
Měnit jen ten válec není ono, na tu plastovou hadici to vesměs nejde napojit, hlavně nenahrazovat normální gumovou hadicí...
plně souhlasím....cena v origu 11 600,. KČ
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, 7N0919050G se už nedělá, nahrazeno 7N0919050H a nyní je platné 7N0919050J. Ceny opravdu kolem 10tky ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čoveče to je celkem dost...jsem zvyklej za to dávat tak 2500 (rofl)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tu hadici nahrivám a úspěch je 50/50 no a pokud se nepovede tak nahrazují nějakou plastovou z Hydroflexu co jsem na to kdysi koupil. No a válec nahrazují klidně i z benzinoveho auta jen hledám tlak aby byl shodný. Věřím ze toto se možná někomu nebude líbit ale tam kde to má tyto cifry jsou lidé rádi za ušetřené peníze a zatím už to tolikrát a tolik let funguje ze pohoda.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

o.k, sdělil jsem mu informace, co mi donese, to mu tam hodím z5, jen bych se rád dozvěděl, jak je to s tím tlakem, zda po zapnutí klíčku už má tlačit atd.....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hansdob - to máš sice pravdu, ale tak na autě za 50
já s tím mám akorát blbou zkušenost, chceš ušetřit a otočí se to proti tobě
i ta pitomá hadička - nahřálo se to, přetáhlo, spona, jenže po čase to puklo a nedrželo tlak...pak se tam v sobotu přijde rozčilovat co žes mu s tím jako udělal...můžu jebat akorát tak
v tomto případě když měl půl mega na auto, bohužel čerpadlo za desítku bude muset koupit, víc bych to neřešil
tobě když doma praskne bojler nebo kotel nebo pračka já nevím co, bude ti tam opravář vymýšlet nějaký náhradní řešení abys ušetřil ?
já myslím že ne... (crazy)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, tak dnes vyměněna komplet palivová jednotka za originál, a problém se prakticky nevyřešil, před výměnou jsem v měřených sledoval vysoký tlak paliva a celkem to ušlo, nyní je tlak mizerný, požadovaná hodnota je 280 000hpa a skutečná hodnota je pouze 7100 hpa, chybu to píše stále stejnou, že palivové čerpadlo je mechanicky nefunkční......kuwa nemáte někdo nápad? vymlátil jsem 2 baterie, nechytá to.mám zvedlou zadnbí část vozu cca 30 cm tak snad to není problém......díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Kolim máš ten podávací tlak ted měl bys tam mít alespon 3.5 bar
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

geo píše:Kolim máš ten podávací tlak ted měl bys tam mít alespon 3.5 bar
jak jsem psal výše, po výměně origo podavaciho čerpadla v nádrži je tlak prakticky stejný. Čili po zapnutí kličku se nic neděje, při startování začíná tlak stoupat, po 10 s je tam zhruba 3 bar......když jsem vyhodil tlakomer a dal jen hadici do sklenky, tak to jen velmi zlehka vytekalo, za těch 10 s vyteklo tak deci.......ale je to nové.........nakonec se podařilo po 50x to nastartovalo, spirála bliká pořad, chyba nejde smazat. Na volnobeh to běží pěkně a dlouho......však pro přidání sledují hodnoty railu a do pár sekund zamčené skutečný tlak velmi rychle padat a motor zdechne........poté nejde zase natočit......chybu posílám....děkuji moc...Obrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“