Fabia 1.4 16v 74kw klepot po ubrání plynu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1.4 16v 74kw klepot po ubrání plynu
Za studena,do teploty cca 75°C to po ubrání plynu začne klepat.Jak se to zahřeje ok. Nejezdil jsem s tím, ale když to na místě podržím k 3tis ot a pustím plyn tak po volnoběh neskutečný klepec. Najeto 180 tis,servis po 10 tis pravidelně. Zatím to tu nemám, jak přijede zkusím změřit tlak mazání, ale spíš mi to připadá jako někde z vrchu. Žeby pístní čep?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Co ale po ohřátí přestane klepat? Tam kde je vůle, vůle zůstane, může se sice po ohřátí zmenšit, ale klepot by zůstal..Samozřejmě děláš dobře, že zkusíš to mazání, protože program je nastaven tak, že mazání do 1500otáček neotravuje řidiče s nějakým blikáním kontrolky, až poté, kdy je tlaku už dost..Proto je většina majitelů ukonejšena, že se vlastně nic neděje, i když už je problém..Není nad to, když je na palubě klid, stres by mohl zkazit jízdu...
nepropadat panice...
Huml taky mne napadlo. Tady ty motory poklepávají, hlavně studené. Ale toto mlátí jak permoník kladívkem. By ho muselo snad kousek chybět. Navíc to začalo z ničeho nic. No su přesvědčený o tom že sundám spodek,nic nenajdu, tak sundám hlavu a zas nic nenajdu. Vytahám písty a zas nic nenajdu. Tak to komplet udělám a? A bude klepat dál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
no takhle jsem jednou hledal na Peugeoutu 306, prohledal a nic, ale jediný co jsem našel byl nejakej nepravidelnej nános karbonu na vrchu válce, jak nejezdí kruhy, tak jsem vše očistil, složil a bylo po klepání, moje teorie, že se o to vychyloval píst a mlátil ve válci a to byli taky permoníci, jak kdyby byla KO klika, no každopádně bez rozdělání se stejně nejspíš nic nezjistí
Mě klepe píst ve válci už asi 50000km , samozřejmě ne nahoře jak jsi psal, ale tam je to obráceně, zastudena jen lehoučce, zatepla dost, ale pouze v určitých otáčkách, když je na píst největší nárok "ve vzpříčení", což je rozjezd nebo náhlé přidání při menších otáčkách..Ale to co píšeš je reálné, a stalo se mi to, když údajně "někdo montoval sání na 1,9 TD a od té doby to klepe".... spadly mu tam podložky, které se zapíchly do pístu..A podruhé, když u motoru z Trambusu byla zapíchlá matka M8 u předkomůrky..Huml píše:písty, pokud je klepot slyšet víc za autem než před
nepropadat panice...
Jasny písty vzhledem k delce pístů na vsech 16v motorech se ani není čemu divit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!