Fabia 1.4 16v 74kw klepot po ubrání plynu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Keď som hľadal riešenie klepania na mojej fabii tak som našiel piesty pre motor BXW (malo by to byť podobné resp. totožné s 1.4 vo fabii 1) od výrobcu Nural.
Sú o máličko vyššie. A jeden známy si ich do fabie dal a bez problémov.
Neviem síce ako je na tom teraz ale vzhľadom na to že za original chcú tuším 80-100€ tak tento stál o dosť menej.
Sú o máličko vyššie. A jeden známy si ich do fabie dal a bez problémov.
Neviem síce ako je na tom teraz ale vzhľadom na to že za original chcú tuším 80-100€ tak tento stál o dosť menej.
Na zavodaky jsem hodně dával japonský písty Namura-Tech,to byla nádhera,to bylo líto montovat
https://www.ebay.com/itm/Namura-Technol ... SwQN5aTt8x
https://www.ebay.com/itm/Namura-Technol ... SwQN5aTt8x
Naštěstí na tento motor se dá koupit píst i s kruhama. Co jsem se jen tak zběžně díval tak mahle je sada pístu s kruhama kolem 1300. KS možná o dvě stovky dražší. Dokonce jsou i výbrusové. Takže pokud by byl ve válci nějaký problém tak to nechám asi komplet přebrousit a udělám to od základu. Majitel počítá s tím že to vyjde minimálně na 20 tak by to mohlo být v klidu. Shánět někde druhý motor je asi u takto starých aut nesmysl. To bude všecko stejné. Za předpokladu že to není krám na dojetí. Což toto je hodně hezká Fabie do které se to asi vyplatí nasypat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Máš recht, pokud to dává smysl a majitel to chce pořádně, je dobré začít zgruntu a pak máš čisté svědomí , že oprava bude perfektní..V dnešní době je těžké uvěřit, že kupovaný starší motor je v pořádku..kdo poté zaplatí tu práci, když bude zbytečná? Tohle jde pouze v případě, že si motor přiveze majitel a má také zodpovědnost za případný průser..
nepropadat panice...
Tak s motorama je to tak jak je. Ale třeba švagrovi jsem sehnal epesní 55kw verzi za desítku a funguje skvěle už dalších 5 let. A to se dával do auta defakto na dojetí. S tím starým motorem to auto bylo silně nespolehlivé. Teď s tím jezdí prahu zlín i několikrát měsíčně. Takže je to o kusu. .. Ale tenhle motor radši udělám.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Kolbeny jsem nenašel v plusovém rozměru. Jen ty Mahle. Ale ještě jsem moc nehledal. Kdyby jsi věděl dej prosím odkaz.
Jako pokud nenajdu chybu na spodku motoru,tak celý motor jde ven a blok odvezu tady do brusírny kde si s tím co se týče rozměrů poradí. Já dutinoměr nemám a ani nemám kde půjčit.
Auto už je tady tak snad ještě dneska nebo v pondělí na tom začnu. Pak podám report.
Jako pokud nenajdu chybu na spodku motoru,tak celý motor jde ven a blok odvezu tady do brusírny kde si s tím co se týče rozměrů poradí. Já dutinoměr nemám a ani nemám kde půjčit.
Auto už je tady tak snad ještě dneska nebo v pondělí na tom začnu. Pak podám report.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
http://catalog.ms-motorservice.com/
Product group piston 99 562 620 link funguje jen při platném přihlášení do katalogu bez registrace
EAN 4028977469947
Cylinder diameter (Ø) 77.01 mm
Product group piston 99 562 620 link funguje jen při platném přihlášení do katalogu bez registrace
EAN 4028977469947
Cylinder diameter (Ø) 77.01 mm
Není to tak dlouho co jsem to dělal na Polu, tam ale byla v hajzlu i klika že ji nespravil ani druhý brus, naštěstí jsem sehnal jinou, válce jsem jen přeprášil ruční honovací hlavou, nový písty,jednu ojnici,šály a bylo to
Důležitá věc u těchto motorů - uložení vaček ve víku, nesmí tam lítat jinak může klepat i tohle, borec co nám dělá hlavy říkal že to opravují pořád
Důležitá věc u těchto motorů - uložení vaček ve víku, nesmí tam lítat jinak může klepat i tohle, borec co nám dělá hlavy říkal že to opravují pořád
To je ono, uložení vačky je důležité, ani nevím, že to někdo opravuje...Vždy se řešilo jen to dole a nahoře to nikdo neřešil, ale poskokáři vždy zničí nejen spodek, ale i vršek..roman1648 píše:Není to tak dlouho co jsem to dělal na Polu, tam ale byla v hajzlu i klika že ji nespravil ani druhý brus, naštěstí jsem sehnal jinou, válce jsem jen přeprášil ruční honovací hlavou, nový písty,jednu ojnici,šály a bylo to
Důležitá věc u těchto motorů - uložení vaček ve víku, nesmí tam lítat jinak může klepat i tohle, borec co nám dělá hlavy říkal že to opravují pořád
nepropadat panice...
Tak motor rozebraný, spodek pocitově pevný, na ojkach nikde vůle není, to samo pístní čepy, uložení vaček bez znatelné vůle, pár hyder měkkých,ale to bylo slyšet hned po startu pak byl klid a hlavně to byl jiný klepec jak z těch otáček. Ale písty sedřené na jedné straně, kruhy zarostené karbonem , díry v bloku taky vizuálně opotřebené, no blok jde zítra tady do brusírny, nechám ho rovnou přebrousit. Myslím že ten problém byl tady. Rovnou mu vemu i ojky ať je přeúhluje, nechám udělat hlavu. Písty od KS jsem sice podle čísla našel, ale nikde nejsou skladem. Alespoň nikde na netu jsem nenašel a ten náš dodavatel je taky neumí. Myslíte že ty Mahle jsou špatné? Další věc je klika. Čepy na ojnice jsou krásně hladké, bez rýh,ale takové načernalé flekaté. To jsem ještě nikdy neviděl. Vždy jen krásně lesklé jak zrcadlo? Co s tím? Nechce se mi ji brousit,myslím že jí nic není. Jen ta barva...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km