Fabia 1.4 16v 74kw klepot po ubrání plynu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi. Jak je to s pístama na toť tyto motory? Aua má výšku 58mm a BKY 48 mm. Je to záměnné? Výbrusové na BKY se dost blbě shání. A za dost rozdílnou cenu. Aua má navíc zahloubení pro ventily. Neřešil někdo?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Takže písty se dle všeho. zaměnit nedají, proč mi nikdo neřekl. Takže místo 1200 za kus se musely koupit za 1700. No po brusu vůle pístu ve válci a předtím no rozdíl obrovský. Jediný problém nastal že brusem sebral i náběh ve válci a montáž kroužků bylo fakt hard porno. Jeden chromák mi prasknul tak den se čekalo na další. Jinak dobrý. Na kliku se daly nové šálky, rozvody,olej...Oprava hlavy. Jezdí to,lehce klepe jeden hydroštel. V pondělí to ještě projedu, prohřeju, myslím že ještě ztichne. Snad. Znovu se mi víko s vačkama sundávat nechce.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Re: Fabia 1.4 16v 74kw klepot po ubrání plynu

Příspěvek od TANN3R »

Oživím tohle starší téma, ať nezakládám nové.

Chci se zeptat, kdo znáte tyhle 1.4 16V, jsou běžně takto problémové? Chci koupit jednu Fabii s tímto motorem, sice tedy verze s 55Kw, ale to je počítám všechno nastejno.. Bral jsem tuhle motorizaci jako takovej držák, co funguje pořád. No projížděl jsem jednu a řekl bych, že zlehka poklepává za tepla, tak teď hledám, jestli je to u těchto motorů vada nebo vlastnost?

Díky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fabia 1.4 16v 74kw klepot po ubrání plynu

Příspěvek od roman1648 »

Pár jsem jich dělal a většinou poklepával některý z pístů - byl zlehka mázlej ve válci
Pak odcházely i uložení na vačkách ( modul vaček ) a přestávalo to mazat, tady je to odvislý od toho jak se o to kdo taky staral předtím hlavně jak často měnil olej
Předpokládám že když 55kw tak je to ješte FI tak člověk nemůže u 15 let starýho auta čekat zázraky ;) , dobrý je že díly na tyto motory pořád jsou a oprava vyjde na "pár korun"
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“