GOLF VII netopí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GOLF VII netopí
Motor 1,6TDI, najeto cca 200tis, majitel to má asi rok. Už vloni si stěžoval na výkon topení, nejdřív přestala topit strana spolujezdce, pak celý auto. Přes léto se to neřešilo. Před 14 dny jsem vypustil vodu, celý systém zkontroloval, el. čerpadlo topení v akčních členech pustím. Radiátor jsem propláchnul hadicí, žádný bordel nevytekl, voda protékala. Systém jsem napustil (podtlakovým přípravkem) a začalo to krásně topit. Po týdnu horší a teď už zase bída. v klimatizaci 2 chyby- Addresa 08: Klima/topení Labely: SVO\5G0-907-044.clb
Objednací eíslo oídící jednoky: 5G0 907 044 AA HW: 5G0 907 044 AA
Systém a/nebo verze: Climatronic H02 0705
Kódování: 02020104202100011005000000101000
Eíslo dílny: WSC 00028 028 00025
ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003018 (VW37)
ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod
VCID: 66C78E9D998C8E7173-8032
2 závad nalezeno.
1048834 - Omezení funkce ze strany správy energie
B10CD 00 [008] - -
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 7
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 69
Kilometry: 197260 km
Datum: 2018.09.20
Eas: 09:25:54
Napití svorky 30: 11.9 V
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Uvolniní provozu poídavného topení: bez odblokování
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-skut.hodn.: 1
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota: 3
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota regulace: 3
1048835 - Omezení funkce rídicí jednotkou motoru
P1719 00 [009] - -
Potvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 4
Poeítadlo resetu: 29
Kilometry: 197260 km
Datum: 2018.09.20
Eas: 09:09:15
Napití svorky 30: 13.7 V
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Uvolniní provozu poídavného topení: Odblokování stupni 3
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-skut.hodn.: 1
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota: 3
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota regulace: 3
Nevíte po čem jít? Odvzdušnění od topení průchozí. Díky
Objednací eíslo oídící jednoky: 5G0 907 044 AA HW: 5G0 907 044 AA
Systém a/nebo verze: Climatronic H02 0705
Kódování: 02020104202100011005000000101000
Eíslo dílny: WSC 00028 028 00025
ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003018 (VW37)
ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod
VCID: 66C78E9D998C8E7173-8032
2 závad nalezeno.
1048834 - Omezení funkce ze strany správy energie
B10CD 00 [008] - -
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 7
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 69
Kilometry: 197260 km
Datum: 2018.09.20
Eas: 09:25:54
Napití svorky 30: 11.9 V
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Uvolniní provozu poídavného topení: bez odblokování
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-skut.hodn.: 1
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota: 3
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota regulace: 3
1048835 - Omezení funkce rídicí jednotkou motoru
P1719 00 [009] - -
Potvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 4
Poeítadlo resetu: 29
Kilometry: 197260 km
Datum: 2018.09.20
Eas: 09:09:15
Napití svorky 30: 13.7 V
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Uvolniní provozu poídavného topení: Odblokování stupni 3
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-skut.hodn.: 1
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota: 3
Poídavné vzduchové topení: stupoovité-Požadovaná hodnota regulace: 3
Nevíte po čem jít? Odvzdušnění od topení průchozí. Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Rozvody asi ještě origo, v létě normálně Chorvatsko teplota bez problémů.
Na volnoběh do nádobky čůrek ale jde z odvzdušnění motoru, z odvzdušnění od topení jde čůrek jen když trošku přidám plyn. Budu to tady mít příští týden. Ta clonka jde taky asi ovládat v akčních členech, tak to zkusím jestli to reaguje. Právě mě přišlo že ty hadice moc horký nebyly ale já to moc nezkoušel před vypuštěním kapaliny, myslel jsem, že to bude jen zavzdušněný.
Na volnoběh do nádobky čůrek ale jde z odvzdušnění motoru, z odvzdušnění od topení jde čůrek jen když trošku přidám plyn. Budu to tady mít příští týden. Ta clonka jde taky asi ovládat v akčních členech, tak to zkusím jestli to reaguje. Právě mě přišlo že ty hadice moc horký nebyly ale já to moc nezkoušel před vypuštěním kapaliny, myslel jsem, že to bude jen zavzdušněný.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tak podle dalšího pozorování to chvílemi topí ale většinou ne nebo jen slabě. Pokud to topí, tak to podle všeho vypadá ,že jenom při regeneraci DPF. Protože pak po chcípnutí běží větráky. Má to najeto asi 203 tis tak se udělají i rozvody s pumpou a uvidíme. Je někde v diagnostice vidět, jestli běží to pomocné oběhové čerpadlo? V akčních členech si ho pustím a je slyšet a funguje ale jestli běží za chodu motoru? Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tak to tu mám zase, vše zkontrolováno, hadice k radiátoru nic moc horký, motor se ohřívá normálně, oběhové el. čerpadlo běží. Teplota výdechu (přes VAG) maximálně 26-27C. Odpojil jsem zase radiátor a propláchl hadicí, přijde mi že to skrz něj prostě blbě teče, po chvíli proplachování tam a zpět to zase krásně topí, výdechy i 60C, hadice do topení i od něj horké. Co se tam může ucpat? Minule jsem to takhle proplachoval a vydrželo to topit asi týden....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Kapalina čistá a ani při tom proplachování z něj žádný bordel nejde, beztak tam byla kapalina ještě origo. Ještě jsem si říkal, že bych do něj zkusil něco nalít, jestli se to nezlepší.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
jak starý auto to bylo?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Taky sem si takle odrovnal topení utěsnovákem.
Ale před tim sem do auta dal taky utěsnovák a naprosto v pohodě utěsnil.
Výrobce dokonce doporučoval ho tam nechat jako sichr ,což bylo OK .
No a pak sem si koupil o pár let v Kelly tenhle šit a rozkurvil si auto.
Za kilo dobrej kauf , ještě ted se třepu vzteky ...
Ale před tim sem do auta dal taky utěsnovák a naprosto v pohodě utěsnil.
Výrobce dokonce doporučoval ho tam nechat jako sichr ,což bylo OK .
No a pak sem si koupil o pár let v Kelly tenhle šit a rozkurvil si auto.
Za kilo dobrej kauf , ještě ted se třepu vzteky ...