GOLF VII netopí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Dal jsem tomu radiátorku nálev octa, nechám do zítra, vypláchnu a pokud to zase přestane topit tak nový. Musí palubovka ven? Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

palubovka ne, píšou, že jen kolení airbag a středová konzola a u ní to vypadá, že budou stačit jen dva boční díly, je to podobně jak na 02, umístění toho radiátoru
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

Ahoj Lidičky, mám podobný problém..

Akorát Seat Leon 5F, 1.6TDi, r.v. 2014, najeto 244t km. rozvody ve 241, vc. pumpy...

dneska jsem s tím jel poprvé co bylo dost zima a všiml jsem si, že jde dost vlažný vzduch a hlavně že moc nefouká.. tak to dám na max - 29,5°C a foukání na max a defakto žádná změna. spíš mi přišlo, že to začalo foukat ještě studenější vzduch.

Měl jsem o víkendu odpojenou BCM, protože jsem dodělával tažný zařízení včetně napojení na CAN (orig. kabeláž), nakódoval jsem a funguje vše OK (Vč. lane a light assist)... ale nevím jestli to může/nemůže mít souvislost i s tímhle?

Jinak jsem to na VCDS neměl, zkusím dnes nalogovat klimu...

Jinak sem měníl i nemrznoucí směs. Původní jsem vypustil, nalil destilku, najel asi 500km, znovu vypustil, znovu nalil destilku, najel asi 500km a pak naplnil G13+...

Poradíte co změřit na co se zaměřit, co vyzkoušet?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

naplnit podtlakovým přípravkem, jestli to předtím topilo tak to bude stačit.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

MirekX píše:naplnit podtlakovým přípravkem, jestli to předtím topilo tak to bude stačit.
¨
co a jak je tím prosím myšleno přesněji? jako to "profouknout? odpojit hadice a na jedné straně to trochu natlakovat? to můžu i vzduchem ne?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

teď o tom psali ve SM, i ta klasická G13 tam dělá takovej hnedej povlak, údajně snad kvuli tomu vodnímu IC, kvůli tomu to blokuje ty clonky na vodní pumpě a ucpávají se radiátory, jsou na to nějaký dva proplachovací přípravky a pak se to má naplnit chladící kapalinou od BASF (origo číslo nevím, myslím 5E0...) a pak by to mělo být cajk, ta kapalina je jen pro diesely, na benzínech by způsobila netěsnost termostatu
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

Dík!!

A náhodou kód těch čističů .?:(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ta kapalina je Basf 5E0 121 013, čísla těch proplachů tam nepsali, jen, že jeden je zásaditej a druhej kyselej
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

Díky, zavolám zítra na Jarov a poptam se.
Jinak co jsem koukal, tak to je problém ve skrze celé MQB platformy.
Zkusím ještě jednou proplach a uvidíme...
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

Ještě prosím o info. Pokud budu pak vypouštět kapalinu na jaké stranění chladiče mám sundat hadici? U řidiče?

Dolejval bych do nádržky destilku a při ohřátém a pustenem motoru bych to pořádně proplachl, tak aby to někde rovnou vyteklo ven... Díky!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já bych to jen nalil a po třeba týdnu vypustil, jinak stejně není šance to celé propláchnout. Ten systém je tak složitý (vodní pumpa, 2x el, čerpadlo, vodní IC s vlastním okruhem..) Říkal mi známý (dělá ve vývoji VW v DE) už před pár lety že u těchto motorů VW řešil rychlou degradaci chl. kapaliny, ani náhodou nevydržela 5 let. Pak to asi nějak vyšumělo (záruku to vydrží) Jen jsem koukal, že v expanzce je jakýsi polštářek - jestli je v tom nějaký aditivum?? Já si ji u octavky měním po 3 letech pro jistotu. Jinak u té 1,6 TDI by se měl systém napouštět tak, že se celý systém vyvakuuje a pak napustí kapalinou - je na to právě přípravek, jinak se může stát, že se topení samo neodvzdušní.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady je číslo té čistíci sady, G052525A3
https://www.motor-talk.de/bilder/audi-a ... 36220.html
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

no pecka, dík. akorát ta sada je drahá jako 3 radiátory dohromady :).

koupil sem u kellyšáků radiátor flush od TEC. ty maj docela dobrou chemii. tak to naleju, pojezdím 100-200km a vyleju. ještě z jaké strany mám odpojit hadici od chladiče, abych to pak mohl prolejt a vše vyteklo?
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

MirekX píše:Já bych to jen nalil a po třeba týdnu vypustil, jinak stejně není šance to celé propláchnout. Ten systém je tak složitý (vodní pumpa, 2x el, čerpadlo, vodní IC s vlastním okruhem..) Říkal mi známý (dělá ve vývoji VW v DE) už před pár lety že u těchto motorů VW řešil rychlou degradaci chl. kapaliny, ani náhodou nevydržela 5 let. Pak to asi nějak vyšumělo (záruku to vydrží) Jen jsem koukal, že v expanzce je jakýsi polštářek - jestli je v tom nějaký aditivum?? Já si ji u octavky měním po 3 letech pro jistotu. Jinak u té 1,6 TDI by se měl systém napouštět tak, že se celý systém vyvakuuje a pak napustí kapalinou - je na to právě přípravek, jinak se může stát, že se topení samo neodvzdušní.
jo no. trubky do radiátoru jsou žhavý. že se na tom nedá udržet ruka... tak to zkusím jednou, 2x propláchnout. Jo, v baňce je aditivum... uvidím, co mi odepíšou z Jarova... podle mě to bylo odvzdušněný, protože to už má naježděno asi 4tis km od výměny...
Tom373
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 20 úno 2010, 07:35

Příspěvek od Tom373 »

Ahoj, taky mi Leon 5f 110Kw netopí mám tam jen 106tKm dej pak vědět co pomohlo. V servise na podzim se zdálo že to je OK ale teď když je kolem 0 to nestíhá vytopit. Dneska jsem si to připojil na VAG a nic zvláštního tam není.

Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5G0-907-044.clb
Part No SW: 5F0 907 044 E HW: 5F0 907 044 E
Component: Climatronic H03 0705
Revision: 00001K07
Coding: 02000104202100011005004000101000
Shop #: WSC 00049 770 00106
ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017
ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_SE37.rod
VCID: 285988E25384715EF3D-807D

Fresh Air Blower Front:

Refrigerant Pressure And Temperature Sender:

Air quality sensor:

2 Faults Found:
1048834 - Functional Limitation due to Energy Management
B10CD 00 [009] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 49
Mileage: 106287 km
Date: 2018.11.20
Time: 18:36:15

1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module
P1719 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 67
Reset counter: 89
Mileage: 101787 km
Date: 2018.09.26
Time: 07:17:53
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“