Kompromis mezi zábavou a rodinou okolo 200-250t kč
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kompromis mezi zábavou a rodinou okolo 200-250t kč
Ahoj, mám v merku pár aut, co mi přijdou zajímavej kompromis mezi zábavou a užitkovostí. Rád bych poprosil o reálné zkušenosti majitelů s těmito vozy
Najezdím okolo 10k za rok.
Klidně bych vyzkoušel i nějakou V8, ale zatím koutkem pokukuju po:
BMW E90 330i (případne xDrive, ale 250kg navíc)
Alfa 159 2,4JTDm (případně Q4, ale opět jsme u kil navíc)
Možná bych snesl i nějakej koncern s 2.0TSI, ale těch motorů se celkem bojím
Volvo nebo Ford s kultovní 2,5T 162/166kw
Díky za postřehy a názory
Najezdím okolo 10k za rok.
Klidně bych vyzkoušel i nějakou V8, ale zatím koutkem pokukuju po:
BMW E90 330i (případne xDrive, ale 250kg navíc)
Alfa 159 2,4JTDm (případně Q4, ale opět jsme u kil navíc)
Možná bych snesl i nějakej koncern s 2.0TSI, ale těch motorů se celkem bojím
Volvo nebo Ford s kultovní 2,5T 162/166kw
Díky za postřehy a názory
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
330ix este mam je to v pohode auto a zalezi asi ako u vsetkeho na aky kus kupis ak by si vyberal auto pre rodinu tak kombi sedan je maly a motor 190kw na 200kw sa seru vstreky spotreba tak 10-11l a ked chces zabavu tak aj 18l .octavia rs kombi 162kw ja fajn ale radaej 169kw je ovela lepsia a ma samosvor to robi velmi vela na tom aute a 2.5T od volva ford je tiez faj 5valec je uplne v pohode hlavne v nizsich otackach spotreba asi tiez tak 10-11l ak pre rodinu tak aj ford S Max s tymto motorom je fajn .
BMW 330 ix
Na n53 (330i s 200Kw) se toho sere podstatně víc, než jen vstřiky. Je to takovej diesel bez turba na benzín, zásadně nebrat.
Jinak bych spíš než takovej malej motor doporučil V8. E61 545i nebo 550i s dynamikem tu váhu hodně maskuje a je mrštnější, než trojka. Ale den dynamic drive je povinnost, bez toho je to auto poloviční a nezábavne.
Jinak teda dost divnej výběr, klidně V8 nebo 2.0tsi
Jinak bych spíš než takovej malej motor doporučil V8. E61 545i nebo 550i s dynamikem tu váhu hodně maskuje a je mrštnější, než trojka. Ale den dynamic drive je povinnost, bez toho je to auto poloviční a nezábavne.
Jinak teda dost divnej výběr, klidně V8 nebo 2.0tsi
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
Jo to souhlasim
Jde mi hlavně o koně/váha a nějakou spolehlivost.
Já měl za to, že 330 v e90 je ještě stará dobrá nepřímovstřiková atmosféra.
Jde mi hlavně o koně/váha a nějakou spolehlivost.
Já měl za to, že 330 v e90 je ještě stará dobrá nepřímovstřiková atmosféra.
Naposledy upravil(a) Thomy dne 03 říj 2018, 11:43, celkem upraveno 1 x.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
Majitelé Volv, které znám, jsou spokojeni a chtějí zase Volvo, dokonce když koupili něco jiného , tak říkali, že jsem si já blbec to staré Volvo nenechal, nebo bývalý majitel Passatu C mi říká, když jsem se schválně ptal, jestli na něho vzpomíná, řekl dej pokoj s koncernem....A můj dobrý známý koupil kdysi jako první Volvo typ Variomatic s motorem Renault R 8 a od té doby už jiné nechce a teď vybírá další/asi čtvrté/..Má cenu to komentovat..., když jsem dělal sousedovi hranáče s 5 válem v Turbu, tak až tam jsem pochopil , jak může být velká kraksna postrachem téměř všech..Jelo to pekelně..A Ford dnes s tím motorem machruje..Můj soukromý názor je, že pokud člověk nemá na nového medvěda nebo BMW, má se německým autům vyhnout..Paradoxně je dnes nejspolehlivější diesel z Koreje následován Fiatem../toť statistika/, Němci bohužel jedou strouhou...Vše jako vždy dělají nesmyslně složitě..
nepropadat panice...