Kompromis mezi zábavou a rodinou okolo 200-250t kč

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Sorry ale 500tis km na jednych tlmicoch je fakt vela ja sa o svoje auta staram setrim a nikd Som ich nemal dlhsie ako 250tis to ze ich ma niekto 500tis urcite uz davno nefunguju ako maju a zvlast na 01 kde sa vybije jeden cap a napraa klepe ako kovac a auto z pozicovne kamrat ma pozicovnu servis ale toto teda este nepocul a to tych aut ma asi 20 a to len fabia a octavia .
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

fekálek píše:
rudy5 píše:No este som tlmice co zvladnu 500tis nevidel a co tebe vyhovuje druhy by uz vyhodil a zalezi kade sa a autom jazdi ked bufes jazdit stale dialnice je ine ako curacky po meste a okoli a mozes byt sofer aky chces.
Tak jsi toho viděl málo, jezdí ke mě O1 81kw z půjčovny, dlouhodobej pronájem papírnám štětí a teď už jí má chlap 9 let odkoupenou, najeto 470000,př tlumiče, turbo vstřiky orig, tuhle to přestalo tahat, než jsem na to přišel to trvalo, totál ucpaný sáni od egru, ani malíček by jsi tam nestrčil když se sundala klapka, zadní tlumiče samozřejmě již dávno vyměněny, ty to fakt nedaly
Pocuj a ked pises v akom stave bolo egr tak mi nehovor ze turbo je povodne alebo nebolo cistene lebo ked pisea z si tam ledva prst dal tak lopatky od tych sadzi uz museli byt tak zasrane ze to nemohlo fungovat a tu je to kurva nachylne .
BMW 330 ix
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Obrázek
Stačí to šudlat a nemusíš mít ani 500.Kdo na to sere tak mu to jezdí porád a ten kdo se vtom porád vrtá a lešti tak má smůlu.[/url]
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

fekálku, žiješ v minulém století a nevysírej se s rotačkou, ale posuzuj motory se vstřikováním "nové" doby..Rotačka a její sláva hory přenáší, ale koncern z ní nemůže žít věčně..Všimni si, že jsou motory, o kterých se toho moc nenamluví, protože pořád jezdí..Zrovna dnes mi volal chlap, co má rotačku a má 400000km a ptá se, že mu mizí voda./údajně je těsnění původní/.Vše je o.k. ale když jsem jel do Chorvatska, tak mi to na 400km sežralo litr vody..Jsi jako můj kámoš, kterému je 72 let a jelikož jej stáří deprimuje, tak pořád mele, co dokázal, když mu bylo 30..Má tohle cenu, slintat něco o motorové minulosti?. Musíš posuzovat srovnatelné..:D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jericho, ses mimo, bohuzel a opet.

Dnesni auta diky EGR a DPF a "uzasnemu vstrikovani CR" maji zivotnost na hranici 200tkm (na tolik jsou kalkulovana a navrhovana). Neni problem, aby DPF odesel po par desitkach tkm, EGR jsem resil zakaznikovi na asi 27tkm. CR odchazeji v zavislosti na pouzivanem certifikovanem palivu treba i bohate pred 100tkm.

Nedam na rotacku dopustit, je to delnik, kterej si necha hrozne moc libit. S mym zachazenim (zamernym, "170tkm" ASV mam pripravene) bych uz davno resil nikasil, CR a jine "pasti".

Mrzi me, ze se nemohu vratit zpet v case a sam sobe nafackovat abych nekupoval auto s motorem CR. Zel, velicina casu je protenzivni, neboli nevratna a za chyby se musi platit. No a v tomto pripade to bude stat vice, nezli par tisic jako by to v pripade rotacky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

jj na EGR platí jen jedno jedinné a to velmi často, alespoň jednou týdně, když je to kompletně prohřáté, tomu naložit plnej až téměř do omezovače a nejlíp několikrát za sebou a nejlíp na dálnici. Bohužel EGR je zlo a musí to absolvovat i japonské vozidla. Ale po 200.000,- když jsem mrknul na egr koleno, tak jsem tam měl jen trošku hnusu, dva palce se tam v pohodě vlezli. I když otázka je jestli za to může nafta a nebo biosložka v naftě. Radši leju VIF.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

WOBe, uvedom si v jakem rezimu EGR funguje a pochopis, ze je to ve sve podstate neresitelne. Ano, tvuj pristup lehce pomuze ale neni to vsespasne, jen to ten efekt oddali.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:fekálku, žiješ v minulém století a nevysírej se s rotačkou, ale posuzuj motory se vstřikováním "nové" doby..Rotačka a její sláva hory přenáší, ale koncern z ní nemůže žít věčně..Všimni si, že jsou motory, o kterých se toho moc nenamluví, protože pořád jezdí..Zrovna dnes mi volal chlap, co má rotačku a má 400000km a ptá se, že mu mizí voda./údajně je těsnění původní/.Vše je o.k. ale když jsem jel do Chorvatska, tak mi to na 400km sežralo litr vody..Jsi jako můj kámoš, kterému je 72 let a jelikož jej stáří deprimuje, tak pořád mele, co dokázal, když mu bylo 30..Má tohle cenu, slintat něco o motorové minulosti?. Musíš posuzovat srovnatelné..:D

Hele cardo, bavíme se tu o autech generace stilo a tam rotačka bezesporu patří, následuje pd a to co do spolehlivosti starších typu (ASZ, ATD, ARL) byly také vynikající, jestli chceš porovnávat nové vozy WV versus FIAT tak co do vstřikování a odolnosti je to srovnatelnej sráč, mě přijde, že jsi takovej ten hospodskej blb, kterej musí mit vždy pravdu. Jinak pro rudy5 ta oktávka měla turbo původní a za tím si stojím, to sání bylo zajebaný malinko mín, než je zde na obrázku.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vážený soudruhu, nadávat umíš, ale víš proč dáváš do stejné třdy Stilo s rotačkami? Protože jako správnej jouda vykloubenej nevíš , že když koncern onanoval s rotačkama Fiat už dávno jel v "HDI" což je JTD a byl což samozřejmě také nevíš , první když dělal TDI, a koncern měl tehdy jako inovaci jen jiný druh lanka k mechanickému čerpadlu...Když dělal přímý vstřik u benzinu , tak koncern teprve okukoval , jak to Fiat dělá ..A u nás milý soudruhu, začali používat přímý vstřik u dieselů náklaďáků Praga v roce 1959 a přitom Áda posílal na východní frontu stroje s přímým vstřikem v roce 1941..A když už se nechceš vzdělávat, v tvojí práci to jistě nepotřebuješ, tak si všimni že vstřikování u Stila s JTD se povedlo napoprvé na rozdíl od ostatních v Evropě..Tvoje nevzdělanost je až zarážející, kup si motoslabikář a vzdělávej se.. :)
nepropadat panice...
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Jinak pánové, v posledním čísle Světa motorů - Speciál, prohlásil pan Vaculík (dle mého příznivec koncernu), že korejské motory 1,6 CRDi jsou společně s agregáty Fiat nejspolehlivějšími diesely současnosti, jen česká hospoda si to myslí zcela opačně.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tak tak jericho ma pravdu brat ked maj jtd v alfte v roku 1998 tak vw este nevedel co to je

Fekalek na rotacke som nie na jednej co to odjazil ale este som nezazil aby tam turbo vydrzalo 470tis km bez toho aby sa muselo rozobrat a vypodlozit valceky a zvlast po tom v akom stave si uviedol ze bolo egr. Urcite to bolo dobre aj odolne auto na tu dobu ale prave turbo bola najvacsia slabina na tom aute.teraz to je naopak turbo co to vydrzi a serie sa vsetko okolo.


Korejcov sme mali v robote viac nez dost a na to ze tam kazdy den na tom jazdil iny clovek nikto to nesetril tam motor fakt supr iba prve trochu hrdza trapila
BMW 330 ix
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="jericho-3"]Vážený soudruhu, nadávat umíš, ale víš proč dáváš do stejné třdy Stilo s rotačkami? Protože jako správnej jouda vykloubenej nevíš , že když koncern onanoval s rotačkama Fiat už dávno jel v "HDI" což je JTD a byl což samozřejmě také nevíš , první když dělal TDI, a koncern měl tehdy jako inovaci jen jiný druh lanka k mechanickému čerpadlu...Když dělal přímý vstřik u benzinu , tak koncern teprve okukoval , jak to Fiat dělá ..A u nás milý soudruhu, začali používat přímý vstřik u dieselů náklaďáků Praga v roce 1959 a přitom Áda posílal na východní frontu stroje s přímým vstřikem v roce 1941..A když už se nechceš vzdělávat, v tvojí práci to jistě nepotřebuješ, tak si všimni že vstřikování u Stila s JTD se povedlo napoprvé na rozdíl od ostatních v Evropě..Tvoje nevzdělanost je až zarážející, kup si motoslabikář a vzdělávej se.. :)[/quote]

Tak kdo je tu soudruh, já myslel, že největší komanč byl tvúj fotr ne????
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak jsi na to přišel, komunista poradil jak urazit někoho, když už není argument? Fekálek je svými názory a hlavně jeho vstupním příspěvkem u mě soudruh a je jedno, zda měl nějaký průkaz. Ale tohle je mi fuk, bohužel stejně jako ty, není schopen relevantně odpovědět, když něco tvrdí a většinou jen vyšle nadávku, což je u čehůnů běžné.Oni bohužel melou o všem, ale i když je zde internet, jejich znalosti jsou tragické..Samozřejmě dobře ví, jak hrála bohemka a co bylo v Blesku, nebo jak to bylo s rozvodem L.Vondráčkové, ale to je tak všechno..Proto vám taky vyhovuje Zeman, který urazil už téměř každého, včetně žen a to je přece vaše parketa, ne? To je váš člověk, ČLOVĚK Z LIDU..(
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ted sem vidl špičku G1 na weberech s KRem po laku na porscha kolech s rámem . Za 400 , ale ta písen :D
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Forest píše:Jericho, ses mimo, bohuzel a opet.

Dnesni auta diky EGR a DPF a "uzasnemu vstrikovani CR" maji zivotnost na hranici 200tkm.
A proč má brácha na C220 CDI 350 Tkm, na motor se kouká jen když mění olej a dolejvá kapalinu do ostřikovačů? Superb II najede cesťákům běžně 450Tkm... Je to bullshit... Záleží jak s tím jezdíš...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“