ROZVODY 1.6 FSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja keď som menil rozvod na mojom CAXA, tak som ten pôvodný prestavovač zo zvedavosti rozobral a dospel som k záveru, že sa tam ani nemá čo pokaziť. Myslím že mu nič nebolo. To nehovorím čo tam stojí tie prachy.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Stejně je zajímavý, že o tomhle FSI motoru BLF se nikde moc nepíše o problémech s rozvodem, přestože má až na pohon olejovýho čerpadla identický díly na rozvodu jako to novější CAXA, a to tedy problémy má ... Jestli jich jezdí míň? No asi opravdu má vliv to omezený mazání řetězu a další změny kolem systému mazání u těch novějších ...
Kolik to najelo, maže to stále na správný tlak? VAG má mít postup na kontrolu délky vytažení řetězu v posledních DP, na CAXA používaj sadu T10550, konkrétně díl přípravky T10550/3 a T10550/3, no tady by t asi mohlo fungovat stejně
Sada na CAXA vychází jednoznačně nejlíp, pokud bude nutný i ten přestavovač, ale ono i při ceně jen za napínák a řetěz cca 3tis Kč v origu to není nezajímavý pokud by nebylo nutný přestavovač měnit.
Kolik to najelo, maže to stále na správný tlak? VAG má mít postup na kontrolu délky vytažení řetězu v posledních DP, na CAXA používaj sadu T10550, konkrétně díl přípravky T10550/3 a T10550/3, no tady by t asi mohlo fungovat stejně
Sada na CAXA vychází jednoznačně nejlíp, pokud bude nutný i ten přestavovač, ale ono i při ceně jen za napínák a řetěz cca 3tis Kč v origu to není nezajímavý pokud by nebylo nutný přestavovač měnit.
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/tam/_kBBgc2ExmdoS
Ty si děláš prdel, však jsem Ti to tady psal, samotný kolečko a pouzdro na kliku už je samostatně legrace (cca 1300,-), a sadu jsi koupils za zlomek toho, něž bys vyplázl za jednotlivé díly, hlavně přestavovač Vše jinak přece sedí podle čísel i dílů, ne? Nesedí kvůli řetězu pro olejový čerpadlo ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 71#1216171
A nebo teda vzít tu sadu pro CAXA s tím, že spodní kolo a pouzdro bude asi jiný (podle čísel tedy ano) a to pořídíš separátně ...
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... E/12006285
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-N90903201/9188465
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C105159H/9166407
nebo sada
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C198159A/9174065
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 71#1216171
A nebo teda vzít tu sadu pro CAXA s tím, že spodní kolo a pouzdro bude asi jiný (podle čísel tedy ano) a to pořídíš separátně ...
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... E/12006285
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-N90903201/9188465
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C105159H/9166407
nebo sada
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C198159A/9174065
No tak to by byl hodně velký bordel v ETKA, poněvadž řetěz 03C109158A, který je předepsán jak pro BLF tak pro CAXA má pásnout jak na přestavovač 03C109088E psaný jak pro BLF tak CAXA, tak stejně i na novější přestavovač 03C109088G se sady 03C198229C ...
BLF
CAXA
Přestavovač BLF
Přestavovač CAXA
a jediný rozdíl je tedy ve spodním kole, protože olejový čerpadlo BLF má ještě úzký řetěz ...
BLF
CAXA
Takže kolo na kliku 03C105209BE pro BLF musí sedět s rozvodovým řetězem 03C109158H ze sady a samozřejmě i řetězem pro olejový čerpadlo co je na autě.
PS - Tak to vypadá, že v ETKA skutečně bordel je, samostatně řetěz pro auta s namontovanou sadou 03C198229C neuvádí, a v tom je ten problém i pro všechny možné případy do budoucna, kdyby bylo nutné ten řetěz na CAXA měnit ... No to je k nas...
kola na výfukové vačce u CAXA, původní a ze sady
Splašit kolečko na BLF, který by sneslo nový rozvodový řetěz a původní olejový asi nepůjde, promiň, tohle jsem opravdu nevěděl, s tím řetězem je to zrada
Tak jedna možnost by asi existovala, nechat spodní kolo ze sady CAXA a předělat i pohon olejovýho čerpadla pomocí těhle dílů ale muselo by se to prověřit
Hnací řetěz 03C 115 225 A
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... 1002395674
Napínák řetězu 03C 109 507 AD
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... AD/9166440
Rozvodové kolo 03C 115 121 J
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... 1002395672
Šroub N 903 659 01
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-N90365901/9187655
BLF
CAXA
Přestavovač BLF
Přestavovač CAXA
a jediný rozdíl je tedy ve spodním kole, protože olejový čerpadlo BLF má ještě úzký řetěz ...
BLF
CAXA
Takže kolo na kliku 03C105209BE pro BLF musí sedět s rozvodovým řetězem 03C109158H ze sady a samozřejmě i řetězem pro olejový čerpadlo co je na autě.
PS - Tak to vypadá, že v ETKA skutečně bordel je, samostatně řetěz pro auta s namontovanou sadou 03C198229C neuvádí, a v tom je ten problém i pro všechny možné případy do budoucna, kdyby bylo nutné ten řetěz na CAXA měnit ... No to je k nas...
kola na výfukové vačce u CAXA, původní a ze sady
Splašit kolečko na BLF, který by sneslo nový rozvodový řetěz a původní olejový asi nepůjde, promiň, tohle jsem opravdu nevěděl, s tím řetězem je to zrada
Tak jedna možnost by asi existovala, nechat spodní kolo ze sady CAXA a předělat i pohon olejovýho čerpadla pomocí těhle dílů ale muselo by se to prověřit
Hnací řetěz 03C 115 225 A
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... 1002395674
Napínák řetězu 03C 109 507 AD
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... AD/9166440
Rozvodové kolo 03C 115 121 J
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03 ... 1002395672
Šroub N 903 659 01
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-N90365901/9187655
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!KuKdiD2ZqOli/technische-produktinformation-2038615-7-pdf
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 říj 2018, 19:47, celkem upraveno 1 x.
Ještě jednou se omlouvám, je to mrzutý, kdyby jasně uvedli jiný řetěz, bylo by jasné hned, s jedním řetězem v nabídce je to zavádějící ...
Ještě jsem doplnil možnost přestavby pohonu olejovýho čerpadla, ale muselo by se to více prozkoumat. Kdyby to sedělo, zákazník by měl na BLF poslední možnou verzi rozvodů z CAXA za podle mě stále zajímavý peníze.
No, asi by to nešlo, čerpadlo by točilo pravděpodobně rychleji nevím jak je to s geometrií a jestli by to zubový řetěz proti článkovému nekompenzoval ...
BLF má 30 zubů kolo 03C115121N
CAXA 29 zubů, kolo 03C115121M nebo stejný 03C115121J
Ještě jsem doplnil možnost přestavby pohonu olejovýho čerpadla, ale muselo by se to více prozkoumat. Kdyby to sedělo, zákazník by měl na BLF poslední možnou verzi rozvodů z CAXA za podle mě stále zajímavý peníze.
No, asi by to nešlo, čerpadlo by točilo pravděpodobně rychleji nevím jak je to s geometrií a jestli by to zubový řetěz proti článkovému nekompenzoval ...
BLF má 30 zubů kolo 03C115121N
CAXA 29 zubů, kolo 03C115121M nebo stejný 03C115121J
Psal jsem to hned nahoře že je tam problém se spodním kolem.Jinak pokud jsi tam ten nastavovač nedal tak se ti to za pár měsíců vrátí. Všechny začnou po startu chrastit a budeš jen za troubu.Rayx píše:Ještě jednou se omlouvám, je to mrzutý, kdyby jasně uvedli jiný řetěz, bylo by jasné hned, s jedním řetězem v nabídce je to zavádějící ...
Ještě jsem doplnil možnost přestavby pohonu olejovýho čerpadla, ale muselo by se to více prozkoumat. Kdyby to sedělo, zákazník by měl na BLF poslední možnou verzi rozvodů z CAXA za podle mě stále zajímavý peníze.
No, asi by to nešlo, čerpadlo by točilo pravděpodobně rychleji nevím jak je to s geometrií a jestli by to zubový řetěz proti článkovému nekompenzoval ...
BLF má 30 zubů kolo 03C115121N
CAXA 29 zubů, kolo 03C115121M nebo stejný 03C115121J
geo: A jak si to tedy nakonec vyřešil, skládals to nakonec z dílů psaných pro BLF a nebo jsi nějak vyšašil s tou Tebou zmiňovanou sadou? Jaká sada to měla být?
geo píše:Mrkni na origo sady vycházej i s nastavovačem dobře.Ten nastavovač tam dej taky umí pěkně po startu chrastit.
geo píše:Myslím že byl ještě háček ve spodním kole byl tam myslím jinej modul zubu pro olejové čerpadlo ani podle vin nám to nebyli schopný zjistit.