1.4 TSI - motor KO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S tím kotlem je to správnej příměr, co je platný, že ty motůrky maj dnes výkon a krouťák, když to všichni většinu času jízdy šudlaj a výrobce jim ještě podsune rádce řazení nebo "DSG" se sedmi a více kvalty ...
Výsledek práce interního EGR na CDAB, slabší verze od známého CDAA 1.8TSI, sací kanál. MPI vstřik by to sice omýval (kdyby tam byl), ale jde o to, jak často by ho ECU pustila k práci, poslední motory řady EA888 ho už stejně zase nemaj jako všechny ostatní ...
Výsledek práce interního EGR na CDAB, slabší verze od známého CDAA 1.8TSI, sací kanál. MPI vstřik by to sice omýval (kdyby tam byl), ale jde o to, jak často by ho ECU pustila k práci, poslední motory řady EA888 ho už stejně zase nemaj jako všechny ostatní ...
To snad ani není možný, to by bylo na svolávačku, takovej stírací kroužek nemůže žádný výrobce standardně montovat ... Viděls to jednou nebo vícekrát? Nemáš nějaký foto?mecano píše: Z vlastní zkušenosti, hlavně z problémových motorů PSA 1.6 Vti ED6, je lepší montovat stírací kroužky skládané, pokud je ta možnost. Jak už tady někdo uváděl a dával foto.... Líp kopírují válec a nezalepí se tak rychle karbonem. Stírací kroužky montované do některých těchto 1.6 Vti motorů jsou tragédie...jsou lisované z jednoho kusu plechu a nasekané po obvodě, pružinku mají ve venkovním prolisu a ta je stahuje na píst!!!
http://www.auto.cz/motory-1-4-a-1-6-vti ... vih-105912
To maj i ty původní, ne, jen to není pod karbonem vidět, že? Jde nejen o to, jak masivní ten nosič je ... Na 1.8/2.0 je to běžně, jde o tzv. piston ring carrier, převzato z dieslů
The pistons are specially shaped FSI casting pistons with a cast-in ring carrier for the upper piston ring. The ring carrier technology is typical of high-stress passenger-car diesel engines. This technology was used for the first time in a petrol engine in the 2.0 litre TFSI. Thanks to the lightweight design concept, the ring carrier and a coated skirt, the pistons are highly durable and operate very smoothly with minimal friction losses.
No jestli to původní na 1.4 nemaj, tak se není čemu divit, ale ono si asi nevyberete viz vývoj u 1.8/2.0 ... 2.0TSI 174kW CNCB EA888 Gen3 po 80tkm, nosič vrchního kruhu v pístu nepomohl ...
https://youtu.be/0f--RSGJdvY?t=10102
furt se to točí dokola, chudá směs, vysoká teplota hoření, vysoký tlaky umocněný přeplňováním, takže je jedno, jestli je to diesel nebo benzín, oboje má stejný problémy a všude to nyní dusí kvůli NOx a ceně jiných protiopatření než je EGR technika ...
The pistons are specially shaped FSI casting pistons with a cast-in ring carrier for the upper piston ring. The ring carrier technology is typical of high-stress passenger-car diesel engines. This technology was used for the first time in a petrol engine in the 2.0 litre TFSI. Thanks to the lightweight design concept, the ring carrier and a coated skirt, the pistons are highly durable and operate very smoothly with minimal friction losses.
No jestli to původní na 1.4 nemaj, tak se není čemu divit, ale ono si asi nevyberete viz vývoj u 1.8/2.0 ... 2.0TSI 174kW CNCB EA888 Gen3 po 80tkm, nosič vrchního kruhu v pístu nepomohl ...
https://youtu.be/0f--RSGJdvY?t=10102
furt se to točí dokola, chudá směs, vysoká teplota hoření, vysoký tlaky umocněný přeplňováním, takže je jedno, jestli je to diesel nebo benzín, oboje má stejný problémy a všude to nyní dusí kvůli NOx a ceně jiných protiopatření než je EGR technika ...