1.4 TSI - motor KO

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Máme najeto 4000, že bych už měl šetřit na písty? :(
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od rehak6co »

Dobrý den,

prosím poradíte jaké koupit nástavce (typ a velikost) na povolení řemenice kliky a ojnic?

Předem děkuji
Je to CAVD 118kW
....320cd
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od roman1648 »

Pokud se nepletu tak na klice je 18ka nebo 19ka 12ti hran a na ojnici 9ka 12ti hran
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od Tomas6 »

Já mám řemenový TSI a tam je já klice 21mm dvanactihran
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od roman1648 »

Jasně, to je možný, já vycházím z toho když chce někdo kuchat motor a tahat písty že "nějaký" nářadí má
Setkal jsem se třeba i s 12ti hranem 23mm, imbus 9mm a podobný nestandarty tak si člověk za ty léta pořídí kde co
Hlavně trochu kvalitu protože povolovat kliku většinou není jen tak,běžný ořech nebo třeba Tona praskne jako prd...
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od rehak6co »

Romane a Tomáši díky.

Ta klika je opravdu 21mm 12ti hran a ta ojnice 9mm mi pomůže. Já mám sadu až od 11ky tak vím co dokoupit. Díky pošlu pak fotky. První válec mám zavalenej olejem.
....320cd
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od rehak6co »

Slíbené foto. Někdo dělal revizi napínáku po domácku, ale praskl asi až když mi upadl na zem. Auto jelo na tři. Písty teprve vyndám. Mám trochu obavu o modul vaček. Ta výfuková jde dost těžce otáčet oproti sací. Nesetkali jste se s tím někdo? Sítko v hlavě také nic moc.
Přílohy
7AAE9458-0AA5-434F-8262-6A65111FEC17.jpeg
7AAE9458-0AA5-434F-8262-6A65111FEC17.jpeg (2.51 MiB) Zobrazeno 1681 x
DB087916-65FB-4C43-AA25-EAA036925796.jpeg
DB087916-65FB-4C43-AA25-EAA036925796.jpeg (1.34 MiB) Zobrazeno 1681 x
AA052427-E027-4F87-9FCC-4D499A53A1B7.jpeg
AA052427-E027-4F87-9FCC-4D499A53A1B7.jpeg (2.58 MiB) Zobrazeno 1681 x
....320cd
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4 TSI - motor KO

Příspěvek od roman1648 »

TVL to fakt hlava nebere, někdo navaří šponovák jak kdysi na žigulíka :roll:
Vytáhni ty vačky ven z toho modulu a omrkni jestli není nějaká přidřená nebo tak, pokud ano, je třeba to vyřešit jinak se tam bude ztrácet tlak oleje a nebude to fungovat..
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“