ceed 2012 1,4 16 V 8Okw Přípravky na rozvody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ceed 2012 1,4 16 V 8Okw Přípravky na rozvody
Borcovi teče voda mezi hlavou a blokem Chce to po mne pořešit,rozvod je řetízkem,je potřeba něco spešl?
Nedělal někdo tuto mr..u? Papá to i olej,to je asi i na kruhy,no moc se mi do toho nechce...
Nedělal někdo tuto mr..u? Papá to i olej,to je asi i na kruhy,no moc se mi do toho nechce...
Naposledy upravil(a) Tomas6 dne 26 lis 2018, 06:29, celkem upraveno 1 x.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
No je to dovezené z venku,z kama netuším,dovozce se dušuje že pánovi opravu zaplatí,jenže po telefonu když jsem s ním mluvil tak to bylo tak šak odšroubuj hlavu,zvedni ju a vyměň těsnění. Maximálně zkusit vyměnit gufera na ventilech. Šrouby a pod nechat staré. Nevím,zkusím se z toho nějak vykroutit. Největší zásek je že pán je rodina,ti se blbě posílají do p....e. Člověk by možná aji rád pomohl,zas aby pak chodil že to a tamto. Díly jsou na to drahé jak čert. Co jsem se díval tak sada kruhů na jeden píst snad 1300...
Jo a případně jak se nastaví ty rozvody?
Jo a případně jak se nastaví ty rozvody?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ona ta ventilová vůle údajně jen tak nezmizí, matroš na toto bývá dnes takový, že nutnost seřízení ventilů,/ pokud v tom nebyla mechanická vina/je vyjímečná...Proto taky ta dostupnost náhradních dílů na změnu vůle je tak obtížná..nikdo to nechce..Tak dej pak zprávu, jak to dopadlo..
nepropadat panice...
Jojo, hlavař na to má čas až 14. Takže 11 rozeberu, změřím vůle než sundám vačky a pak naleju ventily benzínem jestli budou protíkat. A samozřejmě jak to bude vypadat. Ten motor funguje skvěle kromě úniku vody a spotřeby oleje. Majitel jezdí pár kilometrů do práce a zpátky,takže žádné velké kilometrové proběhy nehrozí. A co.jsem četl ještě někde po netu tak problémy mají hlavně plynaři, což tady nehrozí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ventily budou dobré i vůle neboj i gufera, přes ně olej nikdy neunikal
Valve clearance specification (Engine coolant temperature : 20°C [68°F])
Limit
Intake : 0.10 ~ 0.30mm (0.0039 ~ 0.0118in.)
Exhaust : 0.15 ~ 0.35mm (0.0059 ~ 0.0138in.)
Valve clearance specification (Engine coolant temperature : 20°C [68°F])
Limit
Intake : 0.10 ~ 0.30mm (0.0039 ~ 0.0118in.)
Exhaust : 0.15 ~ 0.35mm (0.0059 ~ 0.0138in.)
Naposledy upravil(a) Aero200 dne 04 pro 2018, 20:05, celkem upraveno 1 x.