Zdravim pani,zasekol sa mi zamok prednych oravych dveri na octavii r.v.02.na zadnych ked sa mi zasekol tak som strhol tapacir a zamok vysekol...tu ale.neviem ci sa da strhnut tapacir na tolko aby som sa dostal po zamok...ma niekto skusenost s tym?zamok sa zasekol v polohe safe lock,takze klucka chodi ale cuplik vyjde nahore a hned dole.
já si taky dával zadní u megana, dětská + ulomené táhlo venkovní kliky, taky téměř bez poškození jen sem rozstříhl dveře až po konec tapecu abych se k tomu zámku dostal
Po sundání tapecu, zámek odsejfuju a odemknu bez poškození za 20 vteřin. Jen se potřebuju dostat ke konektoru zámku. U fabie zadních to jde bez jakéhokoliv rozebíráni jen z B sloupku.
misumi píše:Po sundání tapecu, zámek odsejfuju a odemknu bez poškození za 20 vteřin. Jen se potřebuju dostat ke konektoru zámku. U fabie zadních to jde bez jakéhokoliv rozebíráni jen z B sloupku.
co urobis ..najdes vodice a popis co ako..dakejeme
Takisto by ma zaujimalo ako to spravis...moje zamky sa vzdy vnutri rozsypali...doslova,ked uz boli zaseknute a snazil som sa ich otvorit elektrikou aby som deaktivoval safe lock tak motorcek vzdy divne bzucal az prestal reagovat a bol kaput...takze ked ho aj odsejfujes,potrebujes dat novy zamok...3zamky som menil,vsetky 3 mali odpalenu dosku,resp.zatecenu nejakym ciernym sajrajtom...takze pre mna je idealne 3x prasknut kladivom a majzlom na miesto jde je el.cast a je po probleme...dvere sa same otvoria.potom len zalozim novy zamok a ide sa...
Když ti právě funguje motorek. To je asi ta nejčastější závada u zámku,motorek špinavý a nefunkční.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Mám paralelně přes diody spojené 2 zdroje. 24V tvrdý a 500-700V cca1mA měkký. Ten vysokovoltový prorazí cestu tomu proudovýmu a otočí i mrtvým motorem. Je to na baterky li-pol a velikost asi krabička cigaret. Výstup na zdířky a kabely na 8a6 pin okta fabka. A 8-10 pin okta2 atd. Další kabel je jen jehly do B sloupku, nebo do dveřní jednotky, která vede přímo do zámku. Dál je potřeba u dvoumotorových -okta2 atd přepínat safe a zamykací motor. Hlavně papírek, na kterým jsou popsány piny ve sloubku a jednotce .
A kde prosím bereš motorky? Ty právě většinou odcházejí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené