zamok prednych pravych dveri octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

zamok prednych pravych dveri octavia

Příspěvek od jofa »

Zdravim pani,zasekol sa mi zamok prednych oravych dveri na octavii r.v.02.na zadnych ked sa mi zasekol tak som strhol tapacir a zamok vysekol...tu ale.neviem ci sa da strhnut tapacir na tolko aby som sa dostal po zamok...ma niekto skusenost s tym?zamok sa zasekol v polohe safe lock,takze klucka chodi ale cuplik vyjde nahore a hned dole.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Tak si odpoviem sam,ano da sa to,za polhodinku bol stary zamok vyseknuty,tapacir neposkodeny...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jofa"]Tak si odpoviem sam

já si taky dával zadní u megana, dětská + ulomené táhlo venkovní kliky, taky téměř bez poškození jen sem rozstříhl dveře až po konec tapecu abych se k tomu zámku dostal
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

U kokty sa da tapacir pekne strhnut bez poskodenia,len treba rozumne velku silu :-D zadne dvere idu v pohode,predne su horsie,zavadza palubovka.
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Po sundání tapecu, zámek odsejfuju a odemknu bez poškození za 20 vteřin. Jen se potřebuju dostat ke konektoru zámku. U fabie zadních to jde bez jakéhokoliv rozebíráni jen z B sloupku.
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

misumi píše:Po sundání tapecu, zámek odsejfuju a odemknu bez poškození za 20 vteřin. Jen se potřebuju dostat ke konektoru zámku. U fabie zadních to jde bez jakéhokoliv rozebíráni jen z B sloupku.


co urobis ..najdes vodice a popis co ako..dakejeme
GIV var asz 4mot upraveny
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Takisto by ma zaujimalo ako to spravis...moje zamky sa vzdy vnutri rozsypali...doslova,ked uz boli zaseknute a snazil som sa ich otvorit elektrikou aby som deaktivoval safe lock tak motorcek vzdy divne bzucal az prestal reagovat a bol kaput...takze ked ho aj odsejfujes,potrebujes dat novy zamok...3zamky som menil,vsetky 3 mali odpalenu dosku,resp.zatecenu nejakym ciernym sajrajtom...takze pre mna je idealne 3x prasknut kladivom a majzlom na miesto jde je el.cast a je po probleme...dvere sa same otvoria.potom len zalozim novy zamok a ide sa...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Staci ked cvaknes dva kable ktore idu do zamku na ovladanie motorceka a natvrdo privedies kostru a 12V. Zamok sa otvori
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když ti právě funguje motorek. To je asi ta nejčastější závada u zámku,motorek špinavý a nefunkční.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tukám tam 24V.
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Mám paralelně přes diody spojené 2 zdroje. 24V tvrdý a 500-700V cca1mA měkký. Ten vysokovoltový prorazí cestu tomu proudovýmu a otočí i mrtvým motorem. Je to na baterky li-pol a velikost asi krabička cigaret. Výstup na zdířky a kabely na 8a6 pin okta fabka. A 8-10 pin okta2 atd. Další kabel je jen jehly do B sloupku, nebo do dveřní jednotky, která vede přímo do zámku. Dál je potřeba u dvoumotorových -okta2 atd přepínat safe a zamykací motor. Hlavně papírek, na kterým jsou popsány piny ve sloubku a jednotce .
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Mne sa to takto vždy podarilo napojim na tvrdo 12V a potom bucham zvenku po dverách a vždy vyskočí
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Kazdy sa s tym hraje nejak,ale je fajn ze sa to da otvorit aj bez rozbitia zamku aj ked ja by som ho tam uz ajstak nedaval a dal radsej novy
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Proč nový. Vše se dá opravit-náhradní díly mám-motory , mikrospínače ,páčky.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A kde prosím bereš motorky? Ty právě většinou odcházejí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“