regulátor alternátoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
regulátor alternátoru
Ahoj kluci potřebuju vyměnit regulátor na alternátoru je to golf 1,9 tdi alh jde to na autě nebo musí ven je to bosch díky.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Proč potřebuješ měnit? Uhlíky? Vyměň to na autě,jde to ale ten přístup,ostatní měnit je zbytečné.Vydrží to přes 600tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
- Jura_Favorit
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29 říj 2014, 21:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den všem.
Mám tu jeden nedávno repasovaný alternátor BOSCH 120A na O1 s tím, že na regulátoru je ulomený štekr (inu Česká pošta) - jedná se o regulátor s označením BR14-M0, F00M 145 350.
Pak tu mám BOSCH 90A taky na O1 s regulátorem s označením BOSCH BR14-H, F00M A45 303.
Otázka zní: dokázal by mi nějaký zkušený místní autoelektrikář s jistotou říci, jestli mohu ten z 90A alternátoru použít na 120A alternátor, aniž bych ho tím "oslabil"?
V Etce vidím, že je jeden a ten sám regulátor pro 90A i 120A altíky v O1 TDI. Toto mi současně potvrdil i jeden ze dvou kamarádů mechaniků v autorizáku, zatímco ten druhý mi naopak tvrdí, že když dám do 120A altíku regulátor z 90A, tak ho oslabím a víc jak těch 90A ve výsledku nedá. A teď kdo má pravdu... Díky za rady.
Mám tu jeden nedávno repasovaný alternátor BOSCH 120A na O1 s tím, že na regulátoru je ulomený štekr (inu Česká pošta) - jedná se o regulátor s označením BR14-M0, F00M 145 350.
Pak tu mám BOSCH 90A taky na O1 s regulátorem s označením BOSCH BR14-H, F00M A45 303.
Otázka zní: dokázal by mi nějaký zkušený místní autoelektrikář s jistotou říci, jestli mohu ten z 90A alternátoru použít na 120A alternátor, aniž bych ho tím "oslabil"?
V Etce vidím, že je jeden a ten sám regulátor pro 90A i 120A altíky v O1 TDI. Toto mi současně potvrdil i jeden ze dvou kamarádů mechaniků v autorizáku, zatímco ten druhý mi naopak tvrdí, že když dám do 120A altíku regulátor z 90A, tak ho oslabím a víc jak těch 90A ve výsledku nedá. A teď kdo má pravdu... Díky za rady.
- Jura_Favorit
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29 říj 2014, 21:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele: