regulátor alternátoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

regulátor alternátoru

Příspěvek od martas.belka »

Ahoj kluci potřebuju vyměnit regulátor na alternátoru je to golf 1,9 tdi alh jde to na autě nebo musí ven je to bosch díky.
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

vybral by som ho von a ked uz budes menit regulator tak by som vymenil aj zberne kruzky a loziska. Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Proč potřebuješ měnit? Uhlíky? Vyměň to na autě,jde to ale ten přístup,ostatní měnit je zbytečné.Vydrží to přes 600tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Uhlíky jsou dobrý před rokem jsem altík měl venku dělal jsem volnoběžku.
montyxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 19 říj 2008, 14:11

Příspěvek od montyxx »

Zalezi kolik to ma za sebou, okolo 200000 uz byvaji projete kruhy, takze davat novou regulaci je o nicem. Vyndat altik, rozebrat, vymenit ložiska, dat nove kruhy a pak teprve regulaci... Vsechno ostatní je fuserina at si říká každý co chce.
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 29 říj 2014, 21:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jura_Favorit »

Dobrý den všem.

Mám tu jeden nedávno repasovaný alternátor BOSCH 120A na O1 s tím, že na regulátoru je ulomený štekr (inu Česká pošta) - jedná se o regulátor s označením BR14-M0, F00M 145 350.

Pak tu mám BOSCH 90A taky na O1 s regulátorem s označením BOSCH BR14-H, F00M A45 303.

Otázka zní: dokázal by mi nějaký zkušený místní autoelektrikář s jistotou říci, jestli mohu ten z 90A alternátoru použít na 120A alternátor, aniž bych ho tím "oslabil"?

V Etce vidím, že je jeden a ten sám regulátor pro 90A i 120A altíky v O1 TDI. Toto mi současně potvrdil i jeden ze dvou kamarádů mechaniků v autorizáku, zatímco ten druhý mi naopak tvrdí, že když dám do 120A altíku regulátor z 90A, tak ho oslabím a víc jak těch 90A ve výsledku nedá. A teď kdo má pravdu... Díky za rady.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ten Bosch regulator stojí 30eur zas to není tak moc tak by sem tam dal co tam má byt
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Můžeš ho použít.Regulátor pouze udržuje napětí.Proud je od konstrukce altíku.
OCTAVIA- ALH
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

regulator kludne pouzi 90a 120a 140a atd... tak isto bude fungovat
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 29 říj 2014, 21:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jura_Favorit »

Děkuji za potvrzení :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“