Problém EMISE tdi

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Bydliště: Olomoucko

Problém EMISE tdi

Příspěvek od octavie81 »

Zdravím pánové, potřebuji poradit, za měsíc mě končí STK, tak jsem
chtěl si sám zajet na emise a STK, jenže jsem neprošel na emisích, je to dvojka TDI BXE77kw 2007, kouřivost 1,5, dávali tomu co proto, až jsem to
málem nevydržel, ale neprošlo, jsem nasranej a lehčí o litr. Můžu je ted udělat jinde? Tam už nepojedu, dám radějiauto známému jako vždy, ted jsem byl nedočkavej, chtěl jsem jet sám a jak to dopadlo.
Druhá možnost vyjet půlku, nalít tam podle rad litr benzínu a jet tam znova, ale to mě přijde jako prasárna. Auto najeto 130tis, novej EGR, readiss čisté a neprojde.Tak co ted, poradte?
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Originál soft.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

jasně že mohu zajet k fanovi to dát do série,ale to neudělám, to je nesmysl, auto vůbec nekouří v plné zátěži, to jen tou nesmyslnou normou na bxe motory, aby měli kouřivost kolem 1....
Jde mi jen o to, zda mohu udělat emise i někde jinde
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Se stav ke mne, pujcim ti pasivni DPF, hodis to misto katu a mas to. Je to HJS Cityfilter, v De z EU3 s tim udelas EU4. Uz jsem to pujcoval trem kolegum z prace a cajk, napoprve ne. Jinak jedno z aut byla i FRS 240ps... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud tam bude nějaký problém a kouřivost je jak píšeš, tak tě jinde pravděpodobně vymetou, protože pokud na jedné emisní stanici auto neprojde a na druhé najednou projde, koledujou si o kontrolu, vše se eviduje.
Osobně bych omotal váhu vzduchu maskovací páskou a jel to zkusit znova.
Jinak dělal jsem na BXE emise s 200tkm najeto a dosáhli jsme výsledku kouřivosti 0.4 soft originál, pravidelná údžba by já.
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

A tu váhu omotat jak? Papírovou pásku komplet přes ten celej tubus?
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přesně tak, zkrátka aby byla připojená na elektriku, ale současně přes ní nešel žádný vzduch. Věřím, že by to mělo pomoci.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jak stím jezdíš?Několikrát jsem to proháněl na trojku aby to z vejfuku vylítalo pak už takovej problém nebyl.Ale největší problém j vtom jak se při měření šlape na plyn.Pd neprocházela ani jako nová na kouřivost proto si vykručeli vyjímku a ke kouřivosti mohli něco málo připočítat.Dej to tomu známímu prožen to a projde to protože pokud tě bude chtít ten technik vyhodit tak to bez problému naměří znovu v tvůj neprospěch.Nebo tu váhu opravdu v tom měřícím kanále přicpi.Pokud bude dávat málo paliva kouřivost pujde dolu.
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

dej to nějakýmu mechánovi, mě projde i sergej, musíš mít gule, to je tak když je lidem líto litru na víc za zajištění a pak jsou v pr...li
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bud to udelej jak radi Thopr (a doufej, ze ti na to neprijdou) a nebo zajed k upravci a nech si udelat prepinatelny soft - jeden stavajici a jeden hodne orezany s ohledem na emise. Prepinatelny soft by mel umet kazdy poradny upravce.

Takto to ma na moje doporuceni Frenzy a auto mu merili nekolikrat, nechapali to a chodili kolem toho jako kolem zazraku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dva měsíce zpět jsem dělal STK na mámině octávii BXE r.v. 2006, najeto 350t. km, na motoru vše originál, nikdy nečištěné turbo ani EGR a emise to udělalo naprosto legálně bez úplatku, kouřivost byla tuším 0,80 :)

Auto je pravidelně servisované s origo softem. Jediné co, tak před měřením jsem tomu dopřál trochu italské údržby a několikrát jsem to prohnal do 5000ot. :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je zázrak a matka asi trochu závodí, ne? :)
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

základ je vyhánět pavouky před emisema, pak nebývá problém (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já nikdy nic nevyháním a vždy v pohodě a s rezervou projdu. Naposledy s Meganem 1,04.
Prostě přijedu, oni to změří a já odjedu.

Tankuju rakouskou naftu bez biosložky a pravidelně aditivuju VIFem. A prostě nemám problém.
Rozhodně nejsem závodník, spíš naopak. Jezdím výhradně na spotřebu, v otáčkách 1800-2500.


Asi máte blbý auta (rofl)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

lepší je prohánět pravidelně než jen před emisema (noteeth) (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“