Problém EMISE tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém EMISE tdi
Zdravím pánové, potřebuji poradit, za měsíc mě končí STK, tak jsem
chtěl si sám zajet na emise a STK, jenže jsem neprošel na emisích, je to dvojka TDI BXE77kw 2007, kouřivost 1,5, dávali tomu co proto, až jsem to
málem nevydržel, ale neprošlo, jsem nasranej a lehčí o litr. Můžu je ted udělat jinde? Tam už nepojedu, dám radějiauto známému jako vždy, ted jsem byl nedočkavej, chtěl jsem jet sám a jak to dopadlo.
Druhá možnost vyjet půlku, nalít tam podle rad litr benzínu a jet tam znova, ale to mě přijde jako prasárna. Auto najeto 130tis, novej EGR, readiss čisté a neprojde.Tak co ted, poradte?
chtěl si sám zajet na emise a STK, jenže jsem neprošel na emisích, je to dvojka TDI BXE77kw 2007, kouřivost 1,5, dávali tomu co proto, až jsem to
málem nevydržel, ale neprošlo, jsem nasranej a lehčí o litr. Můžu je ted udělat jinde? Tam už nepojedu, dám radějiauto známému jako vždy, ted jsem byl nedočkavej, chtěl jsem jet sám a jak to dopadlo.
Druhá možnost vyjet půlku, nalít tam podle rad litr benzínu a jet tam znova, ale to mě přijde jako prasárna. Auto najeto 130tis, novej EGR, readiss čisté a neprojde.Tak co ted, poradte?
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
Pokud tam bude nějaký problém a kouřivost je jak píšeš, tak tě jinde pravděpodobně vymetou, protože pokud na jedné emisní stanici auto neprojde a na druhé najednou projde, koledujou si o kontrolu, vše se eviduje.
Osobně bych omotal váhu vzduchu maskovací páskou a jel to zkusit znova.
Jinak dělal jsem na BXE emise s 200tkm najeto a dosáhli jsme výsledku kouřivosti 0.4 soft originál, pravidelná údžba by já.
Osobně bych omotal váhu vzduchu maskovací páskou a jel to zkusit znova.
Jinak dělal jsem na BXE emise s 200tkm najeto a dosáhli jsme výsledku kouřivosti 0.4 soft originál, pravidelná údžba by já.
Jak stím jezdíš?Několikrát jsem to proháněl na trojku aby to z vejfuku vylítalo pak už takovej problém nebyl.Ale největší problém j vtom jak se při měření šlape na plyn.Pd neprocházela ani jako nová na kouřivost proto si vykručeli vyjímku a ke kouřivosti mohli něco málo připočítat.Dej to tomu známímu prožen to a projde to protože pokud tě bude chtít ten technik vyhodit tak to bez problému naměří znovu v tvůj neprospěch.Nebo tu váhu opravdu v tom měřícím kanále přicpi.Pokud bude dávat málo paliva kouřivost pujde dolu.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Bud to udelej jak radi Thopr (a doufej, ze ti na to neprijdou) a nebo zajed k upravci a nech si udelat prepinatelny soft - jeden stavajici a jeden hodne orezany s ohledem na emise. Prepinatelny soft by mel umet kazdy poradny upravce.
Takto to ma na moje doporuceni Frenzy a auto mu merili nekolikrat, nechapali to a chodili kolem toho jako kolem zazraku.
Takto to ma na moje doporuceni Frenzy a auto mu merili nekolikrat, nechapali to a chodili kolem toho jako kolem zazraku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Dva měsíce zpět jsem dělal STK na mámině octávii BXE r.v. 2006, najeto 350t. km, na motoru vše originál, nikdy nečištěné turbo ani EGR a emise to udělalo naprosto legálně bez úplatku, kouřivost byla tuším 0,80
Auto je pravidelně servisované s origo softem. Jediné co, tak před měřením jsem tomu dopřál trochu italské údržby a několikrát jsem to prohnal do 5000ot.
Auto je pravidelně servisované s origo softem. Jediné co, tak před měřením jsem tomu dopřál trochu italské údržby a několikrát jsem to prohnal do 5000ot.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já nikdy nic nevyháním a vždy v pohodě a s rezervou projdu. Naposledy s Meganem 1,04.
Prostě přijedu, oni to změří a já odjedu.
Tankuju rakouskou naftu bez biosložky a pravidelně aditivuju VIFem. A prostě nemám problém.
Rozhodně nejsem závodník, spíš naopak. Jezdím výhradně na spotřebu, v otáčkách 1800-2500.
Asi máte blbý auta
Prostě přijedu, oni to změří a já odjedu.
Tankuju rakouskou naftu bez biosložky a pravidelně aditivuju VIFem. A prostě nemám problém.
Rozhodně nejsem závodník, spíš naopak. Jezdím výhradně na spotřebu, v otáčkách 1800-2500.
Asi máte blbý auta
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)