Golf IV Problém se spojkou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Golf IV Problém se spojkou

Příspěvek od Pepíček »

Zdravím všechny.
Popíšu problém.Unik kapaliny ze spojkového ložiska.Po demontáži se rozpadlo vysouvací ložisko.Byla vyjetá manžeta z těsnící části a vytékala kapalina.Zakoupen nový set spojky dvouhmota, přítlačák, lamela,vysouvací požisko.Po montáži a ujetí 100km s novou spojkou.Opět to samé.Ložisko vyjíždí moc daleko do do přítlačáku a teče ven kapalina.Po opětné demontáži jsem změřil výšku setrvačníku a je o cca 8mm nižší.Proč?Jak je to možné že ložisko pořád vyjíždí až teče kapalina i toho vyššího setrváku?Set zakoupen dle VIN, kódu motoru a kódu převodovky.Klika prasklá není a mrkev v převodovce nemá žádnou vůli a ani obal převodovky nevykazuje žádné poškození.
Motor AJM, převodovka 6q DRW.Nový spojkový set LUK Repset DMF 600 0019 00.Je opravdu určen pro toto auto?
Díky za připomínky.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dělám to i tak že mě nezajímá rok výroby, typ motoru, a nevím co, vydělám spojku najdu nějaké čísla a podle toho objednám problémy jsem minimalizoval

ten luk pro tvůj motor je ale stane se že auta jsou splácané ze všeho možného, kradená, omlazená a pak si z toho blb, napiš číslo setrváku, přítlačáku a lamely co tam bylo 8mm je skutečně hodně
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 21 říj 2018, 08:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Je na původním setrvačníku k přečtění nějaké číslo?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Miloš:Máš pravdu, jsem z toho blb.Auto je dotažený z DE, takže nevím co s tím kdo prováděl.
Tomáš:Jo čitelný jsou.Zítra opíšu a porovnám.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pepíček"]Miloš:Máš pravdu, jsem z toho blb.Auto je dotažený z DE, takže nevím co s tím kdo prováděl.
když ti přetlačí spokový válec ten ve spojce bude něco blbě, bud je tam špatný průměr, nebo něco brání ve vracení kapaliny, bordel, ucpaná hadička,nebo zlé sen,

no upřímnou soustrast :)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak beru zpět to měření.Setrváky jsou naprosto stejný,špatně jsem měřil :roll:
Miloši ta hadička mě taky napadla dneska ráno.Dělalo to tátovi u brzd u Feldy.Byla vevnitř utržená guma v hadici a působila jako ventil.No mrknu na tu hadičku protože pumpa je tam už asi pátá, jak mě to poslední dobou zlobilo.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolik ložisek se tam už vystřídalo?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Rozbilo se původní se kterym jsem to koupil a pak po výměně celý spojky po 100km.Myslim si že je to náhoda a to ložisko v tý nový sadě bylo prostě šmejd.Původně tam byla spojka LUK a ložisko Valeo a nový sadě LUK, bylo ložisko INA.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak problém vyřešen.Spojkové ložisko nepasuje na skříň převodovky.Zadní opěrný kroužek ložiska sedne na skříň převodovky a ty tři packy co je ložisko přišroubovaný, tak zůstanou cca 1,2 mm ve vduchu.Ložisko se zdeformovalo a plast rupnul.Proto to vydrželo jen 100km.Packy jsem podložil broušenýma podložkama a je po problému.Zajímavý je, že původní Valeo (kovové)sedělo krásně a plastový LuK ani jeden (LOL)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pepíček"]Tak problém vyřešen.

asi co jsem psal na začátku, nejprve spojku rozdělat a potom objednat, problémy se pak minimalizují a dodavatel náhradních dílu musí být prověřený,

ono se to nezdá práce a možných problémů je tam požehnaně, když mám něco předělávat padajá ty nejvýznamější opravárenské slova a mám po náladě ;)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nojo, jenže já nechtěl čekat až se někdo za tejden přifaří s novou spojkou.Tak se mi to vymstilo a auto stálo 14 dní :x

Mimochodem jsem teď měnil volnoběžku na altíku a to byl teprva voser.Vyměnit volnoběžku šlo perfektně ale nandat zpátky nádžku na ostřikovače (LOL) Nakonec mi musela přijít pomoct přítulkyně,protože jsem vzteky rozházel vercajk a o zem rozšvihal svítilnu.
Teď jsem si dal řízek a už jsem v klidu (rofl)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pepíček"]Nojo, jenže já nechtěl čekat až se někdo za tejden přifaří s novou spojkou.Tak se mi to vymstilo a auto stálo 14 dní :x

tak to nevím rozdělám spojku do čtyř hodin a druhý den v 8.15 ji mám před barákem a skládám
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ale to jo.Já ji dělal sám asi 6 hodin ale laboroval jsem nad tím proč se zkurvilo nový ložisko a pak jsem ještě čekal na různý díly který s tim nesouvisely.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“