Toyta RAV4 2,0 diesel slaby vykon do 2000otacok

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Toyta RAV4 2,0 diesel slaby vykon do 2000otacok

Příspěvek od automonte »

Rav4 2.0 diesel 85kw- do 2000otacok auto hluche , v ecu ziadne chybove hlasky egr vycistene- ziadna zmena, tlak nafty ok nevie niekto poradit kdeje pes zakopany.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Náš problém so slabým výkonom pri RAV4 bola odídená spojka (dvojhmota) a rád podfukuje vstreky.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Náš problém so slabým výkonom pri RAV4 bola odídená spojka (dvojhmota) a rád podfukuje vstreky.
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

spojka bola menena cca pred 30000km problem bol pred aj po vymene cca40 000 menene regulacne ventily na cerpadle (origo v tojote).Skusim skontrolovat vstreky ale volnobeh a chod motora je pravidelny.
Mirekdoda
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2013, 15:05
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mirekdoda »

automonte:
není třeba zatuhlá regulace turba? Je to turbo s obtokem, nebo natáčecími lopatkami statoru?
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono 85 kw do 2000 otáček nebyla nikdy žádná hitparáda,

chce to zjistit tlak paliva, tlak v sacím potrubí a váhu vzduchu to de udělat i vagem na koncern VW,

pokud byl egr hodně zasraný tak můžeš mít v sání krápnikovou jeskyn, a motor musí čekat až mu turbo něco dohodí,

klepni do katu jestli tam něco nerachotí,
jednou to netáhlo do 3000 a buch auto vypálilo z katu byla koule tenisák a ucpávala sací potrubí
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

tak hu tu mam zase- auto hluche ako poleno egr zaslepeny ziadna zmena,nezda sa mi poloha plinoveho pedalu - bez zosliapnutia 14,5%
zosliapnuty na plno 68%
Nalogoval som to za jazdy dokopca mrknite sa prosim na to.

https://uloz.to/!0xTS6LuVN9zL/20181127-133225-jpg[/img]
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

Tlak turba pri zosliapnutom plnom plyne do kopca pri 3300otackach 140kPa - 1,4bar asi malo ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

automonte píše:Tlak turba pri zosliapnutom plnom plyne do kopca pri 3300otackach 140kPa - 1,4bar asi malo ?
to je blbě to nepojede nikdy vyměn regulátor tlaku turba
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

podlak to ma ale tiahlo regulacie otacok chodi cca 0,5cm, rukou stym nejde pohnut. Zajtra to porovnam z druhou Ravkou a uvidime, ale asi turbo na repas.
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

vyriesene - velka radialna vola na oske turba a obdrane lopatky - repas a ide ako gula
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“