octavia1 servořízení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

octavia1 servořízení

Příspěvek od TomášTDI »

mám tu dvě stejné octavky rozdíl u nich je že u jedné jde řízení krásně zlehka a u druhé ztuha,má někdo zkšenost s tímto,výměna servooleje nepomohla,pomohlo by nové servo,nebo je to prostě kus od kusu...díky za rady a zkušenosti
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

většinou je na vině čerpadlo který dá menší tlak než má
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

co tedy koupit za výrobce aby to stálo za to...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 641
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

Asi origo jetý..kamošovi sem dal trw myslím že to byl repas a na volnoběh skoro netlačí a musíš točit dvouma.Když přidáš plyn na 1500otáček tak už de zatáčet vpoho.je to celkem smutný..vrátit už nešlo a nějaká reklamace když starý čerpdlo se vracelo byla nemožná.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“