Jak natlakovat chladící soustavu 1.9 TDI AJM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Jak natlakovat chladící soustavu 1.9 TDI AJM

Příspěvek od OYEB »

Zdar,
potřeboval bych kvůli úniku chladící kapaliny natlakovat chladící soustavu, napadlo mě (třeba je to blbost) do starýho víčka expanzky udělat závit a našroubovat tam ventilek z duše a zalepit pro jistotu epoxidem. Možná je to fakt píčovina tak mi prosím napište jestli to půjde nebo ne .
Díky.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

sundej malou hadičku z expansky a ucpi ji třeba šroubkem a foukni do expansky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Jako tu vrchní hadičku zacpat a přes ten ventilek v tom víčku kompresorem fouknout???
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Tomas6 píše:sundej malou hadičku z expansky a ucpi ji třeba šroubkem a foukni do expansky.
to ti ale upustí tlak víčko pokud funguje (hm)

myšlenka s destrukcí víčka a ventilkem je správná ale hlavně to nepřežen s tlakem
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Aha, díky a náhodou nevíte jakej tlak by byl optimální pro odhalení úniku ???
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

běžně mají víčka tlak +- 1 (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jardo upustí ale jen na ten +- 1 bar. Na odhalení netesnosti stačí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to by mělo stačit ohřát auto, navíc teplota taky pomůže
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A nebo taky ne. když je motor teplých může se to odpařovat, zvlášť malý únik, navíc nad rozšvicovaným motorem hledat kde pidi voda tak není nic moc. Já třeba dneska na ceedu musel vyhodit filtrbox, na něm je jednotka,takže ta musela taky pryč a sahat až na spoj hlava blok abych našel únik.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hele s tímto opatrně, jednou jsem to dělal na Picassu HDi, fouknul jsem tam,nic,tak víc, nic tak ještě trochu bum a plastovej bok chladiče vyskočil z toho pertlu (rofl)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jj, a nejlépe v pátek odpoledne a v sobotu ráno jedem k moři... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to tak nějak bylo,naštěstí chladič měli v Brně skladem a přírubu co vytekla taky..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

proto to tlačit do bandasky a přebytek tlaku pustí vicko
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já osobně vytáhnu hadičku nacpu tam svíčku, do bandy dám hadici a zapnu ledničkový kompresorek, kdysi dávno u nějakého opla střelilo víčko jinak vždy ok
můj toník ten vytahne hadicovou spojku hadici dá na bandu a mám regulátor tlaku kvůli stříkání tam nastaví 1,2 a bádá
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“