BKD Generální oprava a cuká.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

BKD Generální oprava a cuká.

Příspěvek od Evžen »

Ahoj. Opravuji motor BKD. Nová dvouhmota, turbo, chladič zpětných palin a nová hlava s ventili.

Motor špatně startuje, když chytí, za studena ok, pak se zahřeje cca na 60c a začne jít jako na tři válce. A v tahu hodně cuká jako by chtěl vypadnout.

Hodnoty vstřikovačů 2.99 a 3.01 mg/H

Co dál?
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Obrázek
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vstřiky byly OK - nechal jsi je testovat ?
Nastaveny správně ? šrouby nový ?
Hlava jaká - replika ?
toto vypadá na podfukující vstřik/y
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Hlava nějaká neznámá výroba, ale recenze jsou dobré a reklamace žádné. Před opravou jsem s autem jezdil cca rok a vstřiky Byly dobré. Opravu jsem začal pro ztrácející vodou a propadání do nouzového režimu při prudkém přidání plynu.

Také mi to přijde jako kdyby byly podfouknouté vstřiky

Vše jsem dával nové gumičky, šrouby. S jedním problémem že při Montáži mi mechanici doporučovali utáhnout šrouby na 8 nutnou metrů. Při utahování se hlavička šroubu deformovala tak jsem je vyndal koupil nové a utáhl na otáčky 3 Newtonu metry a 3 čtvrtě otáčky.

Dnes jsem vstřiky vyndal koupím znovu nové gumičky koupím znovu nové šrouby a zabrousím sedla starým střikem. Chystám se je utáhnout na 3 Newton metry A třičtvrtě otáčky pod mírným tlakem na vstřikovač.

Prosím poraďte jak bych měl provést co nejlepší montáž vstřiku abych předešel dalšímu pod fukováni.
Potírá se plocha na vstřikovači která dosedá dosedla hlavy? Kámo trial vstřiky mají vazelínu která pod vstřiky je Aby šli příště dobře vyndat.
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Kámo trial, oprava na Common rail
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

A vstřiky jsi seřídil na kolik? 180st nebo 270stupnů?
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

225´
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Obrázek
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Obrázek
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

Dnešní vstřiky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já nevím no, já bych třeba hlavu AMC nebo ET nemontoval, myslím si že lepší je nechat zrepásnout strou origo
Evžen
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2018, 05:02
Bydliště: Heřmanova Huť

Příspěvek od Evžen »

To je věc názoru. Já jsem se rozhodl dát novou.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

roman1648 píše:já nevím no, já bych třeba hlavu AMC nebo ET nemontoval, myslím si že lepší je nechat zrepásnout strou origo
tak nějak.. nebo novou origo ze salonu
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Evžen píše:To je věc názoru. Já jsem se rozhodl dát novou.
novou mrdku a taky jsi podle toho dopadl...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“